رونمایی از مجموعه داستان جدید نویسنده خوزستانی چهارشنبه ساعت19 در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می شود.

رونمایی از مجموعه داستان جدید نویسنده خوزستانی چهارشنبه ساعت19 در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می شود.

راز مینا عنوان مجموعه داستانی است که هادی هیالی نویسنده خرمشهری به زیر چاپ فرستاده و در اهواز با حضور کتاب دوستان و علاقمندان شعر و رمان رونمایی می شود.

راز مینا شامل 9 داستان کوتاه است که به رویدادهای تاریخی و معاصر منطقه می پردازد و شخصیت های بومی در آن نقش دارند. این مجموعه داستان در 120 صفحه توسط نشر شادگان به تازگی منتشر شده است.

دامی برای عطوان، سفری کوتاه اما به یاد ماندنی، زمانی برای آبتنی، فصل تسویه حساب، اعترافی ساده، بخاطر یک مشت خارک، پرواز بر فراز شط، نهوه و راز مینا عنوان های فهرست این کتاب است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز در این باره به خبرنگار مهر گفت: همانطور که پیش از این نیز گفته بودیم در نظر داریم به صورت مدون تالیفات نویسندگان بومی را به مرور در قالب برنامه های رونمایی به مخاطبان معرفی کنیم.

محمد جوروند افزود: این اداره اولین برنامه رونمایی را در نمایشگاه قران ماه رمضان با رونمایی از کتاب شعر دیوان عنگودی آغاز کرد و هم اکنون در نظر داریم از کتاب "راز مینا" تالیف نویسنده خرمشهری هادی هیالی رونمایی کنیم.

جوروند یادآور شد: تمامی هنرمندان در رشته های مختلف هنری می توانند برای رونمایی از آثار خود همچون آثار موسیقی، تالیف کتاب و... با این اداره در تماس باشند.

از متن این مجموعه می خوانیم: سه چهار قوری چای غلیظ در معده اش سرازیر کرده بود، سردرد همچنان رهایش نکرده بود. مدام به فکر فرو می رفت و در پستوی ذهنش غوطه ور می شود و آهی کشید و از خودش می پرسید: "ولک عطوان اهنا وین؟ الشعیبیه وین؟"

...با حساب این تابستان چهارمین سالی بود که دربدری می کشید و از خانواده دور بود. می خواست خمیدگی کمر پدرش به قد کشیدن پسرش و چهره معصوم زنش را ببیند... پیش از این مجموعه داستان "مها" از همین نویسنده منتشر شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =