مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت که هیچ کدام از بازیکنان این تیم برای سفر به هند مشکل خروجی ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی قبل از پرواز به هند گفت: خوشبختانه مشکلی در تیم وجود ندارد.مشکل ممنوع الخروجی بازیکنان حل شده است اما بحث مالیات، سربازی و سایر ممنوعیت‌ها دست ما نیست. امشب با 23 بازیکن امشب راهی هند می شویم.
پیروانی درباره اینکه چطور مشکل ممنوع الخروجی بازیکنان تیم امید به راحتی حل می شود گفت: برای مشکلات ممنوع‌الخروجی مشکلاتی از جمله دانشجویی، سربازی و مالیاتی وجود دارد هر چند که در تیم امید کادری که وجود دارد قوی کار می‌کند و ما نیز در دپارتمان تیم ملی نیز همه تلاش خود را برای رفع مشکل بازیکنان می‌کنیم.در تیم امید حبیب کاشانی حضور دارد.کاشانی از قدرت سیاسی استفاده می کند و من قدرت ورزشی دارم.
پبروانی در پایان گفت: خیلی دلم می‌خواهد این روزها تعامل، دوستی و رفاقت بین تمام مسئولان ورزش و تمام افراد تیم‌های ملی در تمام رده‌ها وجود داشته باشد. تنها چیزی که بین ما باقی می‌ماند این رفاقت‌هاست و مطمن باشید موفلقیت تیم ملی خوشحالی همه را به دنبال خواهد داشت و ما هم تلاش می‌کنیم در هر شرایطی به موفقیت برسیم.

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 454190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    29 9
    آقای پیروانی شما بسیار درست صحبت می کنید . مطمئن باشید مردم خودشان بهتر می دانند مدیر لایق و با دانش چه کسی است . مسوولین وزارت ورزش باید درک کنند که هنوز ....
  • بی نام RO ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    25 8
    تیم کادر فنی امید میخواهد گناه ضعف فنی و عدم نتیجه گیری احتمالی اش را گردن تیم ملی بندازد