ویدیویی از داخل کارگاه بمب‌سازی تروریست‌ها در سوریه

العالم نوشت: خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه از کشف یک کارگاه بمب سازی در شهر زبدانی واقع در ریف دمشق خبر داد.

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار شبکه العالم، در ادامه نبرد با تروریست های داعش و آزاد سازی شهر زبدانی، ارتش سوریه و مقاومت لبنان چند ساختمان دیگر را در شرق "حی الزهره" و شمال "دوار الجسر" واقع در غرب این شهر به تصرف خود در آوردند.
همچنین آنان محله "الماس" منزقه ماابین محله های "الجسر" و "العاره" در زبدانی را آزاد کردند و مواضع تروریست ها را در "ساحه الجسر"، "حی البلد"، "المحطه"، "النابوع" و "مضایا" با گلوله های توپ هدف قرار دادند.
"ثابت محمد" کارشناس نظامی سوری به خبرنگار العالم گفت: برخی گروه های تروریست کوشیدند از منطقه مضایا به دیگر گروه های تروریستی در زبدانی یاری برسانند تا از محاصره ای که در آن قرار دارند، رها شوند اما ارتش سوریه توانست این توطئه را خنثی و تلفات جانی و خسارات مادی زیادی به آنان وارد کند.
وی افزود: پس از پایان عملیات زبدانی، پاکسازی مناطق متشنج دیگر مانند مضایا، "طبقین"، "وادی بردا"، "عین فیجه" و "افرع" در دستور کار خواهد بود مناطقی که گروه های مسلح تحت محاصره خواستار مذاکره برای آتش بس هستند.
تحولات جبهه نبرد در اطراف پایتخت به نفع ارتش سوریه و مقاومت لبنان است به همین دلیل افراد مسلح در زبدانی وضعیتشان را تراژدیک می دانند و منابع تروریست می گویند که جنگجویانشان دیگر نه به خاطر حفظ زمین بلکه به خاطر اسیر نشدن می جنگند.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    34 14
    برای سوریه آرزوی موفقیت و پیروزی و برای دشمنان سوریه آرزوی شکست و نابودی می کنم