بهره برداری از 70 طرح در پاوه و گیلان غرب همزمان با هفته دولت

همزمان با هفته دولت 30 طرح در شهرستان پاوه و 40 طرح در شهرستان گیلانغرب به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا کرم محمدی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته دولت میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرحها را 102 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: این طرحها در بخشهای کشاورزی، شیلات، عمران شهری، خدماتی، دامپروری، برق رسانی، گازرسانی، طرح هادی روستایی، طرح های مخابراتی و صنعتی است.

وی اظهار کرد: با بهره برداری از این طرحها بیش از 100 فرصت شغلی جدید در شهرستان گیلانغرب ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه هفته دولت متعلق به همه ملت ایران است گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید مبنی بر برخورد صادقانه با مردم است.

فرماندار گیلانغرب با تاکید بر ضرورت ارایه عملکرد کاری با استناد به آمار و اطلاعات صحیح اضافه کرد: حق نداریم به مردم دروغ بگوییم.

محمدی گفت: اگر جایی هم نتوانسته ایم عذرخواهی کنیم و بی شک مردم هم با بینش والایی که دارند خواهند پذیرفت.

وی اظهار داشت: مردم به دولت رای داده اند و باید بدانند دولتی که با رای آنها روی کار آمده در ارایه خدمات چگونه عمل کرده است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت ویژگی شهید رجایی و باهنر را در جاودانه بودنشان از جایگاه معنوی پرورش در مکتب امام عنوان و ابراز امیدواری کرد همه بتوانیم از این اسوه های حسنه مدیریتی درس گرفته و خادمان خوبی برای ملت، سربازان شایسته ای برای مردم، دولت و نمایندگان مورد اعتمادی برای دولت باشیم.

وی غبارروبی مزار شهدا، سرکشی از خانواده های هشت شهید کارمند شهرستان و تجلیل از آنها، مراسم بزرگداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه ادارات، اعزام گروههای امدادی و پزشکی به مناطق محروم در قالب کاروان سلامت، ارایه عملکرد دولت در بخشهای مختلف و برگزاری مسابقات ورزشی را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در هفته دولت در گیلانغرب ذکر کرد.

گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از 72 هزار نفر جمعیت دارد.

همچنین پرویز ایده پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: در این هفته 30 پروژه شامل ساختمانهای اداری و تجاری، راه روستایی، کشاورزی و دامپروری، عمران شهری و عمران روستایی در این شهرستان افتتاح می شود.

وی اظهار کرد: دو طرح احداث مرکز بهداشتی درمانی شهر بانه وره و ساختمان اداری، تجاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نیز با 46 میلیارد ریال در این هفته کلنگ زنی می شود.

وی اضافه کرد: محل تامین اعتبارات طرحهای به بهره برداری رسیده و کلنگ زنی شده شهرستان، سفر مقام معظم رهبری، استانی، طرح توسعه، منابع داخلی شهرداریها و مشارکت مردمی است.

ایده پور تصریح کرد: علاوه بر افتتاح طرحهای عمرانی دیدار اعضای شورای اداری و کارگزاران دولت با امام جمعه پاوه، دیدار با خانواده های معظم شهدای کارمند و گلباران وغبارروبی مزار شهیدان، تجلیل و قدردانی از کارمندان نمونه دستگاههای اجرایی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان است.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 448481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =