۰ نفر
۳ اسفند ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۳

سرمربی تیم ملی دچار این توهم است که از دل فدراسیون فوتبال به دنبال آوردن فاتح تریم به جایش هستند.

افشین قطبی مدت زیادی است سکوت اختیار کرده و درخصوص هیچ موضوعی اظهارنظر نمی‌کند. این سکوت از زمانی آغاز شد که یکی از دستیاران هلندی او (ابه کنوپ) را خیلی محترمانه از کار برکنار کردند بدون اینکه خود قطبی خبر داشته باشد.
در این زمان سرمربی تیم‌ملی در کشور هلند به‌سر می‌برد و وقتی به ایران بازگشت، شنید کنوپ قراردادش را با فدراسیون فوتبال فسخ کرده است! جالب اینکه کنوپ در مصاحبه با سایت فدراسیون دلیل ترک فوتبال ایران را دوری از خانواده‌اش عنوان کرد اما او به تازگی در قطر مشغول به کار شده است! قطبی بعد از باخبر شدن از برکناری دستیارش حسابی شوکه شد اما خوب فهمید خیلی نمی‌تواند روی قول و قرارهای این فدراسیون حساب کند. سرمربی تیم‌ملی با وجود این دلخوری به هیچ عنوان قضیه رخ داده را رسانه‌ای نکرد.

در شرایط فعلی خبر می‌رسد جایگاه پیم بیوتر هم در تیم‌ملی خیلی محکم نیست و بعد از فاش شدن گذشته او هر لحظه ممکن است این مربی هلندی نیز به سرنوشت هموطن خود دچار شود.

این مسئله نشان می‌دهد نباید به تداوم حضور افشین قطبی در رأس کادرفنی تیم‌ملی هم خیلی امیدوار بود. موردی که خود قطبی هم به خوبی به آن پی برده و نسبت به آینده خود در تیم‌ملی و حمایت فدراسیون تردید دارد. حتی از فدراسیون خبر می‌رسد واسطه‌های زیادی در تماس با علی کفاشیان و مهدی تاج چند گزینه خارجی را معرفی کرده‌اند که فاتح‌تریم یکی از آنهاست. بدون شک در صورت برکناری قطبی، یک مربی خارجی نامدار جانشین او خواهد شد اما مشخص نیست این اتفاق چه موقع رخ خواهد داد. مسئولان فدراسیون به این فکر می‌کنند دو، سه ماه مانده به جام ملت‌ها یک مربی بزرگ خارجی جذب کنند تا مجبور نباشند در 7، 8 ماه آینده به او حقوق دهند.
تا آن موقع هم تیم‌ملی چند بازی دوستانه انجام داده و نتایج آنها می‌تواند بهانه خوبی برای برکناری محترمانه سرمربی تیم‌ملی باشد. یک احتمال دیگر اینکه شاید فدراسیون و قطبی بعد از بازی با تایلند بر سر انتخاب دستیار ایرانی به مشکل بر بخورند و این دلیل باعث جدایی سرمربی شود. به هر حال باید منتظر نشست و دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. موضوع قابل اشاره دیگر اینکه در بین اعضای هیأت رئیسه فدراسیون هستند افرادی که به شدت با ادامه حضور قطبی در تیم‌ملی مخالفند و برای برکناری او از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

مقابل این تلاش شاید رئیس فدراسیون هم نتواند مقاومت کند و شاید برخلاف میل باطنی‌اش رأی به برکناری سرمربی تیم‌ملی دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 45150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۳
    1 0
    اگه فاتح تریم رو بیارن یه کار درست واسه فوتبال کردن .اگه بزارن کارشو بکنه
  • میلاد IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۴
    0 0
    بابا بس کنید دیگه این حرفای تکراری رو خودتون خسته نشدید؟اصلا برن مورینیو و کاپلو رو بیارن به نظر شما با این مشکلات فوتبال ما راه به جایی میبره؟بزارید این بنده خدا قطبی تو جام ملتها کارش بکنه بعد شایعه برکناری مطرح کنید.....