ایسنا نوشت : پس از موفقیتی که پابلو ایلیگسیاس - مجری شبکه هیسپان تی‌وی - در صحنه سیاسی اسپانیا به دست آورد، اکنون جرمی کوربین - مجری سابق پرس تی‌وی - به رهبری حزب کارگر انگلیس رسید.

"جرمی برنارد کوربین" از فعالان سیاسی انگلیس که اخیرا موفق شد با 60 درصد آراء به رهبری حزب کارگر این کشور انتخاب شود در برنامه‌های مختلفی از شبکه پرس تی‌وی، کار اجرا، کارشناسی و نویسندگی را بر عهده داشته است.

وی در برنامه "forum" در شبکه پرس تی‌وی به عنوان کارشناس و در برنامه "comment" این شبکه به عنوان مجری مدت ها با شبکه پرس تی‌وی همکاری داشته است. موضع گیری های سیاسی وی بر ضد حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی و عضویت او در کمپین های حمایت از مردم فلسطین، خلع سلاح هسته ای و موسسه های ضد جنگ باعث شده در میان افکار عمومی وجهه مثبتی کسب کند. وی بارها از طریق این شبکه عقاید و موضع گیری های خود را درباره موضوعات مذکور مطرح و با اقبال خوب مخاطبان پرس تی وی مواجه شده است.

از زمان ورود جرمی کوربین به رقابت‌های انتخابات درون حزبی در انگلیس، شبکه پرس تی‌وی چند برنامه در رابطه با ابعاد مختلف فعالیت‌های وی تهیه کرده است که از آن جمله می‌توان به ویژه برنامه زنده "Labour Decides" که دو روز قبل از برگزاری انتخابات حزب کارگر در انگلیس در دفتر لندن صدا و سیما تهیه شد، اشاره کرد.

وی همچنین در اول مرداد گذشته در برنامه "مونارکی" و 21 شهریور در برنامه " Debate" در شبکه پرس تی وی به اعلام مواضع خود بر ضد سیاست‌های جاری در حاکمیت انگلیس پرداخت.

این مجری سیاستمدار شبکه پرس تی‌وی اکنون با میزان رأی بالایی که در حزب کارگر انگلیس به دست آورده است احتمالا نیم نگاهی نیز به جایگاه نخست وزیر انگلیس و خانه شماره 10 در لندن خواهد داشت.

چندی قبل نیز "پابلوایلیگسیاس" مجری کارشناس برنامه "قلعه آپاچی‌ها" موفق شد پس از سه سال اجرا در شبکه هیسپان تی‌وی مخاطبان را چنان جلب کند که رقیب جدی شخصیت‌های برتر سیاسی سرزمین ماتادورها در انتخابات باشد.

57241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    34 4
    میشه با یه تحلیل عوامانه گفت کار خدا رو ببین انگلیسی که سابقه 100 ساله دخالت در امور داخلی ایران رو داشت و نخست وزیر تعیین میکرد و کودتا طراحی میکرد الان باید ببینه که در اینده ایی نزدیک ساکن ساختمان شماره 10 داونینگ استریتش یه مهره نفوذی ایران میشه..البته میشه یه نگاه واقعبینانه هم داشت و گفت تشکیل دولت در سایه توسط یه اولترا چپگرا نشون دهنده بالندگی دموکراسی در بریتانیا و عامل اصلی پابرجایی این پادشاهی قدیمی دنیاست.
  • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    9 8
    آيا اين براي ايران خوب است يا خير؟
  • بی نام A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    12 0
    چقدر جالب
  • امیر A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    14 5
    حالا این برا ما خوبه یا بد؟
    • بی نام US ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
      28 5
      ما یعنی کی ؟
  • احسان IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    7 3
    خیلی خوبه