استاندارالبرز صبح دوشنبه پس از افتتاح دو پروژه عمرانی در طالقان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت باحضور درمسجد جامع این شهرستان، پای صحبت روستاییان نشست و از نزدیک مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین البرز به نقل از ایرنا، نبود آب برای آبیاری زمین های کشاورزی ، نبود بیمارستان که سبب شده تا بیماران شهرستان طالقان به کرج و تهران مراجعه کنند وهمین امر سبب به مخاطره افتادن جان آنان شده، قرار گرفتن بسیاری از اراضی کشاورزی در حریم ها از جمله مشکلات روستاییان طالقان بود که با استاندارالبرز درمیان گذاشتند.
اشتغال جوانان، بهسازی راه های روستایی و استقرار بسیاری از ادارات در این شهرستان از دیگر دغدغه های روستاییان بود که استاندارالبرز پس از بررسی دستورات لازم را برای رفع آنها به مدیران مربوطه ارجاع داد.
همچنین استاندار البرز روز دوشنبه با حضور در مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای طالقان بار دیگر باشهدا و امام شهدا تجدید میثاق داشته باشند.
سید حمید طهایی افزود: دولتمردان نظام جمهوری اسلامی با تکیه بر آرمان های امام (ره) و شهدا در تلاش برای خدمت رسانی به مردم هستند.
وی ادامه داد: امروز دولتمردان با تأسی از شهدای دولت(شهیدان رجایی و باهنر) مسیر خود را ادامه می دهند و مردم سالاری دینی را بالاترین وجهه سیاسی خود میداند.
پس از این دیدارمردمی و حضور درآیین غبار روبی شهدای شهرستان طالقان ،استاندارالبرزبا حضور مدیرکل بهزیستی این استان در منزل شماری از مددجویان بهزیستی شهرستان طالقان حضور یافت و از نزدیک مشکلات آنان را مورد بررسی قرارداد.
دلجویی ازمددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان طالقان ازدیگربرنامه های استاندارالبرز درشهرستان طالقان خواهد بود.
دردومین روز از هفته دولت در شهرستان طالقان برای رسیدگی به امور و نیازهای مردم در تمامی بخش ها 10تیم از مدیران کل بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ،مدیرکل بنیاد شهید امورایثارگران ، رییس شرکت گاز، مدیرکل برق ، آبفا ، راه و شهرسازی برای بررسی میدانی مشکلات مردم تشکیل شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =