استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با رعایت اصل بی‌طرفی، از اقدام به نفع یا ضرر کاندیداهای انتخاباتی پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ،قاسم سليماني دشتكي در شوراي اداري چهارمحال و بختياري تأكيدكرد: با توجه به برگزاري دو انتخابات مهم كشور در سال جاري، بايد تمامي بخش‌ها براي برگزاري انتخابات سالم، پرشور و حماسي تلاش خود را به كار گيرند.

وي افزود: در زمان برگزاري انتخابات، بايستي حب و بغض‌هاي شخصي را كنار گذاشته و از تمامي امكانات براي تأمين امنيت انتخابات و برگزاري سالم و باشكوه آن بهره‌گيري شود.

سليماني دشتكي تصريح كرد: مديريت جهادي لازمه تحقق برنامه‌هاي علمي و توسعه‌اي به شمار مي‌رود.

رئيس شوراي اداري چهارمحال و بختياري گفت: مديران ضمن اجراي كامل قانون بايد از مانع تراشي در اجراي امور بپرهيزند.

وي همچنين با اشاره به برگزاري كنگره ملي شهداي چهارمحال و بختياري در ۱۵ مهر جاري خاطرنشان كرد: با همكاري و تعامل دستگاه‌هاي اجرايي استان شاهد برگزاري هرچه باشكوه‌تر اين رويداد مهم فرهنگي خواهيم بود.

سليماني دشتكي اقتدار و عزت كنوني نظام جمهوري اسلامي را مرهون خون شهدا دانست و اظهار داشت: بسياري از موفقيت‌ها و پيروزي‌هاي نظام اسلامي به بركت خون شهدا حاصل شده و بايد قدر آن را دانست.

وي اضافه كرد: در خدمت رساني به خانواده شهدا اهتمام بيشتري به كار گرفته شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =