حسینی: وزیر راه با رای اعتماد مجدد به کارش ادامه می دهد

نماینده مردم قائمشهر٬ جویبار و سوادکوه در مجلس می گوید: رای اعتماد مجدد مجلس به آخوندی تقدیر از زحمات نیروهای سخت کوش وزارت راه خواهد بود.

سید هادی حسینی در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به استیضاح عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی گفت: تعداد افراد امضاء کننده بسیار کم است و اقدامات وزارت راه در طول دو سال گذشته در استان ها به ویژه بهسازی راههای روستایی، اقدام بسیارخوبی بوده است.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی با وجود مشکلات مالی و بدهی هایی که از دولت گذشته برایش باقی مانده بود، کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشته است ضمن اینکه می توان گفت آخوندی وزارت راه را با چالش جدی و حجم بسیاری از بدهی ها تحویل گرفته است.

حسینی تصریح کرد: به نظر می آید ، ظلم است وزیر فعال و آماده به کاری همچون آخوندی که مدام در حال تلاش است را دائم مؤاخذه کنیم و از این رو بعید است استیضاح به سرانجام برسد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا این استیضاح را سیاسی می دانید، گفت: در بعضی از موارد می توان ریشه سیاسی نیز در آن یافت اما به سرانجام نخواهد رسید و مجلس با رای قاطع خود به آقای آخوندی، فضا را برای ادامه فعالیت وی تثبیت کرده و به نوعی این رای، تقدیر از مجموعه نیروهای زحمتکش وزارت راه و شهرسازی خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: به جای استیضاح آخوندی که دارد کارش را به درستی انجام می دهد، باید وزیر ورزش و جوانان را استیضاح کنیم .

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =