۰ نفر
۱۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۶

شرق نوشت:فرمانده انتظامی علی‌آباد استان گلستان، از دستگیری فردی که با مدرک تحصیلی سوم راهنمایی، خود را به‌عنوان پزشک متخصص در زمینه طب سنتی معرفی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ «علی‌اکبر اژدری» گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی، در عملیات پلیسی، موفق به شناسایی پزشک قلابی در شهر فاضل‌آباد شدند. فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آباد بیان کرد: مأموران براساس استعلام‌های انجام شده و تحقیقات پلیسی، متوجه شدند این فرد فقط تا مقطع سوم راهنمایی ادامه تحصیل داده، اما با جعل عنوان و معرفی خود به‌عنوان پزشک طب سنتی، در یک واحد صنفی در حال فعالیت است. وی ادامه داد: این پزشک قلابی که اهل یکی از شهرستان‌های استان فارس است، با معرفی خود به‌عنوان پزشک متخصص در زمینه طب سنتی و داروهای سنتی، اقدام به تأسیس داروخانه کرده و برای بیماران دارو تجویز می‌کرد. این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مرجع قضائی و اعزام اکیپی از مأموران پلیس امنیت عمومی و نماینده شبکه بهداشت شهرستان علی‌آباد، در بازدید از مکان مورد نظر، ٢٠٠ قلم داروی غیرمجاز به همراه چهار عدد آلات و ادوات معاینات پزشکی کشف شد.
سرهنگ اژدری خاطرنشان کرد: متهم برای انجام تحقیقات، به پلیس امنیت عمومی منتقل شد و در تحقیقات به عمل آمده بیان کرد دوره تخصصی را در کشور هندوستان گذرانده است و چندسالی نیز در کشور امارات اقامت داشته است. بنا به این گزارش در همین راستا پرونده قضائی تشکیل و متهم با قرار ٤٠٠ ‌میلیون تومانی روانه زندان شد.
۴۲۴۲ 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =