۰ نفر
۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶

تسنیم نوشت:بدهی ایرلاین‌های داخلی حدود 600 میلیارد تومان بدهی جاری و معوقه به شرکت فرودگاه‌ها است.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با تاکید بر اینکه با ایرلاین‌های بدهکار جنگی نداریم از اعلام آمادگی این شرکت برای انجام دستورات ستاد مربوط به فاجعه منا خبر داد و گفت: یکسری تجهیزات کمک ناوبری در حال ورود به کشور است.

رحمت‌الله مهابادی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای داخلی الکترونیک هواپیمایی اظهار کرد: بدهی ایرلاین‌های داخلی حدود 600 میلیارد تومان بدهی جاری و معوقه به شرکت فرودگاه‌ها است.

وی در پاسخ به این سوال که بدهی جاری و معوقه شرکت‎های هواپیمایی چه میزان است افزود: بدهی جاری همین روزی است که خدمت می‌گیرند و باید به فاصله دو ماه بعد تصویب شود که بدهی ایرلاین‌ها در این زمینه چیزی نیست اما بدهی معوقه آن‎ها حدود 600 میلیارد تومان است.

مه‌آبادی با تاکید بر این که به ایرلاین‌ها فشاری وارد نمی‌کنیم بیان کرد :‌ازشرکت‌های هواپیمایی تقاضا داریم که انضباط مالی داشته باشند تا بتوانیم به آنها خدمات فرودگاهی ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: با ایرلاین‌ها جنگ نداریم باید در کنار یکدیگر تعامل سازنده‌ای داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه آنها تحت فشار بوده و مشکلاتی داشته‌اند تاکید کرد: امیدواریم با تعامل مشکل مربوط به بدهی شرکت‌های هواپیمایی حل و فصل شود.

مه‌آبادی با اشاره به اینکه در فصل کم مسافر قرار داریم گفت: در خصوص مطالبات جدی هستیم چرا که اگر مطالبات را نگیریم باید بپذیریم که خدمات فرودگاهی را کاهش دهیم که این موضوع پذیرفتنی نیست. 

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =