فرماندار ساوجبلاغ گفت: برای حمایت از تولیدکننده بومی، باید بانک‌ها از واحدهای تولیدی این شهرستان حمایت کنند.

 به گزارش فارس در ساوجبلاغ،ابوالقاسم پالیزگیراظهار داشت: برای حمایت از تولید ملی باید شرایطی فراهم شود تا تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بتوانند با کمترین مانع و مشکلی، نیازهای فعالیت تولیدی خود را فراهم ساخته و برنامه‌هایی که دارند را محقق کنند.
وی با اشاره به توسعه استان البرز و تبدیل‌شدن این استان به یکی از قطب‌های صنعتی کشور گفت: وجود چند شهرک صنعتی بزرگ و فعالیت کارخانه‌های بزرگ تولیدی، یکی از ظرفیت‌های اصلی این استان و همچنین شهرستان ساوجبلاغ است.
این مقام مسئول تصریح کرد: باید از این توانمندی و ظرفیت‌های ویژه‌ای که داریم با جدیت حمایت کرده و نیازهای فعالان اقتصادی و تولیدی را فراهم سازیم.
پالیزگیر گفت: طی یک سال اخیر نیازها و مشکلات و معضلات پیش روی تولید در شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و طرح جامعی برای حمایت از تولیدکننده داخلی در حال تهیه است.
وی افزود: با شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان ساوجبلاغ به این نتیجه می‌رسیم که اکثر آنها با تعدادی مشکل مشابه روبه رو هستند که بخش مهمی از آنها را می‌توان با یک برنامه‌ریزی مناسب و همدلی ویژه برآورده کرد.
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان ساوجبلاغ، یکی از مهمترین نیازهای مدیران صنعتی و کارخانه‌های این شهرستان را تامین نقدیندگی دانست و گفت: بانک‌ها و موسسات مالی باید در چارچوب قانون وارد میدان شده و از تولیدکننده بومی و داخلی حمایت کنند.
پالیزگیر با بیان اینکه دستیابی به توسعه پایدار اقتصادی و رونق تولید و صنعت در کشور نیازمند همکاری و هماهنگی همه جانبه است، گفت: اگر یکی از چرخه‌های حمایتی به درستی وظائف خود را انجام ندهد، کل طرح‌ها با مشکل روبه‌رو می‌شود.
وی در پایان گفت: بر این اساس نیاز است که بانک‌ها و موسسات مالی نیز حمایت ویژه از تولید ملی و صنعت‌گران داخلی به ویژه در شهرستان ساوجبلاغ داشته و مطمئن هستیم که با تحقق این مهم، بخش زیادی از مشکلات تولید کننده داخلی برطرف می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =