دو روزی می شود که اردو تیم کروش و تیم خاکپور آغاز شده، یکی در دوبی و یکی در دوحه.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از تیم ملی صدای غریبی به گوش نمی رسد اما آهسته، آهسته از تیم امید صدای اعتراض بلند می شود. نمونه اش مصاحبه امروز مجتبی تقوی، مشاور خاکپور در کادر فنی تیم امید. او اعتراض کرده که کادر فنی تیم امید چرا یک سال بدون قرارداد کار کرده اند و کسی در فدراسیون فوتبال به این وضع رسیدگی نمی کند. البته گلایه او به حق است. فدراسیون فوتبال موظف است، قرارداد اعضای کادر فنی تیم امید را زودتر ببندد اما عجیب اینجاست که چرا در مواقع گلایه، مسوولیتی متوجه مدیر تیم امید نیست و همه تقصیرها بر گردن فدراسیون فوتبال است و تنها در روزهای خوش مانند آنچه در هلند بر این تیم گذشت، پای تشکر از حبیب کاشانی به میان می آید.
عجیب تر از این، جایی است که در چند روز گذشته اعضای کادر فنی تیم امید به دفعات مدعی شده اند اگر تیم کروش جوان شده، بازیکنان جوان هدیه تیم امید بوده اند به تیم بزرگسالان. مثالشان هم بازیکنانی مانند سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، علی کریمی، سعید عزت اللهی، مهدی ترابی، محمدحسین کنعانی و محمدرضا اخباری هستند اما بررسی شرایط این بازیکنان نشان می دهد بیشتر این بازیکنان، کسانی هستند که ابتدا به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده اند و بعد از آن به تیم امید رفته اند. سعید عزت اللهی نمونه بارز در رد ادعای کادر فنی تیم امید از جمله مایلی کهن و مجتبی تقوی است؛ بازیکنی که با وجود حضور در تیم اتلتیکو مادرید هیچ گاه به اردوی تیم امید دعوت نشد و بعد از اینکه چشم کروش این بازیکن را گرفت به تیم امید دعوت شد. عزت اللهی حتی در لیست تیم امید برای بازی های مرحله اول مقدماتی المپیک نبود و وقتی از خودش در این باره پرسیدیم، با خنده پاسخ داد: «نمی دانم. شاید یادشان رفته بود.»
سردار آزمون و علیرضا جهانبخش هم وضعیت مشابهی دارند و معلوم نیست بر چه مبنایی کادر فنی تیم امید مدعی است که این تیم مسبب جوانگرایی در تیم بزرگسالان شده است. در شرایطی که دو تیم ملی و امید روزهای حساسی در پیش دارند، بیان ادعاهایی که فقط آتش اختلاف را شعله ور می کند تنها بر مشکلات فوتبال ایران اضافه می کند و بهتر است هر دو تیم سرشان به کار خودشان گرم باشد.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =