یک تیم 400 میلیون یورویی از مصدومان بارسا/ 80 روز کابوس وار

بارسلونا روزهای سختی را پشت سر می گذارد. مصدومیت‌ها امان این تیم را بریده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیست مصدومان بارسا در حدی است که می‌توان با آن ها یک تیم کامل ساخت. در طول 80 روز گذشته، بارسا 15 مورد مصدومیت داشته است. این برای تیمی که از نقل و انتقالات محروم  است،  یک فاحعه تمام عیار است. دست لوییز انریکه در نبود مسی هم خیلی بسته تر از قبل است. 

در تصویری که مشاهده می‌کنید، لیستی از مصدومان بارسا در پست‌های مختلف در 80 روز گذشته هستند که می‌توانند در کنار هم یک تیم کامل و مدعی را تشکیل بدهند. تیمی که حدود 400 میلیون یورو هم قیمت دارد! 

روز گذشته آندرس اینستا  به دلیل مشکل همسترینگ یک ماه خانه نشین شد. پیش از او و در جریان دیدار با لاس‌پال‌ماس به دلیل مشکل از ناحیه زانو؛ دو ماه از رقابت ها را از دست داد. در دیدار برابر رم هم رافینیا به دلیل پارگی رباط صلیبی حدود  9 ماه امکان فوتبال بازی کردن ندارد. ساندرو رامیرز هم  در جریان تمرینات پیش از همین مسابقه مصدوم شد. در جریان دیدارهای ملی هم کلودیو براوو و سرجی روبرتو چند ماه خانه نشین شدند. در اولین دیدار فصل هم این بوستکتس و دنی آلوز بودند که با مصدومیت مواجه شدند و چند بازی را از دست دادند. داگلاس کاستا و یوردی آلبا پیش از آغاز فصل مصدوم شدند. نیمار هم به دلیل اوریون سه هفته ای از میادین دور بود. 

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    11 12
    داگلاس کاستا که تو بایرن بود ازکدوم پنجره نقل وانتقال رفت بارسا