فرماندار اسلام آباد غرب ارجاع پرونده تخلفات مسکن مهر شرف آباد در این شهرستان را به دادگستری تایید کرد.

به گزارش خبرآنلاین، افشین کریمی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون ارجاع پرونده تخلفات در مسکن مهر شهرستان اسلام آباد غرب به مراجع قضایی با تایید این موضوع گفت: در تعاون مسئله که وجود دارد آن است که به غیر از اینکه اعضای یک تعاونی می توانند از تعاونی شکایت کنند،اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی نیز اختیار معرفی تعاونی به دادگاه را دارد.

فرماندار اسلام آباد غرب گفت: در پرونده مسکن مهر شرف آباد اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی کرمانشاه ایرادات شکلی به نحوه انتخابات تعاونی مسکن مهر داشته و هم اکنون پرونده قضایی در همین رابطه تشکیل و در مرحله بررسی و طی مراحل قانونی است.

حمید رضا بابایی معاون عمرانی فرمانداری اسلام آباد غرب نیز با رد هرگونه شایعه در مورد تخلفات مالی مسکن مهر بیان کرد: تنها بحث بر سر نحوه انتخاب و انتصاب مدیر عامل بوده و در بحث مالی چون صورتحساب های مدیرعامل به تایید اداره تعاون رسیده عملاً بحثی روی مسائل مالی از جانب اداره کل وجود ندارد.

وی افزود: یکی از وظابف اداره تعاون نظارت بر کار و عملکرد مالی تعاونی ها بصورت سالیانه است و این نظارت از سوی اداره تعاون انجام شده است.

معاون عمرانی فرماندار گفت: در موضوع این پرونده با توجه به اینکه برخی از دوستان معتقدند که قوانین اتحادیه با قوانین تعاونی فرق دارد اختلاف سلیقه به وجود آمده و به همین خاطر پرونده قضایی تشکیل شده است.

لازم به ذکر است پروژه مسکن مهر شرف آباد در  اسلام آباد غرب زیر نظر "اتحادیه مسکن مهر اسلام آباد غرب" که متشکل از 17 تعاونی فعالیت می کند و پرونده اتحادبه به دادگستری شهرستان ارجاع شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =