جواد جهانگیرزاده ،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد سرانجام حزب رهروان به نامه نیوز گفت: تشکیل این حزب نیاز به بررسی و مطالعه فراوان دارد و باید بروی آن کار زیادی انجام دهیم و در عین حال هیچ تعجیلی برای این امر احساس نمی‌کنم .

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه خبر دقیقی از اینکه این حزب تشکیل می شود ندارم اظهارداشت: گمان نمی کنم خیلی دچار ضرورت زمان باشیم که بخواهیم در این مورد تصمیم بگیریم.

جهانگیرزاده در مورد اینکه با توجه به تاثیرو وزن سیاسی لاریجانی در ایجاد این حزب گفت: طبیعی است که وزن آقای لاریجانی منوط به حزب نیست و حزب برای رئیس مجلس وزن ایجاد نمی کند .

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت درباره اینکه لاریجانی بارها از نظام حزبی حمایت کرده است و این حکایت از تمایل وی به تشکیل حزب دارد، خاطرنشان کرد: :آقای لاریجانی از نظام حزبی حمایت کرد و گفت اگر این اتفاق بیفتد کمک می کند و نگفتند که خودشان قصد دارند حزب تشکیل دهند .

جهانگیرزاده بیان کرد:محدود کردن لاریجانی در یک حزب خاص را مصلحت نمی دانم ،ضمن اینکه تعجیل زمانی برای این موضوع را صحیح نمیدانم .

نماینده اصول گرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت سه گروه اصولگرا(موتلفه،ایثارگران،پایداری) گفت:اخیرا یکی اعضای ایثارگران اعلام کرده است که آقای لاریجانی باید زود تعیین تکلیف کند و این حرف درستی نیست،این در حالی است که دبیر کل یکی از همین گروه برای مجلس نهم رای نیاورد و این فرد می خواهد برای همه کشور و انتخابات برنامه ریزی کند و در کنار آن به دیگران هم می گوید زود باش ،این رفتار یعنی اینکه مسیر وحدت را ما تنظیم می کنیم و هرکسی هم نیاید در وحدت جا ندارد و هر کسی هم که بخواهد در انتخابات شرکت کند باید با ما بیاید.

وی با اشاره به ائتلاف اضلاع سه گانه اصولگرایی (آیات موحدی کرمانی ،مصباح یزدی ،یزدی)گفت:دوضلع آیت الله یزدی و موحدی کرمانی یعنی حزب جامعه روحانیت و جامعه مدرسین دوحزب تشکیلاتی هستند و بنده از این ضلع سوم(مصباح یزدی)سر درنمیارم که از کجا آمده و چگونه وارد سازوکار وحدت اصول گرایان شده است.

جهانگیرزاده ادامه داد:البته آقایان می گویند مسیر وحدت را ما مشخص می کنیم و اگر کسی خارج از مسیر بیاید به وحدت آسیب می زند ،یعنی نوع رفتارها به وحدت منجر نمی شود و با این تفاسیر و حرفها و تشکیلات رسیدن به وحدت بسیار سخت است.
1717
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =