امام جمعه تهران با بیان اینکه توافق هسته ای برکاتی دارد، گفت: توافق به معنای این نیست که فکر کنید با آمریکا آشتی کردیم و این فکر غلط است، چرا که برائت ستون دین ما است.

به گزارش خبرآنلاين، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران افزود: معظم له هشدار دادند آمریکا بعد از آنکه به برکت انقلاب اسلامی از کشور خارج شد بنا دارد دوباره برگردد و می خواهد نفوذ اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خود را اعمال کند اما همانطور که رهبری فرمودند ما جلو این نفوذ را خواهیم گرفت، این نفوذ را به روی آن ها بسته ایم و برای همیشه خواهیم بست. آنها می خواهند درکشورهای اسلامی ومنطقه ای نفوذ کنند، خیال می کنند بااین توافق راهی برای ورود پیدا کرده اند و می توانند کارهایی را کنند اما کور خوانده اند.

به گفته وي، ساده اندیشی است اگر فکر کنیم این شیطان بزرگ عوض شده است، آمریکا شیطان بزرگ است ودشمنی او با ما پابرجاست. آمریکا دشمن اسلامی است برای اینکه اسلام قدرت پوشالی و خیالی او را درهم شکسته و می خواهد مستضعف را عزیز و طاغوت ها را ذلیل کند.

اهم اظهارات وي را به نقل از خبرگزاري ها بخوانيد:

** رهبر معظم انقلاب دردیدار شرکت کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (ع) و اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی به خطر اختلاف اشاره کردند که اختلاف سومین عذابی است که خدا در قرآن مطرح می کند. هنگام اختلاف مشت هایی که باید به سر دشمن کوبیده شود بر سر یکدیگر کوبیده می شود.

** رهبر معظم انقلاب فرمودند به مقدسات اهل سنت نباید اهانت کرد و اگر کسی اهانت کند از ما نیست و دچار انحراف شده است؛ تشیعی که در لندن سخن می گوید ارتباطی با شیعه ندارد آن ها عوامل امریکا هستند که می خواهند اختلاف شیعه و سنی را تشدید کنند.

**{با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما نفوذ آمریکا در ایران را بسته ایم و خواهیم بست} آمریکا می داند اگر بخواهد سلطه سیاسی خود را تجدید کند باید از طریق فرهنگی وارد شود و فرهنگ کشور را تغییر دهد، لذا درفکر است و می خواهد حال که از در بیرون شده از دریچه وارد شود که البته فکر خامی است و این آرزو را با وجود رهبری قوی و ملتی بیدار به گور خواهد برد.

** مساله توافق یک مساله خاص خود است و مساله ای است که برکاتی نیز دارد اما معنای توافق این نیست که فکر کنید که همه چیز تمام شد و با آمریکا آشتی کردیم، این فکر غلط است چرا که برائت ستون دین ماست.

** آیا با آمریکا که این همه جنایت می کند و می گوید ازاسرائیل آدم کش و خونریز حمایت می کند، می توان کنار آمد و فرهنگ او را پذیرفت و گفت همه چیز حل شد؟ مگر می شود با فرهنگ آمریکا سازش کرد، آمریکایی که جنایات فراوانی در خود ایران کرده که قابل احصا نیز نیست، مسافران هواپیما را مظلومانه می کشد.

**در مذاکره با 1+5، ایران به عنوان یک ابر قدرت در جهان مطرح شد و منطق قوی ایران به گوش دنیا رسید. با مذاکرات هسته ای مظلومیت ایران و ظالمانه بودن تحریم ها روشن شد و ثابت شد که ایران دنبال سلاح هسته ای نیست. دراین مذاکرات برخلاف دروغ ها که دشمن می گفت و ایران هراسی می کرد،معلوم شد ایران دنبال سلاح هسته ای نیست چرا که دین به ما اجازه نمی دهد ما سلاحی داشته باشیم که وقتی بکار می بریم مظلوم و ظالم را هر دو باهم از بین ببریم.

** باید قدر این را بدانیم که دانش ما آنقدر رشد و به مرحله ای رسید که آمریکا از دانش ما می ترسد، بگذار بترسد و احساس کند با این جنایاتش در حال نابودی است. ایران با اصرار بر رفع تحریم ها ثابت کرد ظلم پذیر نیست و زیر بار ظلم نمی رود؛ بالاخره صبر و مقاومت انقلابی مردم و هدایت های رهبر معظم انقلاب نتیجه داد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام TR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    27 57
    اسلام دین اشتی هست
  • کاظم IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    7 30
    اگه از اسلام بخواهیم دفاع کنیم پس نباید باکشوررهای کمونیست رابطه دوستی داشته باشیم
    • بى نام A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
      3 13
      آفرين
  • بی نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    9 33
    چرا نباید آشتی کنیم
  • امین A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    35 3
    اگه آمریکا رفتار قبلی خودش رو اصلاح کنه و با ما دشمنی نکنه ما به چه دلیلی باید با اونها دشمنی کنیم؟درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد
  • sajad DE ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    2 24
    اولا خیلی از دشمنی ها توهم.ماست دوما آشتی دلیه