فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با تاکید بر اینکه باید امکانات زیرساختی واحدهای مسکن مهر شهر جدید هشتگرد فراهم شود، گفت: مشکلات آب و فاضلاب شهر جدید هشتگرد در حال پیگیری است.

به گزارش تسنیم از کرج، ابوالقاسم پالیزگیر در مراسم به بهره‌برداری رسیدن 5 هزار واحد مسکن مهر شهر‌ جدید هشتگرد که ظهر امروز با حضور عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای تبیین خدمات و عملکرد دولت به مردم در مناطق مختلف کشور است، اظهار داشت: این هفته در راستای بیان مشکلات و انتقادات مردمی به مسئولان نیز بسیار حائز اهمیت است.
وی با اشاره به اینکه در هفته دولت 93 پروژه عمرانی با صرف اعتباری بالغ بر 50 میلیارد و 700 میلیون تومان در ساوجبلاغ به بهره‌برداری رسید، گفت: این تعداد پروژه زمینه اشتغال تعداد کثیری از افراد را فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه در بازدید استاندار البرز از شهرستان ساوجبلاغ در هفته دولت مشکلات و مسائل موجود در این شهرستان به خوبی رصد و بررسی شد، افزود: باید در راستای رفع مشکلات زیرساختی مسکن مهر اقدامات اساسی انجام داد.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بیان کرد: افتتاح پروژه‌های عمران مسکن مهر از طرفی سبب خرسندی و از طرف دیگر ناراحتی بنده را به همراه دارد چرا که وعده‌های اعلامی به مردم در این طرح جامه عمل پوشانده نشده است.
وی با اشاره به اینکه امکانات زیرساختی کافی برای سکونت مردم در این واحدها ایجاد نشده است، تصریح کرد: متاسفانه مبحث تامین آب نیز برای این شهر معضل بزرگی است که باید برطرف شود.
پالیزگیر با بیان اینکه جلسات متعددی در راستای استفاده از منابع جایگزین تامین آب در این شهرستان برگزار شده است، عنوان کرد: رفع مشکلات آب و فاضلاب این شهرستان و شهر جدید هشتگرد به طور جدی در حال پیگیری است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =