روز گذشته مشکلات شما در خبرآنلاین ثبت شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشکلات مطرح شده در روز گذشته بیشتر در حوزه اقتصادی، سلامت و آموزش بودند.

سایر مشکلات را بخوانید:

 

حوزه

شرح مشکل

اقتصادی

درباره موسسه میزان وپدیده شاندیز و مشکلات فراوانی که برای مردم بوجود امده است تفسیر و تحقیق کنید

 

سلام مدتیه توی قبض موبایل یک هزینه اضافه شده. درآمد عمومی دولت.... درآمد عمومی دولت چی هست و چرا باید از مردم پول اضافه گ وارفته بشه آبونمان و مالیات حالا هم درآمد عمومی دولت؟

 

سلام چند وقت پیش من برای دریافت گواهی نامه که قبلا کارهایش انجام شده بود اقدام کردم که با توجه به پرداخت کامل هزینه ها در زمان ثبت نام اما پانصد تومان دیگر برای این که پیگیری کنند از من گرفتند و پس از ان و رفتن به مرکز پست متوجه شدم که پست هیچ گونه اقدامی برای رساندن مدارک به در منزل نداشته است ضمن اینکه کلیه هزینه ها نیز قبلا پرداخت شده بود همچنین برای هیچ کس دیگری ارسال نشده بود. اداره پست مرکزی شهریار شهرک اداری تاریخ ۴.۷.۹۴

 

سلام يكي ازپيمانكاران حوز فناوري اطلاعات شهرداري تهران هستم باتوجه به ابلاغيه اقاي دكتر قاليباف مبني بربرون سپاري فعاليت هاي سخت افزاري در مناطق مختلف شهرداري به مدت سه سال انجام فعاليت منظم كرده ايم با توجه به پرداخت كليه مطالبات همكاران حدود ٤٠ نفر نيروي زبده در مناطق ٤ و ٢١و٢٢ و ٢و ١٩ هنوز با كذشت يكسال مطالبات حقوق ودستمزد ما و همكاران رو پرداخت نكردهاند و زندگي شخصي وسلامت خانواده رو به مخاطره انداخته اند ميفرمايند مطالبت ديون شده وهنوز منبعي مالي براي پرداخت لحاظ نشد ماازسال ٩٢ تاكنون دريافتي نداشته ايم و در ضمن مستندات موجود ميباشد خواهشا پي گيري فرماييد

 

این آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی هم ما رو کچل کرده. هنوز تکلیفمون رو نمی دونیم. تو آزمون شرکت کردیم رتبه ها هم اومد و رتبه خوبی هم کسب کردم.شغل مورد نظر من در سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به ریاست جمهوری بود. مدارک را اواخر مرداد و اوایل شهریور بردیم وتحویل دادیم به ما گفتند که قرار است شهریور تماس بگیرند و زمان مصاحبه را اعلام کنند. شهریور هم تمام شد و خبری نشد. تا جایی که می دانم به هیچیک از داوطلبان زنگ نزده اند. از دفتر ریاست جمهوری هم پیگیری کردم گفتند نمی دانیم و منتظر تماس باشید. لطفاً پیگیری کنید تا کی باید بلاتکلیف بمانیم.

 

چرا جواب اعتراضات به حذف يارانه نقدي رو نمي دهند؟

 

باسلام بنده کارمند یکی از ارگانهای فرهنگی تبلیغی کشورهستم که درخواست بازنشستگی پیش ازموعد داده وارگان متبوعه نیر آن را تائید و قبول کرده است اما با کمال تاسف سازمان بازنشستگی کشور فرم ویژه بازنشستگی را در اختیار اموراداری ارگان ما قرارنمی دهد و می گوید چون دولت بدهکاراست پس ما نیز این فرم را تحویل تمی دهیم وتا این فرم نباشد هیچ اداره یا ارگانی نمی توان نسبت به بازنشستگی پیش ازموعد کارمند اقدام نماید امیداست در اولین فرصت دولت اقدام نماید

سلامت

با سلام من یک کارگر هستم در یک شرکت کار میکنم. سوالم یا موردی که برای پیش اومده اینکه الان در شهرستان ما وقتی میری واسه سونوگرافی و ازشون فاکتور جهت بیمه تکمیلی میخوای میگن اگه فاکتور بخوای مثلا 150 هزار تومن و در غیراینصورت 110 تومان این 40 تومان مابه التفاوت چیه . اگر پیگیر بشین و اعلام کنین . یکبار این اتفاق یکبارهم در بیمارستان دولتی شهرستان نقده پیش اومد ولی مبلغ کم بود متوجه نشدیم .

نظام وظیفه

با سلام بنده پدرم 72 سالشه ساکن تهران و تنها یک برادر دارم که به سربازی رفته نیروی زمینی ارتش با مدرک لیسانس و در پادگان سومار استان کرمانشاه خدمت میکنه . میخواستم بدونم امکان انتقال برادرم به تهران وجود داره و اینکه برای ملاقات حضوری ملاقات مردمی برای ستاد نیروی زمینی ارتش چکار باید کرد.؟ قبلا در رسانه ها اعلام شده بود مشمولین حداکثر فاصله 300 کیلومتری محل زندگی اعزام میشوند.

شهری

با سلام لطفا از مسئولین شورای عالی مناطق آزاد بپرسید با توجه به اینکه بیش از 60 درصد منطقه آزاد انزلی در شهرستان رشت واقع هست و 22 کیلومتر از سواحل 31 کیلومتری در شهرستان رشت واقع هست چرا هنوز همانند مناطق آزاد مشترک ارس و اروند اصلاح نام و پلاک منطقه آزاد گیلان با وجود وعده استاندار و مسئولین گیلان هنوز عملی نشده ؟

 

با سلام درباره ایستگاه مترو آزادگان، اولا که این ایستگاه یه دونه پلخ برقی داره، در حالی که پلخ برقی خریداری شده در آنجا خاک می خورد دوما تاخیر قطارها در ورود است که سبب میشه سیل عضیمی به سمت در مترو حمله ور بشن که مطمئین باشین همین رویه ادامه داشته باشد شاهد مرگ در آنجا خواهیم بود . در حالی که با 5 دقیقه زودتر آمدن قطار مشکل به راحتی حل می شود .ساعت ورود قطار در صبح از 6.50 تا نزدیک 7 است. در حالی که اگر ساعت 6.45 اونجا باشه همه به راحتی می توانند سوار شوند .

مخابرات

ی چیزی که خیلی مسخره شده سایت همراه اوله.تو خونه من مسئول اینکار هستم. میرفتم صورت حسابا به ریز رو میگرفتم و پرداخت میکردم. الان باید برم همراه من ی پیام رمز یکبار مصرف بزنه مثلا به پدر.زنگ بزنم اونو ازش بگیرم وارد سایت بشم و ریز مصرفش رو ببینم. حالا اگر مثل امروز سایت گیر بده و هی بیاد بیرون یا رمزو نگیره.و هی باید من درخواست بدم و زنگ بزنم رمزو بگیرم یا هی پدرم متنو برام اس بزنه وسایت نگیره رسما شده نون دونی واسه اینترنت و همراه اول. بخدا پدرمونو دراوردین. ی ریز مکالمات گذاشتن داخلش،درخواست رمز دوم رو بارها داده ام. بارها پیامک و ایمیل زدم به شماره ای که گفته و رمزو گرفتم اما سایت قبولش نکرده و دوباره درخواست دادم و ..... دورباطل. این همه هزینه پیامک های بیخودی 200 تومنی. واقعا چرا

آموزش

 

 

با سلام متاسفانه دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برای دومین بار طی دوسال گذشته شهریه ثایت خود را برای ورودی های قبلی افزایش داد، هیچ شخصی پاسخگوی افزایش شهریه ثابت نیست، سال گذشته شهریه ثابت "پزشکی دکتری حرفه ای ورودی 88 " از مبلغ 1.275.000 تومان به 1.500.000 افزایش یافت، امسال نیز با افزایش 270.000 هزارتومانی به 1.750.00 رسید. هیچ کس پاسخگوی ما دانشجویان نیست خواهشمند است پیگیری نمایید.

 17304

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    با سلام ، از شرکت ایرتویا خرید کردیم و متاسفانه با وجود دو ماه تاخیر در تحویل خودرو هیچ جریمه ای پرداخت نکردند و سود دوران مشارکت هم کمتر پرداخت شد و به هیچ وجه پاسخگو هم نیستند و بسیار راحت اعلام می کنند که می توانید شکایت کنید . در صورت درخواست تمام مدارک ارسال میشود . متشکر میشوم اگر به شکل اختصاصی گزارشی در زمینه عمل نکردن شرکتهایی که خود را به درست یا غلط نماینده شرکت های خودرو ساز خارجی معرفی می کنند و به تعهدات عمل نمی کنند تهیه و منتشر کنند . اینجانب حاضر به همکاری همه گونه در تهیه گزارش هستم
  • مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد شاهرود A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    با سلام به استحضار می رساند افزایش شهریه ها در اختیار واحد دانشگاهی نبوده و از سوی سازمان مرکزی بر اساس قانونی مدون و تعریف شده انجام می گیرد . این در حالی است که سالهاست شهریه ثابت دانشگاه علی رغم افزایش شهریه ها در دانشگاههای دیگر افزوده نشده بود .