نخستین کمپین اجتماعی «دنیای رنگی کودکان» با هدف نشاندن لبخند شادی بر لبان دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق کم برخوردار شهرستان ارومیه کار خود را آغاز کرد

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، همزمان با اول مهر و آغاز فصل بازگشایی مدارس، گروهی از خبرنگاران و فعالین اجتماعی ارومیه کمپینی اجتماعی تحت عنوان «دنیای رنگی کودکان» را با هدف تلاش برای نشاندن لبخند شادی بر لبان دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق کم برخوردار شهرستان ارومیه آغاز کردند.
گعده مجازی نام یک شبکه مجازی اجتماعی است متشکل از تعدادی فعال رسانه ای، فرهنگی و اجتماعی که در تازه ترین حرکت خیرخواهانه خود با ابتکار یکی از اعضای خود کمپین اجتماعی تهیه مدادرنگی لوکس برای کودکان دبستانی محروم را کلید زده اند.
اعضای هیات موسس این حرکت اجتماعی در نخستین جلسه خود در دفتر سرپرستی روزنامه رسالت شعار« دنیای رنگی کودکان» را برای این کمپین برگزیدند.
در این جلسه مقرر شد اعضا برای تهیه یک جعبه مداد رنگی با هزینه شخصی، کمک های مردمی و افراد خیر برای شاد کردن دل کودکان دبستانی کم بضاعت تلاش کنند.
در نخستین جلسه از این حرکت اجتماعی سه نفر از پیشکسوتان مطبوعاتی استان به عنوان اعضای هیات رئیسه این کمپین انتخاب شدند. برای آن سخنگو تعیین شد و یکی از واحدهای آموزشی تشکل مردم نهاد موسسه دارالحافظین قرآن کریم بعنوان محل تحویل و ذخیره هدایای غیرنقدی افراد خیر تعیین گردید.
ندا عبدی مبدع این طرح و سخنگوی کمپین اجتماعی «دنیای رنگی کودکان»  گفت: این یک کمپین اجتماعی «رسانه جوش» است برای اینکه هیچ بچه ای از داشتن مدادرنگی محروم نماند.
او ادامه داد: محل شروع اش، گروهی در یکی از شبکه های پیام رسان موبایلی به نام «گعده مجازی» است و بنیانگذارانش، گروهی از خبرنگاران رسانه های رسمی استان آذربایجان غربی.دست همه دوستانی را که دستی در مهر دارند، به گرمی خواهیم فشرد تا به دنیا ثابت کنیم که داشتن یک دنیای رنگارنگ، حق مسلم همه کودکان است.
عبدی خاطرنشان کرد: دوستانی که می خواهند یاریگر ما در این کمپین باشند، کمک های نقدی خود را به حساب بانک سپه شماره 827300395001 و یا شماره کارت 5892101109239869 به نام یداله قربانی (عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات آذربایجان غربی) واریز کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =