ارائه‌ گزارش‌ کمیسیون‌ برجام‌ هفته‌ آینده‌ به‌ صحن‌ علنی

خانه ملت نوشت: عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، کمیسیون ویژه برجام در این هفته نیز جلسات کاری خود را برگزار شده و ورود گزارش نهایی به صحن علنی مجلس به هفته آینده موکول خواهد شد.

علاء‌الدین بروجردی با اشاره به بررسی جدی متن برجام و موضوعات مرتبط در کمیسیون ویژه بررسی برجام، گفت: اعضای این کمیسیون در تلاش هستند، تا با برگزاری جلسات متعدد در هفته جاری، گزارش نهایی برجام را تا هفته آینده به صحن علنی مجلس ارائه کنند.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، کمیسیون ویژه برجام در این هفته نیز جلسات کاری خود را برگزار شده و ورود گزارش نهایی به صحن علنی مجلس به هفته آینده موکول خواهد شد.

وی درباره رویکرد و برنامه کمیسیون ویژه بررسی برجام درباره نحوه و شکل گزارش نهایی خود، افزود:‌ اعضای این کمیسیون به صورت جدی بر روی خطوط قرمز نظام حساسیت ویژه داشته و قطعا این موارد باید رعایت شود.

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام، افزود: طبیعی است که اگر تصمیم‌گیری شد که برجام در قالب یک طرح مصوب شود، به‌طور حتم خطوط قرمز نظام یکی از محورهای مهم طرح مذکور خواهد بود.

همچنین صفر نعمیمی رز، سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت از برگزاری نشست شورای مرکزی این فراکسیون با حضور لاریجانی خبرداد.

در این نشست که صبح فردا و پیش از جلسه علنی مجلس برگزار می شود، تحولات داخلی و اوضاع اقتصادی کشور، تحولات منطقه‌ای همچون بحران عراق، سوریه و یمن، سایر تحولات بین‌المللی و برخی طرح و لوایح مطروحه در مجلس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 458827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
    3 0
    بازی برد برد