۰ نفر
۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱

معاون امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به وضعیت هتل صخره‌ای خرم آباد گفت: با بانک ملت مذاکره نموده و مدیران بانک را متقاعد کرده‌ایم که این هتل را با قیمت کارشناسی و قابل اعتنا بفروشد

به گزارش خبرآنلاین  به نقل از مهر، "محمد اصلانی"  در مراسم گرامی‌داشت روز جهانی جهانگردی با بیان این که کار سختی نیست که چند سرمایه‌گذار با یکدیگر شریک شده و این هتل را خریداری و مدیریت کنند، تصریح کرد: با تنها هزار و ۲۰۰ تخت در هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای لرستان نمی‌توان صنعت توریسم را توسعه داد.
وی با تاکید بر این که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر سرمایه‌گذاری که بخواهد هتل چهار ستاره یا بیش‌تر در استان احداث کند از پرداخت همه عوارض، هزینه مجوز‌ها و پروانه ساخت معاف می‌شود، افزود: تسهیلات حوزه گردشگری نیز از دیگر مشوق‌هایی است که برای سرمایه‌گذاران این حوزه در نظر گرفته‌ایم.
معاون امور عمرانی استانداری لرستان با بیان این که هنوز یک سایت جامع و قابل اعتنا به زبان‌های مختلف برای معرفی استان تهیه نکرده‌ایم، تصریح کرد: معتقدیم اعتبار زیادی برای توسعه گردشگری استان نیاز است.
اصلانی با اشاره به این که قول می‌دهیم تا ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع دولتی برای تامین زیرساخت‌های گردشگری منطقه مخمل‌کوه بدهیم، گفت: این اعتبار برای تامین آب، برق، گاز، راه و سکوهای مور نیاز برای اسکان افراد هزینه می‌شود.
وی افزود: باید یک هلدینگ جامع گردشگری ایجاد کرده و سرمایه‌های خرد را تحت پوشش این هلدینگ جمع‌آوری کرده تا بتوان یک دهکده تفریحی توریستی در منطقه مخمل‌کوه ایجاد کرد.
اصلاني با بیان این که نیاز است که جلسات اداره کل میراث فرهنگی به صورت یک اتاق فکر و هر ۱۵ روز یک بار تشکیل شود، تصریح کرد: در جلسات این اتاق فکر چند طرح مهم و اساسی احصاء شده و برای تصویب در کارگروه گردشگری مطرح شود.
قابل ذكر است بنا بر آخرين اعلام مسئول سابق پروژه هتل صخره‌اي، قرار بود در هفته دولت (اوايل شهريورماه امسال) اين هتل افتتاح شود كه اين كار تا كنون صورت نگرفته است اگر چه تبليغ جذب نيرو براي اين هتل نيز در رسانه‌ها منتشر شد!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =