ایران نوشت:دختربچه 4 ساله که در شکنجه‌گاه پدر شیشه‌ای‌اش تا پرتگاه مرگ پیش رفته بود با دلسوزی همسایه‌ها نجات یافت.

مرد جوان از یک سال پیش وقتی همسرش در تصادف جان باخت شیشه‌ای شد و تصور می‌کرد دختر دوست‌داشتنی‌اش شیطان است و باید نابود شود.به گزارش خبرنگار شوک، ساعت 2 بامداد دوم مهرماه بود که صدای جیغ و گریه‌های دختر 4 ساله‌ای همسایه‌‌هایشان را در برابر سرنوشت تلخی قرار داد

همه نیم ساعتی صدای گریه مریم کوچولو را می‌شنیدند و امیدوار بودند او به آرامش برسد اما انگار هیچ‌کس در خانه این دخترک، دلسوز وی نبود تا او را از یک جهنم نجات دهد. یکی از مردان همسایه تاب نیاورد و زنگ در خانه آنها را زد اما کسی جوابگو نبود. نگرانی‌اش بیشتر شد و این بار تصمیم گرفت با مرکز پلیس 110 تماس بگیرد، خیلی زود گشت پلیس کلانتری خود را به در خانه پدری مریم کوچولو در کیانمهر کرج رساند و وقتی مأموران داخل آنجا شدند با دخترک بی‌رمق که هنوز ناله می‌کرد روبه‌رو شدند و او را دیدند که در گوشه‌ای از اتاق روی زمین افتاده و همه صورت و بدنش از سوی پدر افیونی‌اش سوزانده شده است.همزمان پدر شکنجه‌گر که می‌خواست فرار کند توسط مأموران پلیس دستگیر شد و تحت تحقیق قرار گرفت.


همسایه‌ها چه گفتند؟ 

زن همسایه  می‌گوید: مریم از یک سال پیش که مادرش در تصادف کشته شد با پدرش زندگی می‌کند، این مرد انگار تاب مرگ همسرش را نداشت و از آن زمان به بعد معتاد شد.
وی افزود: پدر مریم او را خیلی دوست داشت و برای ما عجیب است که دخترش را این‌گونه تحت شکنجه قرار داده است.
توهم وحشیانه پدر ـ بررسی‌های کارشناسانه قضایی و پلیسی مشخص کرد پدر 36 ساله به نام جلال در توهم شیشه از حالت طبیعی خارج شده و دختر خود را که شیطان فرض می‌کرد شکنجه داده است.یک کارشناس مسائل اجتماعی می‌گوید متأسفانه آمار کودک‌آزاری و همسرآزاری به دلیل مصرف مخدر صنعتی بویژه «شیشه» در حال افزایش است و باید با نگرش عمیق‌تر و چاره‌جویانه‌تر به این مسأله توجه کرد.اگر تنها چند دقیقه مأموران کلانتری دیرتر در صحنه حادثه حاضر می‌شدند یا همسایه‌ها بی‌تفاوت بودند شاید الان مریم کوچولو جان خود را از دست داده بود.بنابر این گزارش، این دختربچه 4 ساله با کمک اهالی محل در بیمارستان باهنر شهرستان کرج بستری شده و خوشبختانه از وضعیت عمومی مناسبی برخوردار شده است.به گفته سوپروایزر بیمارستان باهنر که ویژه کودکان است شدت سوختگی‌های ایجاد شده در صورت و بدن مریم کوچولو به گونه‌ای است که نیاز به مداوای طولانی مدت دارد.


گفت‌وگو با متهم



چند وقت است که مخدر مصرف می‌کنی؟
یک سال.
چی باعث شد که سراغ مخدرهای صنعتی بری؟
مرگ همسرم.
شغلت چیست؟
یک مغازه لوازم خانگی داشتم که چند ماهی است دیگر کار نمی‌کنم.
چرا؟
از لحاظ روحی شرایط مناسبی نداشتم به خاطر مصرف مخدر.
الآن متوجه هستی که مریم کوچولو در چه شرایطی قرار گرفته است؟
بله و بسیار پشیمانم و از خودم متنفر شدم.
سابقه کیفری هم داری؟
نه.
الان چه تصمیمی داری؟
بعد از گذراندن دوران محکومیتم می‌خواهم هرچه زودتر پیش دخترم برگردم و از نو زندگی کنم.
چه چیزی باعث شد که بعد از مرگ همسرت سراغ مخدر بروی؟
فکر می‌کردم با مصرف مواد مخدر آرام می‌شوم چون مرگ همسرم برایم خیلی سخت بود فکر نمی‌کردم که این‌طوری ممکن است قاتل جان دخترم شوم.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    4 2
    110 نیم ساعت بعد اومده
  • شانلی IR ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    7 0
    به نظر شما خاطره و ذهنیت بدی که دختر کوچولو از پدرش داره الان، به این زودیها پاک میشه؟
    • یک پدر A1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
      3 2
      در اکثر موارد حافظه بلند مدت در 4 سالگی هنوز شکل نگرفته بنابراین بعد از مدتی این حادثه از ذهن کودک حذف می شود و پدر ترجیح اول او خواهد شد.امیدوارم که پدر نیز ترک اعتیاد کند.