ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که سرافرازی یک ملت به داشتن روحیه حماسی و حفظ استقلال و تمامیت ارزی کشور در پناه این روحیه است گفت: روحیه جهادی و حماسی باعث ائتلاف و سرافرازی کشور خواهد بود.

علی لاریجانی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس ضمن بازدید از نمایشگاه عکس، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مجلس در سخنانی اظهار کرد: همه این‌ها یک سرمایه ملی برای کشور است نه فقط بخشی از تاریخ که از آن گذر کرده‌ایم بلکه یک توشه و توان از تجربیات به وجود آورده که این یک موتور محرک برای آینده‌ی کشور است.

رئیس قوه مقننه افزود: در واقع از آن منظر که از این طریق ملت یک روحیه حماسی پیدا کنند و در پناه این روحیه حماسی بتوانند استقلال و امنیت کشور و تمامیت ارزی کشور را همیشه حفظ کنند؛ زیرا سرافرازی یک ملت به داشتن چنین روحیه‌ای است.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:‌ هفته دفاع مقدس و تجربیاتی که ملت ایران در آن دوره داشتند چه تجربیات مادی و چه معنوی، یک سرمایه‌ای است و باعث جهش‌های زیاد در ابعاد مختلف برای کشور خواهد بود.

لاریجانی تصریح کرد: بنابراین باید این مسیر را به زبان‌های مختلف و برای سنین مختلف ادامه دهیم. و از فرصتی استفاده کرده تا این روحیه جهادی را در بین مردم رواج بدهیم که این روحیه جهادی روحیه‌ای است که باعث اعتلا و سرافرازی کشور خواهد بود.

گفتني است همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اعضای هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس با انداختن چفیه بر دوش خود در صحن علنی حضور یافتند. به مناسبت این روز سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ابتدای جلسه علنی امروز سخنرانی کرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در ابتدای جلسه امروز، با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس به نمایندگان مجلس و ملت ایران گفت: نیروهای مسلح کشور باید در این ایام هفته دفاع مقدس به دلیل خدمات و رشادت‌های‌شان مورد تکریم قرار بگیرند.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =