دادستان کرج: برغم حمایت های خاص، بناهای غیرمجاز جاده چالوس را تخریب می کنیم

دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: این مهم نیست که چه کسی و کدام مسوول و مدیری از یک بنای غیرمجاز حمایت می کند، برای ما اجرای قانون مهم است و اگر طبق قانون به این نتیجه برسیم که باید تخریب شود، مطمئن باشید که تخریب خواهد شد.

اسماعیل حیدرپور/ خبرآنلاین البرز، حاجی رضا شاکرمی در پایان نشست غیرعلنی خود با اعضای شورای اسلامی و شهردار کرج در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری خبرآنلاین البرز، افزود: اگر وزارت نیرو، جهاد کشاورزی و یا راه و شهرسازی تقاضای رسیدگی به امر زمین خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز کنند، ما موظف به اجرای قانون هستیم و هرگونه حمایت اشخاص خاص برای ما اهمیتی ندارد.

شکایت شهرداری کرج از بدهکاران در اسرع وقت رسیدگی می شود

وی درباره بدهکاری شرکت های طرف قرارداد با شهرداری کرج نیز گفت: اعضای شورا و شهردار کرج موافق بودند که به اینگونه شرکت ها اجازه ادامه کار داده نشود و با افرادی که این قراردادها را منعقد و بیت المال را حیف و میل کرده اند، برخورد شود، بنابراین هرگونه شکایت شهرداری از بدهکاران در اسرع وقت رسیدگی شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.
شاکرمی افزود: البته در قبال طلب شهرداری از مردم همچون ساخت اضافه بنا و نداشتن پارکینگ، مردم و شهروندان نیز مطالباتی از شهرداری از جمله مسایل مطرح در کمیسیون ماده 100 دارند و شهرداری باید تکلطف آنها را با دریافت جریمه و یا تخریب بنا مشخص کند.

رسیدگی به اوضاع باغ سیب کرج در دستور کار است

دادستان کرج گفت: قرار شد اوضاع باغ سیب از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد که آیا کسانی که اکنون این باغ را در اختیار دارند به نحو صحیح از آن نگهداری می کنند، آیا به آبیاری و هدر رفت آب در این باغ توجه می شود و مسایلی از این دست که بعد از سنجیدن اوضاع از نزدیک درباره آنها تصمیم گیری خواهد شد.

تعیین تکلیف تابلو و تلویزیون های تبلیغاتی شهری

شاکرمی افزود: اعضای شورا از ورود دادستانی به موضوع تلویزیون های شهری کرج و حکم قطع فعالیت آنها استقبال کرد و ضمن ارزنده خواندن این اقدام خواستار ادامه ممانعت از کار این تلویزیون ها شدند تا صاحب یا صاحبان آنها ناگزیر از پرداخت بدهکاری خود به شهرداری شوند.
وی در پایان نشست خود با اعضای شورای اسلامی و شهرداری کرج را بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت: در بیشتر موارد مطرح شده در جلسه اشتراک نظر وجود داشت و قرار شد دادسرا و دادگستری کمک کند تا شهرداری بتواند یک سری کارها را انجام داده و خدمات بیشتر و بهتری به شهروندان ارایه دهد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =