۰ نفر
۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
پشت صحنه سریال کیمیا

سریال کیمیا که از 4 مهر ماه از شبکه دو سیما روی آنتن رفت بر اساس فیلمنامه‌ای از مسعود بهبهانی نیا، تهیه کنندگی محمذرضا شفیعی و کارگردانی جواد افشار ساخته شده و طولانی‌ترین سریال دنباله دار تاریخ تلویزیون به‌شمار می‌رود .

 

 

 

به گزارش شبکه خبر، داستان سریال کیمیا نشانگر تاثیر تحولات جامعه بر روابط خانوادگی است ،که پدر و دختری را مقابل همدیگر قرار می دهد؛ دختر خانواده که نامش کیمیا است ،پرسشگر و معترض و در مقابل کیمیا پدرش قرار دارد که فردی نظامی، منضبط و پایبند به قانون است.

سیر حوادثی که در مراحل زندگی خانواده کیمیا اتفاق می افتد، آنها را درگیر توطئه و دسیسه ای بزرگ و شیطانی می کند و کیمیا با تلاشی خستگی ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می شود؛ زنی مشابه هزاران زن ایرانی مسلمان که برای حفظ خانوادشان از هیچ تلاشی ناگزیر نمی شوند.

مجموعه تماشایی کیمیا به یک قصه اجتماعی، خانوادگی و عمدتا به اسطوره های مقاومت در زمان دفاع مقدس به ویژه مقاومت در آغاز جنگ تحمیلی و حمله عراق به خرمشهر می پردازد.

تصویر برداری سریال کیمیا که از اوایل آذر ماه ۱۳۹۲ در خرمشهر آغاز شده سرگذشت بازیگر اصلی داستان در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، دوره جنگ و زمان حال را روایت می کند و بیش از ۳۰۰ بازیگر دارد .

 

نقش زنان در کنار مردان و رزمندگان در این مجموعه تلویزیونی به تصویر کشیده شده است. کیمیا بیشتر به لایه های اجتماعی خانواده پرداخته و بر گرفته از سبک زندگی اسلامی است. این مجموعه به وقایع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ایثار و فداکاری مردم می پردازد.


17282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =