ایران نوشت:

با مراجعه به کارآگاهان پلیس آمل ادعا کرده بود که شوهرش از 20 روز پیش خانه را ترک کرده و دیگر خبری از او نشده است. این زن 27 ساله در حالی که خود را نگران و مضطرب نشان می‌داد در جریان شکایت خود به مأموران پلیس ادعا کرد که از مدتی پیش شوهرم به خانه مراجعت نکرده است.

وی در ادامه افزود: او از پیمانکاران بیمارستان آمل بود که روز 15 مرداد ماه سال 92 برای انجام کاری از خانه بیرون رفت اما دیگر خبری از او نشد. ابتدا تصور کردیم به خانه آشنایان رفته است به هر جا که ممکن بود ردی از او به دست آوریم سر زدیم اما هیچ کس خبری از او نداشت. در حالی که نگران شده و قصد داشتیم ماجرا را با پلیس در میان بگذاریم او تماس گرفته و اعلام کرد قصد دارد از طریق مرزهای غربی کشور از ایران خارج شود. حتی چند بار هم از شهرهای مختلف مثل کرمان تلفن زده و ادعا کرد مقدمات رفتن او فراهم شده و بزودی از ایران می‌رود. با توجه به این اظهارات تجسس‌های مأموران درباره ماجرای ناپدید شدن ناگهانی مرد پیمانکار آغاز شد. اینکه او به طور ناگهانی قصد خروج از کشور را داشته باشد در بررسی‌های مأموران مورد شک قرار گرفته و پلیس تحقیقات خود را در این باره از بستگان و آشنایان مرد ناپدید شده متمرکز کرد. در جریان این اقدامات بود که مأموران متوجه شدند این زن و شوهرش از مدت‌ها پیش با هم اختلاف داشتند. با به دست آمدن این اطلاعات تجسس‌های پلیس روی حرکات و رفتار‌های زن جوان متمرکز شد.

زن جوان که نمی‌دانست پلیس رفتار‌های او را به‌صورت نامحسوس تحت کنترل دارد تماس‌هایی با مرد جوانی برقرار کرد. مأموران با ردیابی مرد جوان که از ساکنان منطقه شهریار بود، مخفیگاه او را شناسایی و او را بازداشت کردند. در جریان بازجویی‌های انجام گرفته از این مرد راز توطئه شیطانی این متهم و زن جوان برای از میان برداشتن مرد پیمانکار فاش شد. با توجه به اعترافات متهم بازداشت شده همسر مرد پیمانکار نیز بازداشت و تحت بازجویی‌های فنی و پلیس قرار گرفت.

با وجود انکارهای نخستین این زن، او وقتی در برابر دلایل و مستندات مأموران قرار گرفت و دانست که پلیس رابطه  او را با مرد جوان بازداشت شده عامل جنایت می‌داند لب به اعتراف گشود و پرده از راز یک توطئه هولناک برای قتل شوهرش برداشت. وی در اعترافات خود درباره ماجرای قتل شوهرش ادعا کرد: شوهرم پیمانکار یکی از بیمارستان‌های آمل بود، بیشتر درآمدش را خرج خودش می‌کرد و به ما خرجی نمی‌داد. از سوی دیگر در خانه هم روابط خوبی با من نداشت تا اینکه از زندگی با او به تنگ آمده و خواستم تا مرا طلاق دهد. ولی چون با هم پسرعمو و دختر عمو بودیم او حاضر به طلاق من نمی‌شد. مدتی گذشت تا اینکه با «جواد» که قبلاً نزد شوهرم کار می‌کرد آشنا شدم. پس از بیان مشکلات زندگی‌ام با او، بتدریج به همدیگر علاقه‌مند شدیم. تصمیم گرفتیم بعد از جدا شدن از شوهرم با هم ازدواج کنیم. وقتی همه راه‌ها را برای جدایی از شوهرم بسته دیدم به اتفاق هم نقشه کشیدیم تا شوهرم را از سر راه برداریم. شب 15 مرداد ماه امسال بود، در حالی که شوهرم از سرکار به خانه آمده بود داخل غذای او مقداری مواد بی‌هوش‌کننده ریختم. او با خوردن غدا بی‌حال شده و روی زمین افتاد. برای اینکه شاهدی بر این ماجرا نباشد، فرزند 10 ساله‌ام را نیز با قرص خواب‌آور بیهوش کردم. نیمه‌های شب بود که جواد هم آمد در حالی که شوهرم در اثر خوردن محلول مسموم روی بالکن اتاق بی‌حال افتاده بود با استفاده از پیک نیک و سنگ شوهرم را به قتل رساندیم. سپس جسد را داخل صندوق عقب خودروی شوهرم گذاشته و پس از 24 ساعت آن را به کمربندی هراز روبه‌روی تالار هزارویک شب برده و در آنجا رها کردیم. با گذشت 20 روز برای فریب مأموران و خانواده شوهرم گم‌شدن او را به پلیس اعلام کرده و به خانواده شوهرم گفتم او به قصد خروج از کشور به شهرهای غربی کشور رفته است. در طول این مدت جواد با تلفن همراه شوهرم پیامک‌هایی برای بستگان او ارسال می‌کرد تا وانمود کند شوهرم زنده است و قصد خروج از کشور را دارد. حتی در کرمان نیز با استفاده از تلفن کارتی تماسی با بستگان شوهرم گرفت ومطالبی مبنی بر اینکه قصد خروج از مرز را دارد بیان کرد. با اینکه در این مدت یک کلت جنگی خریده بودم، آن را برای پاپوش درست کردن به بهانه اینکه متعلق به شوهرم است تحویل مأموران دادم. مأموران در بررسی‌های انجام گرفته متوجه شدند در روز 24 تیرماه سال 92 جسد مردی در میان زباله‌های اطراف تالار هزار و یک شب آمل پیدا شده است اما به دلیل اینکه بخش‌هایی از جسد توسط حیوانات خورده شده بود و بقیه جسد دچار فساد شده بود امکان شناسایی‌اش ممکن نبود.

با توجه به  این اعترافات با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای آمل متهمان با حضور در محل جنایت اقدام به بازسازی صحنه قتل کردند. دو متهم پرونده تا انجام تحقیقات تکمیلی با صدور قرار قانونی در اختیار مأموران آگاهی قرار گرفتند. با اعترافات عاملان جنایت و تشریح صحنه قتل هر دو زن و مرد جنایتکار با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

47302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    یااا خداااا دارم کم کم به زن خودم شک میکنم نیاد منو بکشه مخصوصن این دو هفته که سخت دعوا کردیم
    • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
      32 1
      اگه زنت طلاق خواست فوری طلاقش بده. خيلي بهتر از مردن و خورده شدن توسط حيواناته
    • محمد A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
      28 2
      صلوات بفرست برادر همه که مث هم نیستند بد گمان نشو....با عیالتم دعوا نکن....یا منطقی حلش کنین یا زورکی ادامه ندین.
  • آرزو A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    101 1
    باور کردنی نیست .یک انسان تا چه حد قسی القلب ..
  • ف A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    51 62
    اگر هر دوی انها را در حضور مردم اعدام کنند درس عبرتی برای دیگران نیز خواهد شد شاید با وجود چنین اعدامی چنین جنایتهایی کمتر شود
    • بی نام IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
      14 2
      دوستانی که منفی میدین به این نظر واقعا هدفتون چیه؟حالا اعدام نه ولی چی میتونه جلوی این جور چیزارو بگیره؟آخه اینقدم خیانت میشه واقعا شورش تو جامعه ما در اومده...اگه یکی دیگری رو دوس نداره بیخود میکنه باهاش ازدواج میکنه؟مردم این روزا سرشون فقط تو گوشی هستش،حالا هر کاری که میکنن به خودشون مربوطه ولی بنظرتون چرا بیشترین استفاده کننده وایبر تو دنیا ایران هست؟یعنی چه مفهمومی داره تو این گروها مرد و زن غریبه یه جا جمع شن و باهم صحبت کنن...
    • بی نام A1 ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
      6 2
      نه اینکه تا حالا کم شده
  • علي2 A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    127 3
    طفلك فرزند 10ساله.... آينده اوچه خواهد شد ؟ واقعا مقصر كيست ؟ جامعه ،خانواده ،مناسبات نا مناسب ، زياده خواهي ؟و.....هر چه باشد آينده آن طفل معصوم تباه شد؟
    • بی نام A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
      8 3
      برنامه امشب گفتگوی خبری از شبکه 2
    • بی نام A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
      4 9
      فرزند 10 ساله رو از کجا آوردی؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    3 0
    احتمالا بکمک نفرجدیدی این را هم میکشه و..
  • فاطمه تبریزی A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    6 1
    تنها مقصر این ماجرا فرهنگ ایرانیه عقد پسر عمو و دختر عمو رو تو آسمون ها بستن بابا نمیخوادت طلاقش بده هم خودت هم پسرت هم همسرت و یک نفر آدم دیگه رو بدبخت کردی.
  • ليلا A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    5 2
    درسته كه خانمه مقصر بوده ولى آقا هم بي تقصير نبوده،حداقل وقتى ديد خانمش طلاق ميخواد زودتر ميداد،هم خودش الان زنده بود هم اون زندگيشو ميكرد
  • کویر US ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    5 0
    به قول یه مجری تلویزیون حتی چینیها هم از روی زنها ما نمی تونند بسازند.داریم به کجا میریم.هر روز جنایت وخیانت.متاهلها چی میخوان خدا لعنت کنه این زنها ومردا رو.الان مرد رو اعدام میکنند،زنه ازاد میشه میره سراغ مردای دیگه.خاک تو سر مرداییکه به خاطر هوس با این زنهای شیطانی همدست میشن.
  • افشين ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    2 0
    با سلام خدمت كاربر علي2/ به نظر من مقصر اصلي خونواده ها بوده اند كه بدون هيچ نوع علاقه اي و به صورت سنتي جوانان رو وادار به ازدواج ميكنند.
  • ناصر A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    7 1
    قوانين طلاق بايد ساده شود. حذف مهريه و واگذاري حق طلاق براي هر دو جنس
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    3 0
    میخواستم بگم طلاقش میداد اما یادم افتاد بچه داشتن اما مردی که به خانواده رسیدگی نکنه اوضاع وخیمی در انتظارش میباشد
  • یک کاربر A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    6 0
    به نظر من اگه مهریه خانمها خیلی پایین و حق طلاق هم با مرد نباشه همه مشکلات حل میشه و یک زن که به دلایل زیادی از زندگیش راضی نیست اما مجبوره و به اجبار باید به یه زندگی پر از ناراحتی ادامه بده و هیچ راهی برای خودش نمیبینه اینجوری عقلشو از دست میده و یک جانی میشه و یک مجرم.ان شااله خداوند همه ما را هدایت کنه و عاقبت به خیر
  • بی نام IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    2 0
    الله اکبر
  • دانشجو A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    5 1
    متاسفانه در اکثر قتلها؛ حضور یه زن خیلی نمایانگره کسی نمیتونه اینو رد کنه .یا به خاطر یه زن؛ مرتکب قتل میشن و یا یک زن با همدستی دوست پسرش که همون مرد مورد علاقه اش باشه شوهرشو میکشه
  • ramin IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    6 0
    بچه هر روز بابا و مامان و میبینه فردا صبح بابا نیست مامان هم قاتل بابا ست و در زندان بی کس و تنها وبیرون هم در جامعه در مدرسه در کوچه و خیابان انگ می زنند که مامانت قاتله طفل معصوم.....
  • بی نام CA ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    19 16
    اگه زنها هم حق طلاق داشته باشن این جنایت ها کمتر میشه
    • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
      7 2
      منهم تایید میکنم
  • ن.ز. A1 ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    5 0
    قابل توجه تمام کسانی ک نظر دادین،من از بستگان نزدیکشون هستم ،ازدواجشون با علاقه .بدون هیچ اجباری بوده ،اصلاهم مشکل مالی وجود نداشته ،لطفا انقدر راحت قضاوت نکنید .ب نظر من فقط وفقط کار شیطان میتونه باشه .لطفا برای هرسه آنهاطلب آمرزش وخانوادهاشون طلب صبر بکنید.
  • بی نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
    1 0
    به نظر من زن کار اشتباهی کرده ولی اگر زنها هم حق طلاق داشته باشن این جنایتها کمتر میشه