یکی از عوامل یک پروژه سینمایی که متهم است کارگردان فیلم را به زور به کمپ ترک اعتیاد برده پس از احضار به دادسرا و ارائه توضیحات، با قرار وثیقه 500 میلیون تومانی بازداشت شد. این مرد در حالی روانه زندان شد که شاکی این پرونده معتقد است او به قصد تسویه حساب مالی او را ربوده است. بااین حال هنوز انگیزه این مرد از ربودن همکارش مشخص نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین اول شهریورماه امسال بود که یک بازیگر معروف سینما که به تازگی کارگردان یک پروژه سینمایی را بر عهده گرفته با مراجعه به دادسرای ناحیه 27 تهران شکایتی را تحت عنوان آدم ربایی مطرح کرد.

این مرد جوان خطاب به محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی گفت: من کارگردان سینما هستم. پیش از این نیز بازیگر بودم. حالا از یکی از عوامل پشت صحنه فیلمم که من را ربود و به زور به کمپ ترک اعتیاد برد شکایت دارم.

او در ادامه گفت: ما قبلا با هم اختلافات مالی داشتیم .قبل از این که او مرا به زور به کمپ ببرد برای کاری به شهرستان رشت رفته بودم . پس از بازگشتم به تهران او به من زنگ زد و از من خواست که با هم ناهار بخوریم. من هم دعوت او را قبول کردم. وقتی که نزد او رفتم غذای مورد علاقه ام را نیز گرفته بود. اما همین که غذا را خوردم احساس گیجی و بی حالی به من دست داد بعد از آن هم دو مرد را دیدم که آمدند و به زور مرا به کمپ ترک اعتیادی در کرج بردند. 27 روز مرا در کمپ نگه داشتند و خانواده ام در تمام طول این 27 روزر از من بی خبر بودند. ضمن این که او قصد داشته در مدتی که در کمپ به زور بستری شده بودم، ماشینم را بفروشد.

این کارگردان سینما هم چنین گفت :در کمپ بسیار رفتار بدی با من داشتند و هر چه به آنها می گفتم که من اعتیاد ندارم نمی پذیرفتند. حالا هم از این مرد به اتهام آدم ربایی شکایت دارم.

با ثبت شکایت کارگردان جوان در این شعبه ،متهم صبح امروز به دادسرا احضار شد و پس از حضور در شعبه ششم بازپرسی تمام اتهامات خود را رد کرد.

این مرد در جریان جلسه بازپرسی گفت: این آقا (کارگردان) اعتیاد دارد و خانواده اش نیز در جریان این موضوع هستند. من دوست او هستم و دلم برایش می سوخت. می خواستم که او را از این وضعیت نجات بدهم به همین دلیل او را به کمپ بردم.

این مرد همچنین در پاسخ به این سوال که چرا خودروی دوستش را برده است گفت: من به هیچ وجه قصد فروش ماشین او را نداشتم فقط چند باری برای انجام کار با آن تردد کردم.

بازپرس مدیرروستا نیز برای متهم قرار بازداشت موقت صادر کرد تا به زودی تکلیف این پرونده مشخص شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    1 2
    کدام کارگردان بود