باشگاه خبرنگاران نوشت:

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه خودروی پراید و کشته شدن یک نفر در این حادثه خبر داد و گفت: در حادثه دیگری نیز گاز سمی یک چاه سبتیک سه کارگر ایرانی را مسموم کرد.
سید جلال ملکی ، اظهار داشت: شب گذشته در ساعت 22:37 حادثه خودرویی در جاده ورامین مقابل پل فیروزآباد به سامانه 125 اعلام و ماموران ایستگاه 86 به محل اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید به هنگام حرکت با دو سرنشین به دلایل نامشخص با نیوجرسی های وسط بزرگراه برخورد و خودروی پراید به پهلو به حالت نیمه واژگون در آمد.

ملکی با بیان اینکه در این حادثه هر دو سرنشین در داخل خودرو گرفتار شده بودند افزود: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش و هر دو سرنشین را از محل خودرو خارج کردند.

وی خاطرنشان کرد: به تشخیص عوامل اورژانس یک آقای 35 ساله در این حادثه فوت می کند و یک خانم 30 ساله نیز به دلیل مصدومیت به مراکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در ساعت 10 دقیقه بامداد محل در اختیار کارشناسان پلیس راهور برای بررسی علت تصادف قرار گفت.

* گاز سمی چاه سه کارگر ایرانی را مسموم کرد

ملکی در ادامه از مسمومیت سه کارگر ایرانی در یک چاه سبتیک در مجتمع بزرگ فروشگاهی خبر داد و گفت: در ساعت 14:45 روز گذشته حادثه چاه در بزرگراه شهید ستاری نبش پیامبر اکرم(ص) به سامانه 125 اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به این محل اعزام شدند.

وی افزود: در طبقه منهای هفت (پارکینگ) مجتمع بزرگ فروشگاهی یک چاه سبتیک که البته تخریب شده بود سه کارگر ایرانی 50 ساله برای نظافت وارد مخزن این چاه شده بودند که به دلیل وجود گازهای سمی هر سه کارگر دچار ضعف و بی حالی شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: آتش نشانان هر سه کارگر ایرانی را از داخل چاه خارج و خوشبختانه هر سه کارگر زنده توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

4242

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =