بعد از تبانی با قطر، این بار کروش متهم به تبانی با آل اشپورت شد!

کروش این روزها از سوی منتقدانش درگیر پرونده دیگری شده است که البته ترجیح می دهد در مقابلش سکوت کند.

حمید طوسی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ این روزها به دلیلی که کسی نمی داند، حمله به کارلوس کروش ابعاد تازه ای به خود گرفته است.در جریان این حمله یک پرونده قدیمی از زیر خروارها خاک بیرون کشیده شده ودوباره علم شده است.گفته می شود که کروش برای پوشیدن لباس تیم ملی در جام جهانی مبلغ 100 هزار دلار پول گرفته است .خب این یک موضوع حقوقی است که باید مثل هر پرونده دیگری در دادگاه صالحه بررسی شود که آیا کروش حق این را داشته که اسپانسر خصوصی داشته باشد یا خیر؟ پس از صدور حکم دادگاه است که می توان او را محکوم یا تبرئه کرد. اعضای کمیته اخلاق که این روزها به دلیلی از فوتبال دور مانده اند دریک غوغا سالاری ، برای این که به نوعی خود را برحق جلوه دهند، این پرونده قدیمی را رو کرده اند. نکته مهم این ماجرا این است که دبیر سابق کمیته اخلاق در باره این مساله فارغ از این که توضیح دهد که مگر مشکل شما لباس آل اشپورت بود؟مگرپرونده شما محرومیت خانبان نبود؟ اگر این پرونده صد هزار دلاری این قدر مهم بود چرا تاکنون سکوت کرده بودید؟
...اما نکته ای که آبانگاه دبیر مستعفی کمیته اخلاق روی آن تاکید دارد این است که کروش این 100 هزار دلار را به عنوان حق السکوت گرفته تا لباس های بی کیفیت آل اشپورت را بپوشد و اعتراض نکند. این جاست که مردم را فراموشکار فرض کرده اند. مگر یادتان نیست که در اردوی نهایی تیم ملی قبل از جام جهانی ، مسئولان این شرکت آلمانی در اردوی تیم ملی حاضر شدند و اعلام کردند که این لباس ها ، متعلق به شرکت ما نیست؟ از آن جا بود که مسئولان واقعی شرکت آل اشپورت با کروش جلسه گذاشتند و احتمالا توافقی هم کردند.
کروش در طول مدت حضورش در ایران از این دست حمله ها کم ندیده ، یک بار هم او را متهم کردند که با قطر تبانی کرده است تا ایران به جام جهانی نرسد، اصولا هر کس که از فدراسیون فوتبال جدا می شود، یک اتهام متوجه کروش می کند و اتهاماتی که هیچ گاه تا انتها پی گیری نمی شود و شبهه همچنان باقی می ماند.
شاید ماجرا از این قرار باشد که جدا شدگان از فدراسیون فوتبال می دانند که وزیر ورزش با کروش مشکل دارد. برای همین است که در هر ماجرایی پای او را وسط می کشند.به خصوص داستان لباس های جام جهانی ماجرایی است که وزیربه آن ورود مستقیم کرده است.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =