ایسنا نوشت:

داریوش مهرجویی گفت: فیلم جدیدم با نام «سنتوری، مرد پاییزی»، با بازی حامد بهداد و لیلا حاتمی ساخته می‌شود.

کارگردان فیلم «سنتوری» که مدتی است خبرهایی درباره ساخت فیلم «سنتوری 2» او منتشر می‌شود‌، گفت: بهرام رادان در نامه‌ای به من اعلام کرد که امکان همکاری و حضور در فیلم جدید مرا که قرار بود «سنتوری2» باشد ندارد؛ چرا که برنامه سفر دارد و از نظر زمانی با برنامه ما هماهنگ نبود.

مهرجویی افزود: بهرام رادان برنامه سفر به آمریکا را داشت و امکان بازی در فیلم را پیدا نمی‌کرد. چون قصد داشتم پس از تمرین چند قطعه، فیلمبرداری را از آبان امسال شروع کنم، او عذرخواهی کرد که نمی‌تواند در این پروژه بازی کند.

وی ادامه داد: به همین دلیل حامد بهداد جایگزین بهرام رادان شد و نام شخصیت اصلی فیلم را هم از علی به حمید تغییر دادم. همچنین در کنار بهداد، لیلا حاتمی بازی خواهد کرد.

او درباره‌ی داستان فیلم «سنتوری، مرد پاییزی» گفت: این فیلم داستان متفاوتی دارد و ارتباط آنچنانی به «سنتوری» سال 85 ندارد، اما همانند فیلم قبلی خواننده و نوازنده سنتور در آن هستند که برای این کار یک نوازنده خوب پیدا کردیم و دو موسیقیدان جوان هم با ملودی‌های زیبایی که نوشته‌اند و صدای خوبی که دارند ما را همراهی خواهند کرد.

مهرجویی با بیان اینکه تمام قطعات موسیقی فیلم آماده شده است‌، بیان کرد: در این فیلم علاوه بر یک خواننده با بازی حامد بهداد، خواننده دیگری هم داریم که رقابتی بین آن‌ها شکل می‌گیرد.

این کارگردان در پاسخ به اینکه آیا نبود بهرام رادان باعث شده داستان و نام شخصیت اصلی فیلم «سنتوری» را تغییر دهد‌؟ گفت: خیر، داستان فیلم جدیدم از ابتدا همینطور بود و فقط بخاطر نبود رادان، نام شخصیت را تغییر دادم.

داریوش مهرجویی این روزها در حال سپری کردن مراحل پیش تولید فیلم «سنتوری، مرد پاییزی» است و آن را در آینده‌ای نه چندان دور جلوی دوربین می‌برد. همچنین وی در حال آماده کردن تئاتر جدید خود با نام «غرب واقعی» اثر سم شپرد است که به‌زودی در پردیس سینمایی کوروش به صحنه می‌رود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    22 9
    اه اه جامد بهداد که گند می زنه به فیلم با اون بازیش
  • mehdi IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    30 2
    با عدم حضور محسن چاوشی و بهرام رادان شانسی در اکران متوجه این فیلم نیست.فیلمهای اخیر ایشان هم شرایط خوبی نداشتند و همین هم روی جذب مخاطب تاثیر خواهد داشت.البته با توجه به اینکه چاوشی حضور نداشت ، حضور رادان با یک صدای جدید اطلا مخاطب رو راضی نمیکرد و شاید این کار تصمیم درستی بود ، اما وقتی از سنتوری توی فیلم نام برده میشه ، اونوقته که همه یاد شماره یکش میفتند و با اون مقایسه اش می کنند .با همه احترامی که برای مهرجوئی قائلم ، اما فکر میکنم این پروژه از همین الان شکست خورده است.
  • ابوالفضل A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    23 2
    سنتوری بدون صدای چاووشی معنی نداره
  • بی نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    21 1
    شاید الان زمان مناسبی برای ساختش نبود ،نه صدای محسن چاوشی نه تصویر بهرام رادن و ... اگه فیلم وزنه دیگری داره اعلام بفرمایید
  • بی نام A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    18 2
    حامد بهداد با چاقی فعلیش می تونه انتخاب خوبی برای یک نوازنده سنتور باشه ؟ بخصوص که فیزیک رادان قبلا ذهنیتی خاص در مردم ایجاد کرده.
  • بی نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    22 2
    كاش مي شد آقاي مهرجويي را از ساخت اين فيلم منصرف كرد .كاش مي شد ايشون رو از فيلمسازي كلا منصرف كرد
  • حسین sa IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    15 2
    خداییش فیلم سنتوری بدون صدای چاوشی صفایی نداره .
  • هومن ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    2 2
    حامد بهداد!!!!!!!!! اون كه فقط يه مدل بازي بلده فقط نقش ادماي عصبي. همون جوري كه فيلم مسعود كيمايي رو خراب كر د اينم خراب ميكنه
  • بدون نام ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    2 2
    حامد بهداد بهترین گزینه برای ایفای این نقشه مطمن هستم
  • بی نام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    5 0
    کلا هر جوری شده می خواد فیلم رو بسازه... بدون چاوشی..بدون رادان... بدون فیلمنامه..بدون داستان