استاندار ایلام:هفته دولت فرصتی برای تقویت همدلی و همزبانی است

استاندار ایلام به مناسبت هفته دولت در پیام خود این هفته را فرصت تقویت همدلی بین دولت و ملت دانست .

به گزارش خبرآنلاین وبه نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، مهندس مروارید در پیام خود آورده است :

هفته دولت که گرامی داشت فرزندان از جان گذشته انقلاب است فرصتی است مغتنم برای معرفی خدمات فرزندان این ملت به ایران و مردم سرافراز آن که همانا افتخاری برای سربازان مردم ایران زمین است .
بزرگداشت اسطوره‌های صداقت و تعهد ، شهیدان رجایی و باهنر ارج نهادن به دولتمردانی است که صادقانه و عاشقانه، باهمت و بی‌منت ردای مقدس خادمی نظام و ملت را به تن کرده‌اند.
تجربه‌ى بیش از سه دهه سرافرازی موفقيت‌ و امید به آینده در بین مردم ، جمهورى اسلامى را به اين باور قطعى رسانده است كه يك ملت متحد و داراى عزم راسخ، قادر است بر همه‌ى خصومتها و عنادها فائق آيد و راه افتخارآميز به سوى هدفهاى بلند خود را بگشايد.
پيشرفتهاى همه‌جانبه‌ى كشور ما در دو دهه‌ى اخير واقعيتى است كه در برابر چشم همگان قرار دارد و رصدكنندگان رسمى بين‌المللى مكرراً بدان اذعان كرده‌اند؛ و اين همه در شرائط تحريمها و فشارهاى اقتصادى و تهاجم تبليغاتى اتفاق افتاده است.

هفته دولت فرصت گران‌بهایی برای تقویت همدلی بین دولت و ملت است؛ فرصتی است تا مردم قدرشناس ایران اسلامی با دستاوردها و تلاش‌های خادمان خود در مجموعه دستگاه‌های دولتی آشنا شده و به این باور برسند که مردان دولت هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و خشنودی خلق خدا و ایجاد جامعه‌ای سراسر شور و نشاط و امید ندارند.
اکنون که به واسطه همدلی و هم زبانی دولت و ملت ، فضای اعتماد و امید در کشور حاکم شده و دولت ، سرمایه ارزشمندی در مسیر خدمت اندوخته است و به ویژه در شرایطی که با درایت دولت تدبیر و امید، گام‌های بلندی در جهت رفع تحریم‌های ظالمانه، رونق اقتصادی و آرامش سیاسی و در یک کلام، احقاق حقانیت، عزت و توانمندی ملت ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی برداشته شده، بستر همدلی و همزبانی دولت و ملت بیش از هر زمان دیگری فراهم گشته و افق‌های جدیدی از پیشرفت و توسعه پیش روی ملت تاریخ‌ساز ایران گشوده شده است.
هفته دولت امسال را با شعار «دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم» آغاز می شود و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است. ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای به خون خفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به تمام کارگزاران دستگاه‌های اجرایی و کارکنان و کارمندان خدوم دولت در سراسر استان، از خدمات صادقانه دولت تدبیر و امید در استان ایلام قدردانی کرده و توفیق همه خدمت‌گزاران نظام اسلامی را در تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب و اعتلای روزافزون نظام اسلامی از درگاه احدیت خواهانم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =