مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از ارسال ۳۷۷ اثر به نهمین جشنواره ادبی شعر گویشی منطقه ای تمداربیت خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور ۱۱۱ شاعر از استان های زاگرس نشین کشور در شهرستان اردل برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ،جواد کارگران افزود : معاونت فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای سیاست های راهبردی وزارتخانه و اهتمام به پاسداشت و ارتقای ادبیات گویشی و بومی و طبق شعار سال مبنی بر دولت و ملت، همدلی و همزبانی اقدام به برگزاری نهمین جشنواره ادبی شعر گویشی منطقه ای تمداربیت کرده است.

وی افزود: ین جشنواره با موضوعات آئینی در بخش های انتظار، فرهنگ ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، امام رضا (علیه الاسلام)، همدلی و همزبانی و با اولویت آداب و سنن اقوام برگزار می شود.

دبیر نهمین جشنواره ادبی شعر گویشی منطقه ای تمداربیت بابیان اینکه ۳۷۷ اثر از ۱۱۱ شاعر در ۱۹ استان زاگرس نشین به دبیرخانه نهمین جشنواره ادبی شعر گویشی منطقه ای تمداربیت رسیده است افزود: از این تعداد ۹۷ اثرآینی،۱۲۸ اثر آزاد و ۱۳۵ اثر در بخش فارسی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اختتامیه نهمین جشنواره ادبی شعر گویشی منطقه ای تمداربیت، روز چهارشنبه ۱۱ شهریور سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری مهرگان اردل برگزار می شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =