انتقال بیش از 300 واحد صنوف آلاینده به شهرک قاضی

یحیی عیدی بیرانوند در مراسم افتتاحیه فاز دوم شهرک صنوف قاضی با اشاره به اینکه با حضور استاندار لرستان اقدامات بسیار اساسی و زیربنایی در استان شروع شده است، اظهار داشت: کار سازندگی در لرستان از زمان حضور آقای بازوند شروع شده است.

وی با بیان اینکه احداث چهارخطه ها، فرودگاه و راه آهن و ... از جمله زیرساخت هایی هستند که برای توسعه استان ضروری است، تصریح کرد: با حمایت های استاندار اتفاقات بسیار خوبی در حوزه مدیریت شهری در حال شکل گیری است.

احداث ۶۰ هکتار پارک در سطح شهر خرم آباد

شهردار خرم آباد با اشاره به ساخت برج های دوقلو کیو گفت: اگر حمایت های استاندار نبود این پروژه به نتیجه نمی رسید.

عیدی بیرانوند با بیان اینکه ۱۶۵ هزار متر پروژه زیر بنایی در خرم آباد در حال ساخت است، تصریح کرد: به زودی پل مازیار و پل ۹ دی نیز به ثمر می رسند.

وی با تاکید بر اینکه حوزه مدیریت شهری، شورا و شهرداری نگاه شان از حالت روزمرگی خارج شده و به دنبال اجرای پروژه های کلان هستند، افزود: ساخت ۶۰ هکتار پارک در شهر آغاز شده است.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه مرکز استان باید به گونه ای تغییر کند که در شان استان باشد، اظهار داشت: ساماندهی حاشیه شهر شامل مناطق گل سفید، اسد آبادی و کوی علی آباد در دستور کار قرار دارد و به دنبال این هستیم به گونه ای این مناطق تغییر کنند که دیگر احساس نکنیم حاشیه شهر داریم.

توزیع ۴۲ هزار تن آسفالت در خرم آباد

عیدی بیرانوند با بیان اینکه نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر آسفالت در سطح شهر پخش شده است، تصریح کرد: در سالجاری ۴۲ هزار تن آسفالت در سطح شهر توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تا کنون در شهرک صنوف قاضی خرم آباد ۶۰۰ واحد صنفی ساخته شده است، یادآور شد: این شهرک ظرفیت ساخت هزار و ۳۰۰ واحد صنفی را دارد.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه پنج هزار صنوف آلاینده در شهر خرم آباد وجود دارد، تصریح کرد: حدود دو هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در حال ساماندهی است.

عیدی بیرانوند افزود: هزار واحد صنفی نیز در شهرک صنفی زاگرس استقرار پیدا کرده اند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =