وزیر اطلاعات:فضایی که دانشگاهیان و حوزویان بتوانند حرف بزنند با فلسفه انقلاب سازگار است

امروز برنامه دولت تدبیر و امید حرکت در جهت رسیدن به وحدت است . انقلاب کردیم و شهید دادیم تا مردم احساس آرامش کنند

حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اراک ضمن برشمردن فضایل بزرگان استان مرکزی گفت : اسلام دین شانه خالی کردن از مسئولیت نیست و اسلام نیامده است که لذتها و زیبائیها را از بین ببرد بلکه آمده است تا علاوه بر رشد و تعالی معنوی زمینه استفاده از لذتهای مادی و معنوی را فراهم نماید .

به گزارش خبرآنلاین وزیر اطلاعات افزود : در زمینه اقتصادی باید معیشت مردم فراهم شود و امنیت وجود داشته باشد و زمینه برای اعتلای امنیت وجود داشته باشد و زمینه برای اعتلای امنیت همراه با شادی و نشاط فراهم شود وی افزود : اگر بخواهیم ولایتمداری مردم افزایش یابد و عشق به دین خدا افزایش یابد راهش برقراری آرامش بر دلهای مردم است و این سخن خداوند است 
وزیر اطلعات یادآور شد : طبیعت جامعه ایمانی اقتضا می کند آرامش و وحدت وجود داشته باشد و در سایه وحدت است که می توان توطئه های دشمنان را خنثی کرد . 
وزیر اطلاعات با اشاره به سیاستهای دولت تدبیر و امید گفت : امروز برنامه دولت تدبیر و امید حرکت در جهت رسیدن به وحدت است و به همین منظور زمینه برای فعالیت تمامی گروههای سیاسی قانونی با سلایق مختلف را فراهم نموده است و وزارت اطلاعات نیز به همین منظور امنیت را برای برگزاری نشستها و برنامه های مختلف گروههای سیاسی فراهم خواهد کرد . 
حجت الاسلام علوی افزود : انقلاب کردیم و شهید دادیم تا مردم احساس آرامش کنند فلذا فضایی که در آن استاد دانشگاه و دانشجو بتوانند حرف بزنند و حوزویان بتوانند بحث کنند و سوالات خود را طرح کنند این فضا با فلسفه انقلاب سازگار است و باید برای این که چنین فضایی باشد می بایست آسایش را در جامعه حاکم کرد و در سایه آسایش می توان به همه خواسته ها دست یافت . 
وزیر اطلاعات در خصوص اهداف وزارت اطلاعات گفت : وزارت اطلاعات به عنوان بخشی از دولت در راستای تأمین امنیت بویژه امنیت فعالیتهای سالم سیاسی و امنیت اقتصادی از اهداف وزارت اطلاعات است . 
حجت الاسلام علوی یادآور شد : وزارت اطلاعات باید جنبه هول و هراس داشته باشد البته نه برای مردم بلکه برای دشمنان و مردم باید با شنیدن نام وزارت اطلاعات احساس آرامش کنند و سربازان گمنام امام زمان (عج) خطر را به جان می خرند تا مردم در آرامش زندگی کنند 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =