معاون سیاسی استانداری گیلان:انتخابات در کشور ما به عنوان یک راهبرد اصلی در نظام بین الملل است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان گفت: انتخابات در کشور ما به عنوان یک راهبرد اصلی در نظام بین الملل است و به همین دلیل است که دنیا نمی تواند این را نادیده بگیرد.

به گزارش خبرگزاري خبر آنلاين به نقل از روابط عمومي فرمانداري شهرستان مرزي بندر آستارا، «محمد احمدي پور» در جلسه شوراي اداري شهرستان مرزي بندر آستارا با بيان مطلب فوق، خاطر نشان كرد: انقلاب اسلامي و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به عنوان يك واقعيت سياسي در نظام بين الملل شناخته شده است.

وي ادامه داد: اين به خاطر اين است كه خيلي از كشور ها و حكومت هاي موجود در دنيا شايد اتكا به يك سري از حوادث خاص براي شكل گيري خودشان داشته باشند و يا متصل به يك حوزه تمدني قوي و باثبات نباشند ولي جمهوري اسلامي ايران از يك سو متصل به يك حوزه تمدني محكم و استوار ايران و از سوي ديگر متصل به حوزه تمدني اسلام است .

وي با بيان اينكه تلفيق تمدن ايراني و اسلامي توانست امروز به عنوان يك نظام قدرتمند، مباحث گفتماني خودش در دنيا ايجاد كند، افزود: اگر امروز در دنياي پرحادثه حرف براي گفتن داريم به همين دليل مي باشد.

احمدي پور محوريت ولايت فقيه را از ديگر دلايل استحكام اين نظام برشمرد و توضيح داد: همراهي مردم در سخت ترين عرصه ها و داشتن امنيت استوار و پايدار، از عواملي مي باشد كه قدرت هاي دنيا را بر اين واداشت تا با همه توان در مقابل ايران براي مذاكره اي طولاني بنشينند.

وي امنيت حاكم بر نظام را مهترين دليل اين رويداد عنوان و تصريح كرد: دولت تدبير و اميد هم در راستاي حمايت هاي مقام معظم رهبري در راستاي حل مشكلات مردم گام برداشت و مرتفع كردن مشكلات بين المللي هم با حفظ كليه خط قرمزهاي نظام يكي از اين مسايل بود.

معاون سياسي و امنيتي استانداري گيلان، ساماندهي امور داخلي را از ديگر برنامه هاي رئيس محترم جمهور در گفتمان هاي پيش از انتخابات رياست جمهوري برشمرد و بيان كرد: اين گفتمان با كمك همه قوا شرايط رشد 6 - را به مرحله مثبت رسانده است كه اين خود كاري بسيار بزرگ و با همكاري همگان مي باشد.

وي ايجاد اميدواري در جامعه را از ديگر دست آوردهايي دولت تدبير و اميد دانست و اضافه كرد: اين همكاري ها از روستاها تا مراكز اصلي تصميم گيري نظام امتداد دارد.

احمدي پور در بخش ديگر سخنان خود از انتخابات پيش رو سخن گفت و يادآور شد: سال پيش رو سال انتخابات است و مبناي كار ما قانون مي باشد.

وي گفت: نظام جمهوري اسلامي يكي از مترقي ترين نظامات سياسي برگزاري انتخابات در دنيا را دارد و با نگاهي به انتخابات اين موضوع به راحتي قابل درك است.

معاون سياسي و امنيتي استانداري گيلان در بخش پاياني سخنان خود تأكيد كرد: مبناي كار ما شخصي نيست و بايد انتخاباتي را برگزار كنيم كه قانون مشخص كرده است و بايد تلاش خود را بكنيم تا همانطور كه انتخابات در كشور ما به عنوان يك راهبرد اصلي در نظام بين الملل شناخته شده است و به همين دليل مي باشد كه دنيا نمي تواند اين را ناديده بگيرد، بر قوت خود باقي بماند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =