بر طبق آخرین اخبار واصله تمامی زائران تمامی زائران استان اعمال حج را انجام داده و در صحت و سلامت کامل به سر می برند و هیچ یک از آن ها جزء مفقودین، مصدومین و جان باختگان نیستند.

معاون حج و زیارت استان مرکزی گفت: بر طبق آخرین اخبار واصله تمامی زائران تمامی زائران استان اعمال حج را انجام داده و در صحت و سلامت کامل به سر می برند و هیچ یک از آن ها جزء مفقودین، مصدومین و جان باختگان نیستند.
هادی انصاری، معاون سازمان حج و زیارت استان مرکزی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین، ابراز کرد: امسال 9 کاروان در قالب 5 کاروان مدینه قبل و 4 کاروان مدینه بعد عازم خانه وحی شدند.
وی با بیان اینکه در مجموع یک هزار و 173 نفر از استان مرکزی به این سفر روحانی اعزام شدند، عنوان کرد: زمان برگشت زائران از ششم مهر ماه آغاز می شود و تا 23همین ماه ادامه دارد.
انصاری با اشاره به حوادث اخیر رخ داده در مکه معظمه و به شهادت رسیدن تعدادی زیادی از زائران خانه خدا، اظهار کرد: بر طبق آخرین اخبار واصله خوشبختانه تمامی زائران استان اعمال حج را انجام داده و در صحت و سلامت کامل به سر می برند و هیچ یک از آن ها جزء مفقودین، مصدومین و جان باختگان نیستند.
وی با اینکه اولین اولین مرحله اعزام زائران به کشور مربوط به کاروان هایی است که از اراک اعزام شده اند، بیان کرد: آخرین پرواز مربوط به زائرانی است که از ساوه به عربستان اعزام شده بودند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =