رییس دانشگاه یزد: قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی در حال ظهور است

رییس دانشگاه یزد در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تصریح کرد: کشورمان در حال عبور از گذرگاه تاریخی مهمی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، محمد صالح اولیاء در پیام خود، بروز قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف و از جمله مذاکرات هسته‌ای و همچنین شرایط ویژه منطقه‌ای و بین‌المللی را مصادیقی از این گذرگاه تاریخی توصیف کرده و گفته که مجموعه این عوامل، زمینه‌های تحول و رشد شتابان را برای ملت ایران فراهم کرده است.

وی در این پیام آورده:

سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می‌کنیم که کشورمان در حال عبور از گذرگاه تاریخی مهمی است.

بروز قدرت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف و از جمله مذاکرات هسته‌ای و همچنین شرایط ویژه منطقه‌ای و بین‌المللی، زمینه‌های تحول و رشد شتابان را برای ملت ایران فراهم کرده است. در این میان نقش دانشگاهیان بواسطه تأثیرگذاری قابل توجه عرصه علم و فناوری بر سایر عرصه‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به همکاران گرامی و دانشجویان عزیز بخصوص دانشجویان جدید، امید دارم این سال همراه با موفقیت‌ها و دستاوردهای ارزنده برای جامعه علمی کشور باشد.

فرصت را غنیمت شمرده، هفته دفاع مقدس را که یادآور فداکاری‌های مخلصانه رزمندگان سرافراز است، گرامی می‌داریم و از خداوند متعال می‌خواهیم به ما توفیق عمل به وظایف و قدر‌شناسی از نعمت‌هایی که هم‌اکنون در اختیار داریم، عطا نماید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =