بهزاد بندریان فرمانده نیروی انتظامی بوکان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تبریک این روز ارزشمند ، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از تلاش‌های صادقانه عرصه مطبوعات و رسانه های این شهرستان ابراز نمود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی و به نقل از بوکان نیوز ، بهزاد بندریان فرمانده نیروی انتظامی بوکان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین و تبریک این روز ارزشمند ، مراتب سپاس و قدرشناسی خود را از تلاش‌های صادقانه عرصه مطبوعات و رسانه های این شهرستان ابراز نمود.
فرمانده نیروی انتظامی بوکان از همراهی خبرنگاران با نیروهای پلیس در انتشار اخبار و مستندات پلیسی ، بالابردن سطح آگاهی عمومی ، تلاش برای حفظ و ارتقای امنیت عمومی ، تشکر و قدردانی کرد.
وی در خصوص انتقال فرهنگ از طریق رسانه ها به جامعه امروزی افزود : رسانه ها ابزارهایی هستند که در جریان انتقال فرهنگ ها نقش اساسی دارند و می توانند فرهنگ را فراتر از روابط رو در رو در قلمرو جغرافیایی هر جامعه بگسترانند وآن را فرا تر از نسل و زمان به جوامع بشری منتقل کنند.
بندریان در خصوص اسیدپاشی اخیر در بوکان افزود : کمتر از ٢۴ ساعت متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی متهمان جهت سیر مراحل قانونی بعدی تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی بوکان افزود : اخیراً تعداد ۶ نفر از باند سارقین که حواشی شهرستان های همجوار هم اقدام به سرقت می کردند ، دستگیر نموده ایم.
وی افزود : ۹ دستگاه موتور سیکلت از این شهرستان و شهرستان های همجوار سرقت کرده بودند ، ۴ عدد کپسول گاز ، ۷ عدد باطری خودرو و... کشف شد و با تشکیل پرونده مقدماتی متهمان جهت سیر مراحل قانونی بعدی تحویل مقامات قضایی شدند.
بندریان افزود : در مدت ۱۴۰ روز در شهرستان بوکان در سال جاری تعداد سرقت ها ۳ درصد کاهش یافته است.
فرمانده نیروی انتظامی بوکان یکی از سرقت های کسبه را نگهداری وجوه نقد در محل کسب دانست و افزود : بهترین محل برای نگهداری وجوه نقد ، بانک ها هستند و کسبه از نگداری وجوه نقد در محل کسب خودداری نمایند.
وی گفت : جهت کاهش سرقت از منازل و اماکن عمومی از دوربین های مداربسته استفاده شود .
فرمانده نیروی انتظامی بوکان در خصوص استفاده از دوربین های مداربسته در منازل و اماکن عمومی خاطر نشان کرد : بدون توجه به نقش سیستم های نظارتی در کاهش میزان وقوع جرم ، این سیستم ها می توانند در تشخیص مجرمان نیز نقش داشته باشند و نصب دوربین‌های مداربسته یکی از روش‌های کنترل افراد و موثر در پیشگیری جرایم است .

بهزاد بندریان از افزایش ۱۲ درصدی تصادفات جرحی و فوتی بوکان خبر داد و گفت: متأسفانه در بخش تصادفات هم در بخش فوتی و هم در بخش جرحی شاهد افزایش بودیم اما خوشبخانه در بخش فوتی شاهد کاهش ۲۵ درصدی آن بودیم که ۸۳ درصد آنها درون شهری بوده‌اند.

وی تصریح کرد: رعایت بیشتر مردم در داخل شهر از قوانین ، نشانه این کاهش است و در مقابل در بخش برون‌شهری ۳۳ درصد رشد فوتی داشته‌ایم که سبقت و سرعت غیرمجاز عاملان اصلی تصادفات بوده‌اند.

بهزاد بندریان اظهار کرد : خوشبختانه بوکان ، رتبه اول ایجاد امنیت در استان آذربایجان غربی را ثبت کرده است.
وی با اشاره به اینکه حضور پررنگ خبرنگاران در جامعه می تواند به احساس امنیت و آرامش در جامعه قوت ببخشد گفت: شما با تصاویر و اطلاعات و امیدی که به مردم می رسانید نقش بسیار با ارزشی در جامعه داشتند و با وجود شما روح جامعه تعالی پیدا می کند.
سرهنگ بهزاد بندیان فرمانده نیروی انتظامی بوکان تاکید کرد : عموم مردم می توانند در تماس با شماره ۱۹۷ هرگونه نظرات و پیشنهادهای خود را با مسوولان انتظامی در میان گذارند.
در پایان این نشست مطبوعاتی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان با اهداء هدایایی روز خبرنگار را گرامی داشت و از خبرنگاران رسانه ها و مطبوعات بوکان تقدیر کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =