هر چند محمود اسلامیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال اعلام کرد هنوز علی کفاشیان به او پیشنهاد «مدیر تیم بزرگسالان» را ارایه نداده اما همین روزها باید منتظر این اتفاق بود.

داریوش سعیدی/خبرگزاری خبرآنلاین؛ اسلامیان که فردی اقتصادی و موفق به حساب می آید، به احتمال فراوان نقشی را بازی خواهد کرد که حبیب کاشانی در تیم ملی امید بازی می کند.
اول
مدت هاست تیم ملی ایران از مشکلات عدیده رنج می برد. اردوها لغو می شود، زمین تمرینی درست و حسابی ندارد، بازی های دوستانه اش رو هواست و .... ایران در بین تیم های حاضر در جام ملت های آسیا از نظر امکانات ضعیف ترین بود و حتی کمتر از فلسطین و عراق بازی دوستانه انجام داد. ماههاست کروش ناراضی است و حتی قصد داشت در صورتی که فدراسیون و وزارت ورزش به او تعهد ندهند که امکانات در اختیار تیم ملی قرار گیرد، ایران را ترک کند. ولی او در نهایت ماند و حال توقع دارد مسئولان به وعده های خود عمل کنند.
دوم
علی کفاشیان در تیم امید یک نقشه جالب را طرح ریزی کرد. او که در هزینه های تیم بزرگسالان مانده، امیدها را به طور کامل به حبیب کاشانی سپرد و گفت یک ریال هم هزینه اش نمی کنند. کاشانی هم با ارتباطاتی که دارد تضمین داد تمام هزینه های مورد نیاز تیم امید را جور کند. ماحصل این همکاری هم اردوهای مرتب تیم امید در خارج از ایران و انجام بازی های دوستانه متعدد بوده است. این تیم چند برابر تیم ملی بزرگسالان امکانات دارد و کفاشیان بدش نمی آید، همین نقشه را در تیم ملی بزرگسالان پیاده کند.
سوم
محمود اسلامیان بهترین گزینه ای است که می تواند حامی تیم ملی باشد. تاثیر او در فوتبال اصفهان غیر قابل انکار است. اسلامیان در دوران مدیریت بر کارخانه فولاد مبارکه و ذوب آهن، توانست این دو باشگاه را تبدیل به قدرت های فوتبال ایران کند. اسلامیان با چنین سابقه ای به فدراسیون فوتبال آمد و امروز کفاشیان امیدوار است بتواند از قدرت اقتصادی خود به نفع تیم ملی قدم بردارد. در این حالت دیگر کفاشیان به کروش پاسخگو نیست و اسلامیان تمام مسئولیت را بر عهده خواهد داشت.
چهارم
حضور اسلامیان به عنوان مدیر تیم امید باعث دلگرمی کروش است. این دو رابطه بسیار خوبی با هم دارند. اسلامیان یک بار پس از دیدار با وزیر ورزش مصاحبه تندی علیه کروش انجام داد اما در جلسه هیات رئیسه فدراسیون پس از دیدن کروش، بابت این مصاحبه از او عذرخواهی کرد. اسلامیان در هفته های گذشته حامی اصلی کروش بوده و بارها گفته او حق دارد حداقل امکانات را بخواهد. درباره ارتباطات اسلامیان در دولت دیگر نیازی به توضیح اضافه ای نیست. او با دکتر روحانی رئیس جمهور و جهانگیری معاون اول وی رابطه بسیار خوبی دارد. اسلامیان رئیس صندوق پیشکسوتان کل کشور به حساب می آید. ناگفته نماند وزیر ورزش کلا منتقد حضور اسلامیان در فوتبال است چراکه کفاشیان در لحظه آخر زمانی که فهمید گودرزی قصد دارد یک نفر را نایب رئیس اولش کند، اسلامیان را به فدراسیون فوتبال برد. به همین دلیل وزیر دل خوشی از اسلامیان و کفاشیان ندارد!


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =