سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با این تیم قطع همکاری کرد.

ایسنا نوشت: پس از نمایش قدرتمند تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های جام جهانی، قرارداد مارکو اوکتاویو با تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسید و طرفین در انتظار برگزاری جلسات به منظور قطع یا ادامه همکاری بودند که در نهایت کار به جدایی طرفین کشیده شد.
هرچند نتایج کسب شده توسط تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مدت اخیر همراه با اوکتاویو بسیار رضایت‌بخش بود اما در نهایت به دلیل مشکلات مالی فدراسیون فوتبال، این همکاری خاتمه یافت.
محمد میرشمسی به عنوان مربی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی قرار است فعالیت خود را در این تیم آغاز کند و عباس هاشم‌پور که پیش از این دستیار اوکتاویو بود، همچنان در این سمت ابقا شده است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران تا دو ماه آینده قرار است در رقابت‌های بین قاره‌ای فوتبال ساحلی جهان شرکت کند. این جام مابین قهرمانان قاره‌های جهان برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز که موفق نشد در جام ملت‌های آسیا به مقام قهرمانی برسد، در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. علت حضور ایران در این بازی‌ها فعالیت‌های توسعه‌محور در فوتبال ساحلی و پیشرفتی است که در مدت اخیر به دست آورده که تیم ساحلی ایران بسیاری از این سهم را مدیون اوکتاویوست.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    22 0
    عباس ترابیان اول که با انتخاب صانعی تو فوتسال بجای شمس فوتسال رو نابود کرد حالام با انتخاب مربی داخلی نوبت نابود کردن فوتبال ساحلیه