مشکلات حقوق و مزایای کارکنان سازمان جهاد کشاورزی یزد با حضور جمعی از کارمندان این دستگاه در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد بنابر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت، رئیس و معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی باحضور در جمع کارمندان جهاد به سوالات آنان پاسخ دادند.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این جلسه با تشریح شرایط اقتصادی کشور و حصول توافق هسته ای، ابراز امیدواری کرد تا مسائل مرتبط با بودجه سازمان ها و دستگاه های دولتی بهبود یابد.
حمید رضا نصیری زاده تصریح کرد: کارمندان جهاد کشاورزی، همواره با شرافت و بزرگواری به خدمت مشغول بوده اند و پیگیری مسائل و مشکلات آنان از وظایف ماست.


معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان با تشریح روند تامین بودجه دستگاه های اجرایی گفت: بودجه حدود 65 دستگاه از جمله شرکت های دولتی از محل منابع داخلی و یا منابع عمومی بصورت ملی پرداخت می شود.
محمد رضا نبی افزود: تنها بودجه 25 دستگاه اجرایی در قانون بودجه مصوب، به استان ابلاغ و پس از بررسی کارشناسی و تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان در اختیار آنان قرار می گیرد.


در این جلسه که حدود 3 ساعت به طول انجامید، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و چند تن از کارمندان جهاد به نمایندگی از پرسنل این دستگاه به بیان مشکلات خود پرداختند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =