معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز و در همراهی با معاون اول رییس جمهوری وارد شهرستان زابل شد تا در این سفر ضمن همراهی با معاون اول از مراکز دانشگاهی و پژوهشی و دستاوردهای این استان بازدید کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری به همراه دکتر جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به شهرستان زابل سفر کردند که در این سفر از مراکز علمی، دانشگاه ها و پژوهشگاه ها بازدید کرده و از نزدیک مسائل و مشکلات منطقه در زمینه توسعه علم و فناوری را بررسی خواهد کرد.

ستاری در خصوص مذاکرات صورت گرفته در این سفر، گفت: مذاکراتی در زمینه جلوگیری از تبخیر چاه آب نیمه ها صورت گرفت که قرار بر این شد پرپوزال این طرح توسط مسئولین تهیه و به معاونت علمی ارائه شود.

وی افزود: در این سفر، از مراکز تحقیقاتی دانشگاه زابل واقع در محدوده چاه نیمه ها و پژوهشکده های وابسته به دانشگاه زابل بازدید داشتیم و در خصوص مشکلات این مراکز و پژوهشکده ها نیز مذاکراتی انجام شد، همچنین با اعضای علمی پژوهشکده های علوم دامی، گیاهان دارویی و زیست فناوری استان نیز گفت و گوهایی صورت گرفت.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری پس از بازدید از مراکز علمی و پژوهشی استان در شورای اداری حضور یافت تا در خصوص مشکلات و مسایل استان زابل بحث و تبادل نظر کنند و پس از آن به سمت شهر بیرجند حرکت خواهند کرد تا در جلسه رییس و مسئولین پارک این شهر و روسای شرکت های دانش بنیان شرکت کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =