بر اساس توافق معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی و اداره کل ورزش و جوانان استان از این پس قهرمانان ورزشی دوران خدمت سربازی را در حوزه فعالیت های ورزشی و در باشگاهها، فدراسیون ها و هیأت های ورزشی سپری خواهند کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،دكتر چمن گلي با تأكيد بر اينكه بر اساس تفاهمنامه منعقده بين اداره كل ورزش و جوانان و معاونت تربيت و آموزش فرماندهي انتظامي استان طرح سرباز قهرمان در راستاي توسعه ورزش و تكريم جايگاه ورزشكاران و مربيان در عرصه هاي مختلف نظام بخصوص در دوران خدمت مقدس سربازي اجرا مي شود گفت: اين طرح با استقبال بسيار خوب ورزشكاران و قهرمانان و نيز مديران و مسئولين ورزشي مواجه شده و در اصل امتياز بسيار ارزشمندي در جهت نهادينه كردن ورزش در جامعه و در بين نسل جوان مي باشد.
مديركل ورزش و جوانان استان در ادامه افزود: اين طرح از دو سال گذشته با موافقت ستاد كل نيروهاي مسلح ابلاغ گرديده بود ولي بدليل بعضي موانع بدرستي اجرا نمي شد.
وي افزود: در اين قانون قهرمانان و نفرات اول تا سوم المپيك، نفرات اول و دوم مسابقات جهاني و نفرات اول بازيهاي آسيايي با هماهنگي فدراسيون ها از خدمت سربازي معاف و در اختيار تيم هاي ملي قرار مي گيرند كه البته اين بخش شامل ملّي پوشان كشورمان مي باشد.
پيشتر در ديدار دكتر چمن گلي مديركل ورزش و جوانان استان و سرهنگ ناصر قهرماني معاون تربيت و آموزش فرماندهي انتظامي استان كه در اداره كل ورزش و جوانان انجام گرفته بود مقرر شد از اين پس بر اساس تفاهمنامه اي كه بين دو طرف منعقد خواهد شد در راستاي ارج نهادن به ورشكاران و فعالين برتر بخش ورزش، قهرمانان ورزشي استان با معرفي اداره كل ورزش و جوانان دوران خدمت سربازي خود را در حوزه فعاليت هاي ورزشي سپري نمايند.
مديركل ورزش و جوانان استان ابراز اميدواري كرد كه با همكاري و تعامل دو طرف گام هاي بسيار خوبي در جهت اعتلاي ورزش و ايجاد فضايي آكنده از شادابي و نشاط و سلامت عمومي در بين سربازان عزيز استان برداشته شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =