مدیرکل امنیتی و انتظامی انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: اطلس تهدیدات امنیتی آذربایجان‌شرقی تهیه شده تا در آستانه انتخابات نهایت امنیت لازم فراهم شود.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، محمود چمنی در نشست مسئولان کمیته‌های انتخاباتی آذربایجان‌شرقی از آمادگی کامل برای ایجاد امنیت در آذربایجان‌شرقی در آستانه انتخابات خبر داد.

وی با بیان اینکه حرکت‌های انتخاباتی در استان رصد می‌شود، گفت: اطلس تهدیدات امنیتی استان تهیه شده و به وزارت کشور ارسال شده است.

استاد رحیمی، مسئول ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه از ارسال اخبار انتخابات مربوط به استان خبر داد و گفت: در این زمینه پس از استان فارس دومین رتبه را در انعکاس اخبار به وزارت کشور داریم.

وی از هماهنگی‌های لازم با مسئولان وزارت کشور در زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم خبر داد و گفت: در این زمینه از طریق سامانه وزارت کشور اطلاعات دقیق ارسال می‌شود.

علی نواداد رئیس کمیته پشتیبانی و مالی انتخابات آذربایجان‌شرقی، با اشاره به برقراری ارتباط های لازم در زمان انتخابات گفت: زیرساخت فیبرنوری را در ستادهای انتخاباتی فعال خواهیم کرد و اگر انتخابات به صورت الکترونیکی انجام شود این زیرساخت‌ها لازم است.

وی افزود: در زمان انتخابات نیاز به خودروهای زیادی داریم و حمایت‌های لازم صورت می‌گیرد.

نواداد با اشاره به برگزاری همایش انتخاباتی در تبریز گفت: در این همایش دو روزه بیش از ۲۰۰ نفر از شمال‌غرب کشور حضور دارند و تلاش می‌شود تا تمهیدات لازم اندیشیده شود.

جعفری‌آذر، مدیرکل ثبت احوال آذربایجان‌شرقی نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیکی در استان گفت: در پنج شهر آذربایجان‌شرقی نیازمند فیبرنوری هستیم که یکی از این مراکز اداره شهرستان تبریز است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =