فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری شرور مالک ریگی گفت: دستگیری این تروریست پیامهای مهمی برای جهان دارد.

به گزارش مهر در زاهدان، سردار علیرضا عظیمی جاهد سه شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند ظلم پایدار نیست و بزودی همه افرادی که با این مردم و نظام سر ناسازگاری دارند به دست عدالت سپرده خواهند شد.

 فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: اعتقاد ما این است که در هشت سال دفاع مقدس هر زمان ضربه قوی به دشمن زدیم از ناحیه دشمن با پاتک روبرو بودیم. با این حرکت بزرگ نیز دشمن زخم خورده است و دسیسه می کند و به فکر ضربه زدن به نظام است که همه باید هوشیار باشیم.

 وی گفت: بعد از اعلام این خبر سران طوایف بلوچ به سپاه آمدند و بیان کردند بعد از حادثه تاسوکی و پیشین که منجر به شهادت انسانهای بزرگی شده بود ما با چشم گریان آمدیم به سپاه و احساس شرمندگی می کردیم اما امروز با لب خندان آمدیم و احساس شادی و شعف می کنیم.

 سردار جاهد تأکید کرد: این نشان می دهد که مردم ما خوب و بزرگ هستند و نظام مقتدر است و سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقتدار این شرور دستگیر کردند.

 فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان همچنین ابراز داشت: خبر شادی بخش دستگیری شرور و تروریست مالک ریگی وابسته به استکبار در آستانه هفته وحدت مطرح شد و خوشحالی مردم داغدار و زخم خورده سیستان و بلوچستان را در پی داشت.

 عظیمی جاهد اضافه کرد: با دستگیری این شرور تروریست هفته وحدت امسال رنگ و بوی خاصی به خود خواهد گرفت و جشن وحدت امسال به شکلی صورت می گیرد که نظام برای آبادانی سیستان و بلوچستان برنامه های زیادی را در دستور کار دارد. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 45658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =