اقتصادنیوز نوشت:

در حالی بازار خودرو این روزها با رکود دست و پنجه نرم می‌کند،به تازگی گروهی به عنوان «خودرو صفر ممنوع» در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. 

این گروه قصد دارد با ایجاد کمپینی، مردم را به نخریدن خودرو صفر کیلومتر از خودروسازان خارجی دعوت کند و استنباط می کند تا زمانی که ایران خودرو و سایپا قیمت محصولات خود را کاهش ندهند، نباید محصولی از این دو شرکت خریداری کرد.

تشکیل چنین کمینی سبب شده تا خودروسازان داخلی علاوه در کنار مسائل و مشکلاتی نظیر کمبود منابع مالی، حراست از بازار و مدیریت ورود خودروهای چینی و مسائل مربوط به صنعت قطعه سازی، با پدیده جدید شبکه های اجتماعی مواجه شوند و برای رفع آسیب های چنین گروه هایی تاکتیک جدیدی را به کار گیرند.

در همین رابطه احمد نمت‌بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران اظهار کرد: این جو علیه خودروسازان از مدت‌ها پیش به راه افتاده است و حال به شبکه‌های اجتماعی کشیده شده است در حالی که بارها در رسانه‌ها مطرح کردیم که انتظار کاهش قیمت خودرو بی‌فایده و غیرمنطقی است.

او با بیان اینکه تشکیل این گروه‌ها تاثیری به لحاظ روانی در بازار نمی‌گذارد، گفت: مشتریانی که نیاز به خودرو دارند از بازار خودرو می‌خرند و برای محصولات داخلی تقاضا وجود دارد و کسی نمی تواند تقاضای مشتریان را سرکوب کنند. 

دبیر انجمن خودروسازان افزود: مردم تصور می‌کنند که الان وقت خرید نیست و اگر پنج یا 6 ماه صبر کنند تا ماشین‌های جدید وارد بازار ایران شود، بهتر است به خرید خودرو بپردازند، در حالی که این تصور اشتباه است. هر قرارداد و همکاری که پس از تفاهم و توافق منعقد شده دلیلی برای کاهش قیمت خودروسازان نمی‌تواند باشد زیرا تعیین قیمت خودرو بسیار وابسته به نرخ ارز است و نوسان آن با قیمت ارز صورت می گیرد.  

نعمت‌بخش تصریح کرد: آنطور که وزارت صنعت سیاستگذاری کرده و شورای رقابت هم بررسی های خود را شروع کرده، ممکن است قیمت خودرو حتی در آینده ای نزدیک گران هم شود. 

او افزود: در حال حاضر خودروسازان روزانه ۴ تا ۵ هزار دستگاه خودروی داخلی تولید دارند که نمی‌توانند تولیدات خود را انبار کنند و این خودروها هر روز روانه تهران و شهرستان‌ها می‌شود. بنابراین جوی که در فضای سایبری و شبکه های اجتماعی به وجود آمده است، نمی‌تواند تاثیری در فروش خودرو داشته باشد زیرا برای خودروهای تولیدی تقاضا وجود دارد.

دبیر انجمن خودروسازان همچنین گفت: خودروسازان نسبت به سال 91 حدود 70 درصد تولید خود را افزایش داده‌اند که این روند حتی باعث شده است تا قیمت کارخانه و بازار به هم نزدیک شود به همین دلیل دیگر بیش از این قیمت خودرو پایین نمی‌آید. روزانه مشتریان برای خودروهای داخلی و صفر کیلومتر ثبت نام می‌کنند و این تقاضا هم زیاد است. 

او توصیه کرد: مردم تحت تاثیر این گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی قرار نگیرند زیرا اگر شرکت‌های داخلی را درحین تحویل خودرو ببینند با موجی که بر علیه خودروسازان در حال حرکت است، همراه نمی‌شوند. خودروهای جدید و نتیجه همکاری‌ها را باید تا دو سال آینده در صنعت خودرو شاهد باشیم نه یکی دو ماه آینده. بنابراین هرکسی که قصد خرید دارد الان خودروی مورد نظر خود را خریداری کند. 

ریشه شکل گیری کمپین خودرو نخریم
این اظهارات در حالی است که اخیرا گروهی با عنوان ««خودرو صفر ممنوع» در شبکه اجتماعی تلگرام شکل گرفته که با شعار خودرو صفر کیلومتر نخرید تا خودروسازان قیمت‌ها را کاهش دهند، جو روانی در بازار را تحت تاثیر قرار دهد. 

حال سوال اینجاست که ریشه شکل گیری چنین کمپین هایی در شبکه های اجتماعی علیه صنعت خودرو چیست؟ کارشناسان بر این باورند که عملکرد نامناسب دو خودروساز بزرگ کشور در سال های گذشته سبب شده تا نوعی بدبینی در بین مردم به وجود آید و آنها خود را همیشه مدعی و طلبکار از این صنعت بدانند.

سعید لیلاز، کارشناس مسائل اقتصادی در این باره می گوید: خودروسازان داخلی بدهی بزرگی به مردم دارند چرا که طی سال های گذشته آنقدر با مردم رفتارهای نامناسبی داشته اند که سبب شده خشم انباشته شده ای علیه آنان به وجود آید.

او می افزاید: مدیران صنعت خودرو باید در رسانه ها حاضر شوند و برای یکبار هم که شده به خاطر بدقولی ها و کیفیت نامناسب خدمات پس از فروش خود از مردم عذرخواهی کرده و سعی کنند که آنها را همراه خود کنند.

لیلاز با اشاره به انتظار مردم به کاهش قیمت خودرو می گوید: حقیقتا این انتظار به جا نیست چرا که در حال حاضر هیچ خودروسازی نمی تواند در رنج های کنونی به مانند ایران خودرو و سایپا در ایران به تولید خودرو بپردازد و اگر چنین موضوعی در توان آنها بود مطمئنا اکنون چینی ها سهم حداکثری را از بازار گرفته بودند.

خودروسازان چه می گویند
گرچه انتظارات مردم از بازار خودرو کاهش قیمت‌ها است اما خودروسازان بر این باور هستند که تولید خودرو در شرایط فعلی اقتصاد، با  قیمت های کنونی صرفه اقتصادی ندارد. در این میان برخی دولتمردان به مانند وزیر صنعت هم چندین بار اعلام کرده‌ اند که قیمت خودرو بیش از این کاهش پیدا نخواهد کرد تا جایی که مدیر عامل ایران خودرو در نشست اخیر خود با خبرنگاران حتی گفته ممکن است خودرو گران تر هم شود.

 پس از انتشار گزارش ادرباره وضعیت رکود در بازار خودرو در یکی از رسانه‌های داخلی، اظهار نظر مردم نشان از آن دارد که انتظار کاهش قیمت خودرو تنها در شبکه‌های اجتماعی بیان نمی‌شود و این روزها در بیشتر محافل سرنوشت قیمت خودرو بحث داغی است. 

البته ورود خودروسازان بزرگ دنیا از آلمان، فرانسه و ایتالیا هم نیز چنین تصوری را به وجود آورده است که به زودی خودروهای با کیفیت با قیمت پایین در بازار داخلی عرضه می‌شود. در حالی که تنها همکاری با خودروسازان اروپایی تهدید جدی برای خودروهای چینی است و تاثیری در قیمت خودروهای داخلی ندارد. با این حال باید دید که سیاستگذاری‌های جدید دولت و شورای رقابت در خصوص قیمت خودرو چگونه انتظار مردم را در خصوص قیمت‌گذاری برآورده می‌کند. 

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 666
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    راست میگند خوب غیر از اینه باید باشه؟
    • بی نام EU ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      نميخريم و ميبينيد مجبوريد قيمت هارو بشكنيد ... ميبينيد ...
    • احمد A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      مردم دیگه خسته شدن مگه صابون این شرکت ها کم به بدن مردم بیچاره خورده. من خودم یه مصرف کننده هستم که از محصولات تکراری ، بی کیفیت ، بدون خدمات ، گرون و .... تولید داخلی خسته شدم و به ناچار به خودرو های چینی پناه بردم و خدا رو شکر راضی هستم
    • امیرازقم A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      ملت نخرید من حاظرم قسم بخورم به جون زن و بچم پراید 12 تومن کل هزینه های تولیدشه
    • محسن IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      اگه این کمپین تاثیری روی فروشتون نداشته پس چرا اینقدر هول شدین بدو بدو اومدین دارین دربارش توضیح ارایه میدین؟؟؟؟؟ اتفاقا یه دوست سایپایی ما میگفت بدجور شماهارو نگران کرده پس مردم به خاطر جون خودتون و عزیزانتون دیگه این ارابه های مرگ را نخرید.
    • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      کاهش قیمت برای خودروسازان داخلی غیر ممکنه ، افزایش کیفیت غیر ممکنه ، افزایش ایمنی خودرو ها پر هزینه و غیر ممکنه ، کاهش تعرفه خودرو های خارجی به دلیل ورشکسته شدن خودرو سازان داخلی غیر ممکنه ، واردات خودرو های چینی با کیفیت و عرضه اونها به دلیل قیمت پایین غیر ممکنه و باید کنترل شده باشه ینی خودروی بی کیفیت چینی وارد بشه با قیمت بالا که کسی ترغیب به خرید نشه و هزاران غیر ممکن دیگه واسه خودرو سازان داخلی باید وجود داشته باشه که از یک صنعت زیان ده که با جان مردم سر و کار داره و سرمایه ی ملی رو داره نابود میکنه حمایت بشه خواهشاً یک مقدار تامل کنید اگر این سرمایه هایی که تو خودرو سازی هدر رفته را در بخش مکانیزاسیون کشاورزی و دامپروری هزینه کرده بودیم الان بهترین صادر کننده منطقه بودیم ..
    • بی نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      شکر باران است،این خودروهای وطنی،
    • داود IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      سلام ، حرفاش بی اساس و دروغه .... برادر من تو قسمت مونتاز ایران خودروست ... میگه کاهش تولید بی سابقس و واسه همین تولیدی که دارن ، جا ندارن و میخوان انبار بیرونی اجاره کنن ...
    • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      روزی رو میبینم که پراید میشه 4 تومن و دیگه کسی پول بابت فول آپشنش هم نمیده؛این عاقبت کسایی هست که تو دوران تحریم قیمت رو بردن بالا و دلال ها هم به فکر سودشون بودن.
    • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      504 5
      شبیه دوستی حرف زده که می فرمود تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نبود........
    • راکت A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      اکثر کسایی که میگن تحریم تحریم نهایت ماشینشون پیکان چراغ بنزی یا سمند بوده...خخخخ
    • حسین A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
      435 7
      مردم نمی دانند که چه مافیای گردن کلفتی پشت خودرو سازیه
    • رحیم IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
      614 3
      من به خاطر نیاز قصد خرید داشتم اما فعلا دست نگه می دارم تا شاید مدیران این دو شرکت متنبه بشن و به فکر مردم بیافتند و کیفیت رو بالا و قیمت رو کاهش بدن. دست این کمپین درد نکنه
    • ایرانی A1 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
      598 3
      اگر تاثیر نداره خب برو بفروش ... چکار به مردم داری ... نمیخواد دلت برا مردم بسوزه .. مردم شعور دارن به اندازه کافی .. میدونن الان کجای امثال شماها داره میسوزه ..
    • فرشید A1 ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
      572 2
      آفرین بر شما ملت با غیرت اما اگر سالها قبل اینطور با هم همبستگی داشتیم العان یک دلال که با زور این آشغال ها را به خورد مردم داده اینطور با جسارت اظهار نظر نمی کرد. ماشالله آنقدر پر رو تشریف دارند که حتی یک معذرت خواهی کوچک هم نمیکند .......تا تعطیلی این دو شرکت کلاه بردار این کمپین را ادامه میدهیم . آفرین بر غیرت مردم ایران
    • فراهان RO ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
      478 0
      اینقدر این کمپین خرید خودروی صفر ممنوع تحریم خودروی داخلی را ادامه میدهیم تا خودروهای تولیدی در انبارها بپوسد و مجبور شوند تا قیمتها را نصف کنند . چرا باید خودروی مدل 1990 را در سال 2015 با منت به ایرانی بفروشند ؟؟؟ برای خود ارزش قائل باشید سوار ماشینهای بیکیفیت داخلی نشین . تحریم تا نتیجه نهایی ادامه دهید . شما مدیر عزی هم خواستین پژوی 30 میلیون را 100 میلیون قیمت بزار ببین کسی خریدار هست آیا 1111؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
      395 1
      اگر این ماشین داخلی خوبن چرا خودشون سوار ماشین های خارجی میشن مگه مردم حق ندارن کسی ماشین نخره
    • سودابه A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
      326 2
      من به احترام مردم عزیزم خودزوی صفر نمیخرم و تحریم نخریدن را تا بهار 1395 ادامه میدهیم و اینقدر این کمپین خرید خودروی صفر ممنوع تحریم خودروی داخلی را ادامه میدهیم تا خودروهای تولیدی در انبارها بپوسد و مجبور شوند تا قیمتها را نصف کنند . چرا باید خودروی مدل 1990 را در سال 2015 با منت به ایرانی بفروشند ؟؟؟ برای خود ارزش قائل باشید سوار ماشینهای بیکیفیت داخلی نشین . تحریم تا نتیجه نهایی ادامه دهید . شما مدیر عزی هم خواستین پژوی 30 میلیون را 100 میلیون قیمت بزار ببین کسی خریدار هست آیا ؟؟؟ سوار همین ماشینهای قبلی خود میشویم و هیچ اتفاقی هم نمی افتد
    • علی A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
      361 4
      آقا من تو سایپا کار میکنم پارکینگ پر از ماشین شده و خذوجی نداریم اوضاع کارخونه خیلی خرابه.همینجور اگه عدم فروش ادامه داشته باشه مجبورن قسطی و با وام های کلان و بدون سود ماشینارو رد کنن.خبر انلاین لطفا بچاپ
    • امین A1 ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
      273 0
      با یه مقایسه سر انگشتی کوچیک بین قیمت خودرو با دلار 3300 تومنی در منطقه ازاد و مناطق دیگر کشور متوجه میشیم که چه سود وحشتناکی وارد جیب اینها میشود قیمت اپتیما در اهواز پلاک اروند 47 ملیون تومنه قیمت پرشیا فول در تهران چهل تومن
    • انبار IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
      267 0
      جناب نعمت زاده شما یه سری به انبارهای ایران خودرو بزن بعد بیا بگو انبارهاشون خالیه، گوگل مپ که داری انشااله؟
    • نرجس A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
      272 0
      مهم مهم / برای اولین بار طی سالهای اخیر مردم همدل شدند و خودرو صفر نخریدند / حالا مردم ایران کاری کردند کارستان / محصولات ایران خودرو و سایپا که در کشورهای همسایه به قیمت یک چهارم داخل کشور فروخته میشد از طرف آنها هم دیپورت شدند و میلی به خرید این اسباب بازیهای ایرانی ندارند/ خوشحالیم که بالاخره مردم فهمیدند راه مقابله با گرانی نخریدن است /تولیداتشان در انبار زیر آفتاب و باران و طوفان میپوسد تا روزی که بگویند یکی بخر دو تا ببر / تا اواسط سال 1395 خودرو صفر نمیخریم و سوار همین ماشینهایمان میشیم و پولش را در بانک گذاشته سودش را هزینه بنزین میکنیم / چرا د سال 2015باید ماشینهای مدل 1991 را به 3 برابر قیمت بدون گارنتی خوب و بیکیفیت بفروشند / نمیخریم تا منت مشتری را بکشند / نمیخریم نمیخریم
    • علی IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
      223 1
      خودرو بی کیفیت و گران نمی خریم و نخواهیم خرید... مردم به اندازه کافی هزینه های حمایت از صنعت خودرو داخلی را پرداخته اند صنعت خودرو ایران پیش از کشور کره جنوبی ساخت خودرو را شروع کرد، نتیجه مدیریت و برنامه ریزی شما آقایان شرایطی است که الان در صنعت خودرو کشورمان حاکم است. لازم به توضیح نیست که در حال حاضر اختلاف خودرو های ایرانی و کره ای از نظر کیفیت و کمیت و قیمت جهانی در چه سطحی قرار دارد...ما از شما خودرو نخواهیم خرید...ما خودرویی با کیفیت جهانی و قیمت روز دنیا که در شان ملت ایران است می خواهیم
    • رزیتا A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
      206 3
      مجازات گرانفروش نخریدن است / تحریم خودروی صفر داخلی / مردم متفق القول و متحد تا اواسط سال 95 خودرو نمیخرند / حال سالانه 700 هزار دستگاه تولید داخلی است یعنی روزانه 20 هزار دستگاه . این تعداد خودرو انبار میخواهد که لاجرم بدون سقف هستند یعنی زیر آفتاب و باران و طوفان و تگرگ و رعد برق و .... بنابراین مدیران عزیز اگر قیمتها را نصف ننمایید این تعداد خودرو در انبارهای بدون سقفتان میماند و میپوسد چون ما سوار بر همین ماشینهایمان میشویم و هزینه اضافه خودرو صفر نمی دهیم و آن پول را در بانک میگذاریم با سود 22 درصد / خودروی صفر ممنوع / گسترش دهید واالسلام . خدانگهدار
    • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
      183 1
      ماملت شریف ایران تا زمانی که فرغون ساز ها رو سر جاشون ننشونیم تحریم خودرو رو برنمیداریم. شما خودروسازا با حمایت دولت و مجلس هرکاری دلتون خواست کردین ومیکنین مامردم هم باحمایت پروردگار هرکاری که دلمون بخواد{تحریم خودروسازها} میکنیم. میگی نه. نیگا کن.
    • بی نام A1 ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
      155 2
      و مکرو و مکرالله...
    • بی نام A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
      168 1
      نمی خریم مگر ما از کشورهای همسایه چیمون کمتره افراد بی ادب پرو پر توقع و دارای جیب بدونه ته و دزد و حریص زالو افتادند به جون ملت. آیا خود این آقایون خود رو ساخت خودشون را سوار میشند قیمت واقعی ساخت خودرو این نیست که ما می بینیم از بزرگ و کوچشون بی ادب و انتظار دارند مردم چیزی نگند. ایا لیاقت ایرانی بیش از این نیست چا ما نمی توانیم ماشین با کیفیت سوار شیم تادر جاده ها بتوانیم بااطمینان مسافرت کنیم این شرم آوره که برای پر شدن جیب اقایون مردم ایران با جان و مال تاوانشا بدهند اخه تا کی
    • دل خوش IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
      122 2
      به نظر من این کمپین 1 درصد ماجراست. اصل موضوع دومینویی است که به این نقطه رسیده. به نظر من ایران هیچ وقت خودرو با کیفیت نداشته که حالا طی چند سال تحریم بی کیفیت شده باشه. الآن جمعیت بسیار زیادی از مردم گرفتار خودرو هایی هستند که مانند سیاهچاله پول و عمرشان را مکیده . چاره کار تنها اسقاط این سیاهچاله ها و بازیافت آن با خودرو های با کیفیت و ارزان با شرایط پرداخت طولانیست نه ارزان شدن خودروهای داخلی یا چیز دیگر
    • بی نام A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
      124 0
      حتی اگه قیمتارو پایین آوردن باز هم نباید خودرو بخریم تا زمانی که کیفیت هم خوب بشه چه کسی حاضره غذای فاسدی رو که رایگان عرضه میشه، به خورد خانوادش بده و اونارو راهی بیمارستان‌ کنه کدوم منطقی این رو قبول میکنه؟ خودروهای داخلی ما حکم همون غذای فاسد رو دارن که با جون خانوادهامون بازی میکنن اونایی که ماشین بی کیفیت داخلی میخرن و میگن عمر دست خداست مثل این می مونه که خودشونو از بلندی پرت کنن پایین و همین جمله رو بگن مگه خدا به ما عقل نداده سوار شدن به این خودروها مثل خودکشی محضه پس این خودروها مفتشون هم برامون گرون تموم میشن ایرانی عزیز اگه واسه جون خودت و خانوادت ارزش قائلی تا زمانی که کیفیت خودروی داخلی خوب و قیمت ها واقعی نشده این صنعت خائن رو تحریم کن.
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    اگه دولت از حمایت این دو شرکت دست برداره دیگه این آقا برای مردم شاخ و شونه نمیکشه.آقای رییس جمهور و آقای وزیر صنعت مردم تا چه زمانی باید هزینه های این دو به اصطلاح خودرو ساز باید بدهند؟
    • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      986 3
      منتظر دولت نباشيد ... فقط يكسال مردم خودروي داخلي نخرن ببينيم اين اقا بازم با اين وقاحت حرف ميزنه؟
    • مهدی A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      707 4
      شاخ و شونه کشیدن مسئول برای مردمی که همه جوره تحملش کرده واقعا خجالت آوره
    • بی نام A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      619 2
      متاسفانه مافياي خودروسازي اون چند هزار نفر كارمند و كارگرش رو سپر خودش قرار داده و به همين دلل دولت نميتونه كاري كنه... آخه اگه يه كارخونه ي لبنيات كه چندهزار كارگر داره و مثلا ماست فاسد توليد ميكنه كار درستيه كه ما بيايم بگيم به خاطر اون كارگرها و كارمندها و حمايت از توليد ملي بايد اين كارخونه همچنان به كار خودش ادامه بده و تازه ماستش رو گرونتر م بفروشه؟ خودروسازان هم دقيقا همونطور ان ديگه... بيچاره مردم ايران... آقا ماشين نخريد، بذاريد بفهمن ما چيكاره ايم
    • مهدی A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      229 0
      تورو به خدا حداقل به خاطره جون خونواده هاتون دیگه نخرین
    • مشتری A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
      181 0
      من قصد خرید ماشین نو داشتم اما به احترام مردم ایران که این تحریم را علیه خودرو سازان بی انصاف راه انداختند از خرید خودرو منصرف شدم و پول آنرا در بانک گذاشتم و سودش را میگیرم هزینه ماشین قبلیم را تامین میکند . شما هم به گسترش این کمپین کمک کنید تا سال 1395 روزی میرسد که میگویند یکی بخر دو تا ببر . نترسین ماشینهایشان در انبار ها میماند و میپوسد و مجبور میشوند آنها را به نصف قیمت بما بفروشند چون کشورهای خارج دیگر این خودروهای مدل 1990 را در سال 2015 از اینها نمیخرند
  • امیر پیلن پیشی A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    مردم یکبار هم که شده بیاید در کنار هم باشیم حتی اگه واقعا ماشین صفر لازممون بود بازم بریم کار کرده مطمئن بخریم ما خودرو صفر نمیخریم ما خودرو صفر نمیخریم ما خودرو صفر نمیخریم ما خودرو صفر نمیخریم ما خودرو صفر نمیخریم ما خودرو صفر نمیخریم ما خودرو صفر نمیخریم ما خودرو صفر نمیخریم
    • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      تعداد مثبت هایی که نظر شما خورده نشون می ده که چه قدر جامعه احساساتی داریم. نظام عرضه و تقاضا در اقتصاد از تصورات و احساسات ما بسیار قدرتمندتره. اگر بیست هزار نفر خواستار خرید خودروی دست دوم باشند و پانزده هزار نفر فروشنده خودرو باشند، به نظر شما پنج هزار متقاضی باقی مونده چیکار باید بکنند؟ درک همین اصول توسط چینی ها بود که باعث شد تو دوران تحریم مملکت پر خودروی بی کیفیت چینی بشه. من اگر جای شما بودم پیشنهاد می کردم هر کس که خودروی صفر مشکل دار بدستش رسید اقدام به شکایت قانونی از خودروساز کنه. با تعداد شکایت بالا و آموزش قانونمندی به مردم وضعیت می تونه به نفع مشتری تغییر کنه. نه با تحریم خرید خودروی صفر که حتی روی کاغذ هم طرح شکست خورده است.
    • بی نام US ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      موضوع اینه که حتی اگر قصد همراهی با این کمپین هم نباشه، خودروهای تولیدی سه چهار سال اخیر به دلیل استفاده از قطعات غیر اصل و بی کیفیت اصلا مناسب نیستند. خودروهای قبل از 91 و 90 که هنوز تحریمها همه جانبه نشده بود و هنوز در انبار چیزهایی بود از خودروی صفر خیلی بهتر و مطمئنتر است
    • بی نام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      229 2
      آقا يا خانم بي نام كه گفتيد كه مكانيزم عرضه و تقاضا خيلي قوي تر از احساسات هستش لازمه به اطلاعتون برسونم انتظارات ميتونه عنصر بسيار قوي در تابع تقاضا باشه و كمپين قوي ميتواند كاملا تقاضا را تحت تاثير قرار بده
    • احسان A1 ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
      142 0
      خريدن كالاي بي كيفيت نشاندهنده عدم آگاهي يا آگاهي كم خريدار است.مشتري آگاه براي بنگاه هاي اقتصادي يك سرمايه محسوب ميشود. آقايان ايران خودرو و سايپا چندين دهه است كه بدون ترحم از ملت پول گرفتند بدون اينكه براي مردم اندكي ارزش قايل بشن. چه وقت ها كه در نمايندگي ها از مردم تلف نشده،چه جانها از مردم ستانده نشده، چه معلوليت ها به جامعه تحميل نشده،چه شهرهايي را آلوده نكرده اند... اين مردم رو از داشتن يك مركب خوب كه جزو بديهيات و حقوق اوليه هر انساني است محروم كرده اند. بله اين اشتغال هم ايجاد كرده اند اما به چه قيمتي، اين دو شركت به مانند جواني مي مانند كه كودن است ولي پدري پولدار دارد. هيچ چيز ياد نميگيرد و لوس و بيمزه است. مردم ايران استحقاق ما كالاي درجه يك است حال فرقي نمي كند در كجا ساخته شده
    • امیر IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
      99 2
      منظور از شکایت قانونی چیه میشه یکم توضیح بدین؟؟؟؟ شکایت به کجا و کی ؟؟؟ وقتی خریدی دیگه باید با نمایندگی ها سروکله بزنی. اصلا مگه خودرو با کیفیت هم داریم؟؟؟ من که از همین خودرو های چینی خریدم و انصافا هم از خودرو و هم از خدماتش راضیم.
    • بی نام A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
      87 0
      خدا ازتون راضی باشه به خودمون کمک می کنیم
  • محمد IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    875 0
    فکر کنم بیکارتری مدیرای دنیا مدیرای ایران خودرو و سایپا باشن.اخه بازار انحصاری خودرو تو ایران مثلا مدیر کیفیت یا مدیر بازاریابی و مدیر خدمات پس از فروش و... م خواد چه کار.یه چهارچرخه می سازن میفروشن دیگه این قرتی بازیا چیه دیگه....
    • محمد IR ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
      174 2
      وجالب اینجاست که پاداشهای آنچنانی هم درآخر سال به حضرات تعلق میگیره که اونم باید از جیب مردم پرداخت بشه
  • م IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    464 0
    "دبیر انجمن خودروسازان افزود: مردم تصور می‌کنند که الان وقت خرید نیست و اگر پنج یا 6 ماه صبر کنند تا ماشین‌های جدید وارد بازار ایران شود، بهتر است به خرید خودرو بپردازند، در حالی که این تصور اشتباه است... " خیر این تصور اشتباه نیست و کاملا هم انتظاری به حق است اما خودروسازان داخلی آنقدر در این مدت از تحریم به نفع خودشان استفاده کرده اند و خودرو را گران فروخته اند که فعلا حاضر به قبول واقعیت نیستند.
  • نکته بین A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    453 2
    شب درازه . بعدها مشخص خواهد شد که حق با کیه؟ متاسفانه این خودرو سازان با گردن گلفتی میخوان محصولات بی کیفیت خودشون رو با قیمت بیش از 3 برابر قیمت تمام شده به مردم بفروشند. اگر برای یک بار هم که شده مردم به این کمپین بپیوندند معلوم میشه که خودرو داخلی گران میشه یا ارزان
  • مهدی A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    443 1
    شما فکر کن که تاثیری نداره.. من که نمی خرم.. و می دونم همه همکارها و دوستان و آشناها هم نمی خرن.. حالا شما هی لگن بسازین..
  • بی نام RO ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    430 1
    دمشون گرم .کمپین بسیارخوبیست.انشاا...گاری سازیها ورشکست بشن تا معنی لج بازی با مردم رو بفهمن
  • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    371 2
    خوب شما كه فروش دارين مشكلي ندارين چرا ترسيدين؟ به خاطر كيفيت و قيمت عالي محصولات مشكلي در فروش ندارين.
  • علی IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    401 2
    برخلاف گفته آقای نعمت بخش خیلی تاثیر داره.زمان نشون میده
  • مهدی IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    799 1
    وای خدای من چقدر این عزیزان خودرو ساز وقیح هستند...... خجالت نمی کشید؟؟؟؟؟ با این قیمت مردم خرید کنند و انتظار کاهش نداشته باشند؟؟؟؟ آیا از قیمت خودرو های سواری خارجی خبر دارید؟؟؟؟ این توهین به شعور مصرف کننده داخلی و بهره کشی و سو استفاده از نبود بازار آزاد است....
  • بی نام US ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    758 2
    نخريد.
    • محمد IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      583 1
      نمی خریم
    • بی نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      376 3
      باشه
    • بانام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      318 1
      قول می دم
    • بی نام A1 ۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
      118 0
      حیفه پول که بدیم پای این گاری ها
  • ناشناس IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    679 2
    به نظر میاد این مطب اینطور القا میکنه که ملت همیشه در صحنه شما محکومید خودروهای بیکیفیت و گران ما را بخرید و بمیرید هه بیخود دلخوش نباشید به آدم شدن مگه نه؟
  • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    699 2
    شما کی هستی که توصیه میکنی مردم تحت تاثیر شبکه های اجتماعی نباشن؟ دیگه حناتون رنگ نداره
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    578 5
    من قطعه ساز هستم.برای خودروساز فقط قیمت ما مهم است. کیفیت را فدای قیمت می کنند. با سخت گیری قیمتی ما را وادار می کنند تا کالای بی کیفیت اما ارزان درست کنیم. پول ما را 4 ماه یک بار می دهند. در این شرایط ما چه کنیم؟ تعطیل کنیم و همه را اخراج کنیم؟ آقای علامه نعمت بخش راه کار بدهید.
    • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      245 1
      دقیقا شرایط فعلی همینطور است.
  • شهروند A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    475 3
    آقا نمیتونی برو کسان دیگری هستند که خودرو خوب با قیمت مناسب تحویل مردم دهند
  • مسعود A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    266 2
    حمایت بیش از حد دولت از این صنعت خیالی این مشکلات را بوجود اورده تعره ورود خودرو باید صفر بشود. تارقابت سالم بوجوداید.
  • محمد IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    به امید خدا از دست این دوکارخانه جلاد خلاص خواهیم شد
    • بی نام A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      526 3
      آمین ....
    • طولابي IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      291 2
      يعني ي آدم عاقل و بالغ تو اين مملكت پيدا نميشه كه بگه درحاليكه خودروسازان بر این باور هستند که تولید خودرو در شرایط فعلی اقتصاد، با قیمت های کنونی صرفه اقتصادی ندارد ، چه اصراري بر ادامه كاركردن بر روند فعلي است ؟ خواهشا نگين تكنولوژي و اشتغال و بيكاري و .... كه هم گوشمان پرشده و هم اينكه حالمون ....
    • س IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      289 3
      دست به دست هم حق اين دو شركت رانت خوار و بنجل ساز و پول حروم كن و بي انصاف و غير مسئول را كف دستشان خواهيم گذاشت.
    • بی نام RO ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      233 3
      گذشته از بحث قیمتی واقعا تولیدات این دو کارخانه بی کیفیت هستند و انگار اصلا چیزی به عنوان کنترل کیفیت در این دو کارخانه وجود نداردچطور مردم سرمایه و پس انداز چند سال کارشون رو برای خرید خودروی بی کیفیت و فاقد خدمات پس از فروش مناسب بپردازند؟
    • مرگ بر ایرانخودرو و سایپا IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
      105 0
      علی لعنت الله علی قوم ظالمین
  • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    عاقبت گران فروشی همینه دیگه واقعا خودرو سازا فکرکردن تا آخرت میتونن ماشین های بنجل ومعیوب به مردم بفروشن
    • بی نام A1 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      260 1
      جالبه که همین ماشین ها رو ارزون تر به خارج صادر میکنن با قیمت خیلی پایین تر
    • بی نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
      84 1
      اره اینا میفروشن بعضی مردم هم می خرن
    • بی نام IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
      61 0
      د رتكميل عرائض اون دوستي كه گفت با قيمت پايين تر صادر ميكنن با كيفيت بالاتر
  • محسن A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    263 0
    خودروسازان داخلی چقدر پررو هستند ما مردم خودرو صفر نمیخریم تا این قوطیهای نا امنتان روی دستتان بماند پرروها توهین هم میکنند مردم عزیز خرید خودرو صفر ممنوع
  • بی نام IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    257 0
    تنها راه حل منطقی تعطیل کردن کامل صنعت خودروسازی در ایران است باید این سرمایه عظیم بر روی صنایع پایین دستی نفت و گاز و پتروشیمی و فرش و صنایع دستی سرمایه گذاری شود . فکر میکنید چند کشور دنیا خودروساز هستند که ما هم باید خودروساز بشیم تا کی مردم باید تاوان مدیریت ضعیف و سود جویی یک عده را در صنعت خودرو بدهند؟ چرا در حالی که میتوان با پول یک خودرو سمند یا پژو 405 که هنوز با طراحی 25 سال پیش ساخته می شود میتوان در بازار دنیا یک خودرو ایمن و زیبا خرید مردم ما به بهانه کاملا دروغ حمایت از صنعت داخلی از اون بی نصیب بمونن
  • احسان A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    173 1
    همینکه ایران خودرو را با سازندگان چینی مقایسه کرده نشان از عمق فاجعه دارد: «هیچ خودروسازی نمی تواند در رنج های کنونی به مانند ایران خودرو و سایپا در ایران به تولید خودرو بپردازد و اگر چنین موضوعی در توان آنها بود مطمئنا اکنون چینی ها سهم حداکثری را از بازار گرفته بودند»
  • رضاا IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    441 3
    ببین چطور از ترس این کمپین راه براه مصاحبه میکنن . شما چیکار داری اصلا ؟ مردم میخوان ماشین گرون بشه بعد بخرن .
  • نظري IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    329 1
    مقصر اصلي مافياي دولتي حمايت از اينانه كه با انحصار گذاشتن اينان ، عملا هر كاري كه دلشان ميخوان انجام ميدن ، آقاي دبير انجمن ، مردم برنامشون تا 2 سال ديگه مشخصه و اون هم ادامه نخريدن در اين بازاريه كه دست دوم هم راكده ، بهتره خودتون فكري براي اين توليد ارابه ها بكنيد كه بيش از پيش باد نكنه ، كدوم استقبال ؟ كدوم خريد ؟ به چشم پزشك مراجعه كنيد
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    346 4
    خبرآنلاين دو روزه پشت هم داري در مورد اينكه الان وقت خريد خودرو هست و ديگه ارزون نميشه مطلب ميزني....نكنه دوستان مافيا به شما هم پول دادن؟؟؟؟؟اينا هروز اين قيمت خودروهاي بي كيفيتشونو ميبرن بالا بازم ميگن صرفه اقتصادي نداره......حداقل كاري كه مردم ميتونن با اين خودروسازاي خودخواه بكنن همينهخريد خودرو صفر ممنوعمرد باش بچاپ
  • سعید IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    348 0
    جالبه که هنوز هم با لحن طلبکارانه و " همینه که هست " راحت به مردم دروغ میگن // رکود در تمام بخش های بازا ر خودروهای نو به شدت موج میزنه //اگه یه گزارش میدانی تهیه کنید خودتون هم میبینید
  • روحيه IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    294 0
    مجازي تو دنياي واقعي با همين همت مردم و ادامه نخريدن ، عملا دارند رويتان رو كم ميكنند ، عذرخواهي و معذرت از مردم آيا باعث برگشتن بخشي از عزيزانشون به اين دنيا و جبران خسارتهاي جاني و مالي و رواني آنها خواهد شد كه ميگين سروته قضيه را با معذرت هم بيارند
  • بی نام RU ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    157 0
    متاسفانه خودروسازان داخلی به دلیل پولی که به جیب از ما بهترون میریزن مورد حمایت سیاستگذاران تولیدات داخلی هستند.باید از شرم محصولات بی کیفیت و گران که لایق مردم شریف ایران نیست کارخانجات خورو سازی رو تعطیل کنن و به سمت تولید محصولی برن که علم تولیدش رو دارند و میتونن با دنیا رقابت کنن.نه اینکه گستاخانه به مردم تحمیل کنند و با لابی بازی و مافیای بازار از ورود خودرو های باکیفیت و ارزانتر خارجی البته به غیر از چینی جلوگیری کنند و باعث مرگ و معلولیت اینهمه انسان بشن.باید بدونن مردم گول این حرف هاشون رو نمیخورند و همه طرفدار این کمپین خودرو بی کیفیت و گران داخلی نمیخریم هستند
  • جعفر IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    138 1
    مشکل ملت با قیمتشون نیست ، کیفیت این ارابه های چارچرخ به قیمت بالاشون نمی ارزه، اگه کیفیت داشت دلمون نمیسوخت، 40 میلیون پول بدی دوزار کیفیت نداشته باشه، و در مقابل هم رده های بین المللیش حرفی واسه گفتن نداشته باشه خیلی مسخره س، تنها راه بدست آوردن رضایت عمومی حذف تعرفه گمرکی واردات خودرو و ایجاد فضای رقابتی در صنعت خودرو هست همین ولاغیر
  • خزاعي IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    238 2
    آقاي دبير و آقاي كارشناس ، خيلي وقته اون زماني كه فكر مي كنيد مردم به هر ساز شماها و تحليلهايتان بايد برقصند گذشته ، صف خريد ؟ عذرخواهي ؟ ...... بهتره مديران اين سازنده ها به همراهي رئيس بزرگشون فكري براي انباشت بيش ار پيش اين آهنها داشته باشند و بهتره كه مواد لازمه را در بخشي كه توانايي و عرضه اونو دارند بكار ببرند
  • مجید IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    162 8
    البته مردم منتظرن شاید ارزان شود.... و گرنه مثه قبل برای خرید صف می کشین
  • مهدی A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    احمدی نژاد خدا ازت نگذره... با اینکه دوساله نیستی ،هنوز ملت دارن تاوان خرابکاری های تو رو میدن
  • حسين IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    145 1
    اين نگن چي بگن ؟ معلومه كه خيلي نگران هستن وگرنه اين جوري حرف نمي زنند . من اميدوارم روزي اين انحصار شكسته شود و مانند كشورهاي متمدن سوار خودرو شويم نه ارابه هاي مرگ
  • بی نام A1 ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    144 1
    وقتی مردم نخریدند ببینیم بازم میتونین با این همه غرور بگین گرانتر میشود
  • محسن A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    325 1
    چرا به عراق وسوریه مفت می دین ما رو هم عراق فرض کنید.......
  • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    249 1
    قیمت رو نمیتونین بیارین پایین خوب باشه ، ولی چرا کیفیت رو بالا نمیبرین ، هر روز بدتر از دیروز
  • بی نام IR ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    232 3
    با سلام و خسته نباش به خبر انلاين چه جور ميشه همين خودروسازان عزيز توليدات خود خارج مرز به قيمت يک سوم داخل ميفروشند اما براي مردم ميرسه قيمت همينه اخه تا کي دروغ.....
  • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    262 1
    اگه مردم خودرو بنجل این دو خودرو ساز را نخرند وضعیت خوب میشه به امید خدا ورشکست میشن خودروسازان جدیدی وارد این عرصه میشوند خرید خودرو صفر ممنوع
  • 7 A1 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    221 1
    این اقای نعمت بخش کی بازنشسته میشن ؟
  • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    187 5
    ربطی به جو روانی و کمپین نداره، مردم واقعاً پول خرید خودرو ندارن،یا باید لیزینگی اقدام کنن که تازه هنوز قسط تموم نشده باید کلی پول قطعات تعمیری رو بدن یا اینکه خودروی کارکرده بگیرن دیگه
  • محمد A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    186 5
    فقط خودرو گرونه صبح که از خواب پامیشیم میریم سوپر مارکت میبینی قیمت ها بالا رفته مثال دیروز نوشابه 2000ت بود امروز شده 2300 امروز قبض تلفن اومده میبینم هزینه adsl با سرعت 512 پنچ هزار گران شده اینا حتما نتیجه تحریمه؟؟ یعنی ما مردم تو این سال ها واقعا متوجه نشدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    كاش كمپين "خانه نخريد"‌هم راه بيفته. باور كنيد قيمت مسكن هم كم كاذب نيست
  • بی نام IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    110 0
    کسی که خود را با تغییرات روزگار همراه نکرده و تطابق نیابد، قطعا نابود میشود الان مدتهاست فولاد، آهن، مس، نفت، طلا و غیره ارزان شده اما متاسفانه مرغ افراد بی سواد و کسانی که با تغییرات نمیخواهند همراه شود، همیشه یک پا داره دیر یا زود بنگاه های انحصار طلب یا باید خود را با مردم و تغییرات همراه کنند و یا نابود شوند....
  • پیمان A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    133 0
    من نمیخرم تو هم نخر
    • ساسان IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
      44 0
      رو جفت چشمام.. قول میدم
  • کوروش IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    122 0
    سلام اگه شبکه های اجتماعی تاثیر نداره شما چرا ترسیدین مردم خودشون عاقل هستند میدونند چیکار کنند شماهم تولید وانبار کنید
  • مجید IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    137 0
    دوماه پیش هم همین حرف ها رو زدی...هفته پیش ال90 و سمند جدید رو 5 میلیون ارزون کردی...قسم ات رو باورکنیم یا دم خروس رو...دیگه گذشت زمونه این حرف ها...نمیخریم نمیخریم نمیخریم
  • مجید A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    113 0
    آقایون اینقدر پول مفت از مردم بیچاره گرفتن، عوض اصلاح قیمتها و برطرف کردن نقص ماشینها، طلبکار هم هستن ایکاش برای یکبار هم که شده مردم دست بدست هم بدن تا زمانی که قیمتها و کیفیت ماشین اصلاح نشده، ماشین صفر نخرن.
  • نیما IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    104 0
    به شبکه های اجتماعی چه ربطی داره؟؟ وقتی نمیخواید صدای مردم رو بشنوید مردم از هر راهی سعی می کنن این اعتراض خودشون رو عنوان کنن. بر فرض که نرخ ارز تغییر نکرده، ولی طی دو سه ماه آینده شما دیگه به راحتی و با هزینه بسیار کمتر میتونید به جای قطعات آشغال چینی با قیمت دو برابر جنس خوب بیارید، کلی از هزینه کاسبی تحریم کم میشه، اینا رو در نظر نمیگیرید فقط گیرتون قیمت ارزه؟
  • بی نام A1 ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    236 0
    نخرین خوب میشه.فقط نخرین
  • بی نام IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    196 0
    به نظر می رسه خودروهای ساخت سالهای اخیر از کیفیت بسیار پایین تری برخوردارند بنده خودم مهر 93 پراید گرفتم سر تا پا ایراده
  • ح IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    205 3
    چرا هیچ موقع این دوتا خودروساز برشکست نمیشند چون دست شون تو جیب مردم بدبخت است این اقای روانبخش خیلی غرور دارد هیچ ارزشی برا مردم قایل نیست
  • علی RO ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    223 2
    اقای نعمت بخش اگه تولید به صرفه نیست در ایران خودرو وسایپا رو تخته کنید برای مدیران ارشدش که خیلی میصرفه با اون حقوق و پاداش های رویایی
  • بدون نام ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    101 2
    اقا نخريد مجبور شن كيفيت رو ببرن بالا قيمت هم بيارن پايين. همه جاي دنيا قيمت يه خودر هاچ بك كمتر از همون خودرو مدل صندوق دارشه! اينجا برعكسه فقط بخاطر بازار...
  • بی نام A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    107 0
    چه دست و پایی می زنن معلومه که کمپین اثر گذاشته یکی از آشناها که تو قطعات خودرو سازی کار میکنه می گفت ایران خودرو گفته بجای بدهی شرکت فقط ماشین میدم اونم به نام می زنم
  • بی نام IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    128 1
    خدا خیرش بده هرکی این کمپین رو راه انداخته
  • بی نام RO ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    120 0
    اگه تاثیر نداره چرا ترسیدین؟؟؟؟
  • بی نام AU ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    109 0
    دیگه اون زمان گذشت این دوتا کارخانه افسار بازارمشتری را به دست میگرفتند الان دیگه ملت حاضر نیست برای ماشینی که تکنولوژی ده هشتاد میلادی داره پول ماشین روز دنیا رو بدن
  • ناشناس IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    172 0
    اول اینکه دبیر انجمن خودروسازان گفته تولید خودرو مطابق با نوسانات ارزه.درحالیکه وزیر صنعت و معدن گفته بود 90درصد قطعات درداخل تولیدمیشوددروغ سالدوم اینکه اقای لیلاز میگن:اگه کاهش قیمت دست خودروسازا بود الان چینی ها بازار رو دست گرفته بودن.در حالیکه این یه حرف اشتباهه و باکاهش قیمت کسینمیرفت سراغ جنس گرون و بی کیفیت چینی.من حقیر هم از این کمپین ملی حمایت می کنم.
  • عباس IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    205 0
    سلام دوستان سال 93 پرايد صفر ازسايپا تحويل گرفتمتير93 2ماه بعد سنسور اكسي‍زن پايين سوخت و چراغ چك روشن شد به هر نمايندگي مراجعه كردم گفتن نداريم ولي ازاد 320 هزار تومان تا الان هيچ نمايندگي قبول نكرده كه قطعه عوض بشه ميگن نام نويسي كن تا قطعه بياد من كه بيخيال شدم چراغ نارنجي توي صفحه كيلومتر خيلي شيك و با كلسه حالا با وجود همچين مشكلاتي بايد فرش قرمز براشون پهن كنيم؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    237 3
    چطور اون زمان دولت قبل که دلم نمیخواد اسمش رو بیارم وقتی هنوز تحریم بر بازار تاثیر نگذاشته بود پراید 6 میلیونی رو به ملت بدبخت دادین 15 میلیون و بعد 20 میلیون و سودهای هزار میلیاردی بردین خوب بود اما امروز که یه مقدار ناچیزی اونم بخاطر بیداری مردم دارین سود کمتری میکنین این بازی های سیاسی رو دراوردین خدا لعنتتون کنه
  • بی نام A1 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    208 0
    نیازی به کمپین نبود. با این همه ماشین صفر که دست دیگران می بینیم و هر روز باید برن تعمیرگاه، مگه ... هستیم که باز هم بریم سمت خرید این ماشین ها
  • بی نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    241 0
    اول این که آقای نعمت بخش به زودی تاثیر شبکه های اجتماعی رو میبینی تا متوجه بشی افرادی مثل شما با ذهنیت ها سنتی و تاریخ گذشته نمیتونن فضای فعلی کشور رو درک کنن . دوم این که قبلا میگفتین تحریم نمیزاره ارزون بشه / قطعه ساز نمیزاره ارزون بشه / حالا میگی ارز "تعیین قیمت خودرو بسیار وابسته به نرخ ارز است" فردا روزی ارز هم بیاد پایین و نرخش ثابت بشه قراره دلیل عدم ارزون شدن خودرو چی باشه ؟ فک کنم یه لیست دارید که هر کدوم از دلایل از بین میره شما بعدیش رو اعلام میکنی لطفا لینک گروه یا هر مرجعی برای این کمپین هست بزارید تو سایت تا ما هم براش تبلیغ کنیم .
    • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      126 0
      اگه ارز ارزون بشه میگن ما این قطعات رو با دلار قیمت قدیم خریدیم و به اندازه 4 سال انبار کردیم.
    • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      120 3
      گل گفتی داداش. و ای کاش این کمپین در کالاهای دیگه هم ایجاد بشه تا بی اعتباری حقوق مصرف کننده مردم ما رو اعلام کنه.
  • محمد A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    249 0
    خودروی صفر نمی خریم
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    122 0
    اگه تاثير نداره پس چرا ميگه مردم تحت تاثير قرار نگيرن
  • بی نام A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    113 0
    حتما انتظار داری تحت تاثیر صحبتهای شما قرار بگیریم
  • mohsen A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    118 1
    خدایا؛ ما را از شر این ارابه های مرگ خلاص کن...
  • حسین A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    120 0
    دست خدا صدا نداره,بیاییم فقط یک سال با خودرو هایی که داریم بسازیم باور کنید خودرو ۱۰سال کارکرد هنوز شرف داره بر خودرو های صفری که این شرکتهای ایرانی و چینی توی بازار می ریزند و حق و جان بچه هامون را به تاراج می برند
  • توحید A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    142 0
    به نظرم مدیران صنعت خوردو به جای مقاله با خواسته های مشتریان و سعی در اجبار محصولات بی کیفیت خود به بازار در فکر ارتقای عملکرد خود باشند. البته در این بین نباید دولتها و سیاستهای اشتباه انها در حمایت بی چون و چرا از صنعت خودرو سازی رو هم بی تاثیر دانست.سیاستهایی که همین الان هم ادامه دارد. زمانی که مدیر خودرویی می شود مدیر نفتی و کارمند تازه کار می شود مدیر خودرویی همینه دیگه
  • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    246 0
    اگر انحصار را از این دو آشغال ساز ایران بگیرند انوقت هیچ کسی از این دو خودرو ساز پرمدعا خرید نخواهد کرد
  • بی نام A1 ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    220 0
    باز هم ابه نخریدن ادامه میدیم تا زمین خودرن خودروسازان
  • بی نام IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    238 1
    خون آشام قرن حاضر کشورمان
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    122 4
    در حال حاضر هیچ خودروسازی نمی تواند در رنج های کنونی به مانند ایران خودرو و سایپا در ایران به تولید خودرو بپردازد و اگر چنین موضوعی در توان آنها بود مطمئنا اکنون چینی ها سهم حداکثری را از بازار گرفته بودند. مگه الان غیر از اینه؟
  • بی نام A1 ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    234 2
    من مطمئنم به زودی این دو کارخانه یا اصلاح و یا ورشکست می شن. به امید این روز
    • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      67 12
      انشالا كه اصلاح بشن
  • بی نام IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    154 2
    نگرانی اصلی برای خرید خودرو صفر مربوط به کیفیت پایین این خودرو ها و رفتار نامناسب خودروساز با مشتریست.ضمنا یک مدیر عاقل علاوه بر پارکینگ خودروسازها باید نگاهی هم به نمایشگاههای مملو از خودروهای صفر با قیمت پایین تر از کارخانه می ندازه و برای ماههای سخت پیش رو فکری می کنه.دروغ گفتن کار ساده و پر سودیست اما نه برای همیشه
  • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    239 3
    کافیه مردم چهار ماه خودرو صفر نخرند قول میدم قیمت ها حداقل سی درصد بیاد پایین فریب فروش ویژه به مناسبت های مختلف رو هم نخورید خواهشا
  • جلال IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    80 0
    واقعا فکر میکنید مردم از قیمت خودروها ناراضی هستند سخت در اشتباهید عدم تناسب قیمت خودروها با کیفیت آنها باعث بلند شدن صدای اعتراض مردم شده است مسئولین شرکتهای خودرو ساز داخلی هم بجای توهین به شعور مردم برای یکبار هم که شده از محضر ملت بابت ساخت خودروهایی با کیفیت بسیار نازل عذرخواهی کرده و بیش از این بر طبل تو خالی خود نکوبند
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    83 1
    واقعا نباید خرید کرد سال پیش یه ماشین از ایران خودرو گرفتم هر ماه نمایندگی برا ی رفع ایرادشم وحدود چهل ملیونم پول دادم ولی قد هزار تومن نمی ارزه وواقعا بی کیفیته
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    80 0
    اگه مهم نیست و این همه تقاضا دارید چرا نگرانید در موردش؟ چرا میگید مردم تحت تاثیر قرار نگیرند؟
  • ا A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    80 0
    بعد از سی سال چرا مردم هنوز باید تاوان ناتوانی و نابلدی خودروسازان داخلی رو بدن ؟ چرا باید خودرو خارجی رو گرون کنن تا مردم مجبور بشن خودرو داخلی بی کیفیت بخرن ؟ چند دهه دیگه باید به این خودروسازها فرصت داد تا کیفیت رو بالا ببرن و تولیدشون رو بهینه کنن تا قیمتشون منطقی بشه ؟ واردات خودرو آزاد بشه تا اینا فکر نکنن مردم مجبورن اونا رو با هر شرایط و کیفیت و قیمتی تحمل کنن مرگ یه بار شیون یه بار والا به خدا
  • ح.ا. A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    86 0
    خدمات پس از فروششون افتضاحه . من یکبار نزدیک بود به دلیل اشتباه نمایندگی سایپا در تعمیر خودروی پرایدم برام یک فاجعه اتفاق بیفته . خبر آنلاین لطفا این کامنت رو بچاپ
  • مهرداد IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    195 1
    خجالتم خوب چيزيه اين قوطي كبريتارو گرون داريد ميديد به مردم.تازه شاخ هم ميشيد؟ قيمت نمياد پايين؟ پس بشين تا مردم قوطي كبريت بخرند. به يك دستگاه ژيان دست دو نيازمنديم..
  • حمیدرضاپیری A1 ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    199 1
    کلا از روزی که یادمون میاد آقای نعمت بخش و همکاراشون البته جدیدا وزیر صنعت هم همش میگن ضرر میکنیم ضرر میکنیم. بخدا اگه یه 405 رو به 50 میلیون هم بفروشن بازم میگن ضرر میکنیم. یکی نیست بگه بابا خب از سرمایه گذاری ها و هزینه های بی مورد و غیر کارشناسی جلوگیری کنین تا ضرر نکنید. مردم که نباید تاوان بی مبالاتی و سهل انگاری شمارو بدن. داریم 405 میخریم به قیمت بهترین خودروهای هیوندای و تویوتا . چرا ؟ تا کی باید ما تاوان بدیم و آقای نعمت بخش و دوستاشون بازم ناراضی باشند؟ مشکل کار در مدیریت خودروسازی و شورای رقابت و انجمن قطعه سازان یا بهتر بگم وارد کنندگان قطعات چینی هستش و باید اساسی حل بشه
  • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    229 3
    اگر برای خودروهاتون تقاضا وجود داره پس چرا میگی مردم توجه نکنند به این جو ها؟؟؟؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    199 4
    مقابله با این شرکت ها باید توسط حاکمیت انجام شود...
    • نظري IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      86 0
      منظورت مافياي دولتي حمايت از اينان كه نيست ؟
    • بی نام IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      66 0
      مقابله با این شرکت ها و همه گران فروشی ها از این دست باید فقط و فقط توسط خود مردم انجام بشه و بسسسسسسسس
    • هم وطن A1 ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      96 0
      این شرکت ها با خود حاکمیت دستشون تو یه کاسه است...........
    • بی نام IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      101 1
      حاکمیت خودش سهم بزرگی در سود این کارخانه ها داره . طبیعی هست که نخواد مشکل حل بشه
    • بی نام IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
      31 0
      آی گل گفتی...
  • بی نام A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    95 1
    وقتی قیمت خیلی ماشین های فلکس واگن ، نیسان و ... با اون همه امکانات در حد 40 میلیون هست چطور میشه که قیمت خودروهای بی کیفیت داخلی هم قیمت اون ها شده ؟ اگه تولید داخلی گرون در میاد خب تولید نکنید به چه قیمتی ؟ ایجاد شغل به قیمت گران فروشی ؟
  • مهرداد IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    82 1
    تا کی باید با قیمت های گزاف خودروهای بی کیفیت و خطرناک این خودروسازیها رو بخریم البته دولت باید و باید تعرفه واردات خودرو را آزاد کنه اونوقت ببینیم این سازنده های ماشین های مرگ توانی برای رقابت دارن یا نه
  • علی IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    82 0
    کارشون تمومه
  • بی نام IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    88 1
    یعنی من ازین ادم بیش از احمدی نژاد متنفرم...
  • پیام IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    84 0
    اول ممنون از خبر انلاین که این خبر را منتشر کردند و اونای که نمی دونستن را آگاه کرد . دوم ممنون از کسانی که این کمپین را راه انداختند
  • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    85 0
    انشالله به جای تولید به اصطلاح خودرو در این 2 کارخانه ، سبزی بکارن که خیلی بیشتر به نفع مردم است .
  • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    77 0
    اگه شبکه اجتماعی بی تاثیره , شما چرا نگرانی ؟ تولید وقیمتارو بیشتر کنین . امیدوارم روزی برسه که اثری از این دو جلاد تو ایران نیاشه.
  • حسین IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    65 1
    نباید خرید تابه حداقل حقوقمان یعنی خرید به قیمت جهانی برسیم مثل تمام مردم دنیا، روحانی بخاطر عمل به وعده هات مچکریم این از وضع قیمت خودرو و اون هم از وضع قیمت ارز
  • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    74 0
    چرا تولید صرفه نداره ؟مردم که مسئول هزینه های اضافی تولید کارخانجات نیستنداگر دولت دلش برای کارخانجاتش میسوزه یک مقدارم برای ما مردم مصرف کننده که 95 درصد جامعه را داریم دلش بسوزه من کارمند یا کاسب رکود دیده یا کارگر چقدر درآمد داریم که تاوان تولید به هر قیمت را بدهیم اگر صرف نمیکنه ببندید در شرکتها را تا مردم ماشین با کیفیت ckd با قیمت جهانی نصف قیمت داشته باشند.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    22 86
    حالا مثلا من و شما بریم ایرانخودرو و سایپا مشغول کار شیم خودروهای با کیفیت تری تولید میکنیم ؟؟؟ یکم معقول فکر کنید.
    • مجید IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
      30 0
      شما بخر حالش رو ببر
    • . A1 ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
      28 0
      شما یکم معقول فکر کنیدما کی گفتیم ما میتونیم بهتر تولید کنیم؟گفتیم شما ک نمی تونی باکیفیت تولید کنی،شما ک تولید برات ب قول خودتون نمی صرفه،تولید نکنحمایت از تولیدات بی کیفیت نمی‌کنیم
  • فردین A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    80 0
    در شهر ما کسی خودرو صفر از ایرانخودرو وسایپا نمیخره توصیه میکنم مردم همگ خودرو نخرن در ضمن اینا خودرو نیستن گارین همه تولیداتشون روغن کم میکنن و آب رادیاتور رو باید هر روز چک کنی....بخاطر فرزندانتان خودرو نخرید .
  • مهدی A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    60 1
    خودرو ارزان نمی شود ؟ خوب نشه. ولی بدبختی اینجاست که همین ماشین هایی که کیفیت آن بشدت پایین هست رو هم این دو تا شرکت با بیشترین توهین به مصرف کننده هاش میده. پیش پرداخت بدی، بعد از چند ماه که نوبتت شد هم ماشین رو با چند ماه تاخیر بده. بعد از تحویل هم دائم خراب باشه. تعمیرگاه های مجاز هم که به کم کاری و تقلب و دزدی و ... متهم هستند. اگه ماشین ارزون هم نشه، حق این مردم هست که از تولید داخلی حمایت نکنند و ماشین خارجی بخرند. باید مدیران صنعت خودرو یاد بگیرند که به فهم و حقوق مردم احترام بذارند
  • علی IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    64 0
    آقا شما چند سال پیش که به خاطر ارز قیمت رو بالا بردید حالا اگه ارز بیاد پایین چرا میگید قیمت پایین نمیاد ؟ هزینه های سر بارتونو کم کنید اینهمه منت میزارید که اشتغالزایی کردید در صورتی که میرید سفارش به چین میدید
  • انتظار بیهوده IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    63 1
    روحانی مچکریم خوب به وعده های اقتصادیت عمل کردی این از وضع قیمت خودرو و اون هم از وضع قیمت ارز که وعد ه هاشو دادی که ارزون بشه خداوکیلی توی دنیا جایی رو سراغ داری مردم کشوری یک دهم منابع خدادادی ما رو داشته باشند واین وضع مردمشون باشه
  • بی نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    58 0
    وقتی خودروهای آلمانی و فرانسوی با قیمت منطقی بیان اونوقت بیاین انباراتون رو حراج کنین اگه کسی خرید مطمعنا مردم شما رو قبول دارن
  • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    66 1
    به نظر بنده خودرو سازان ايران زماني دست از اين سماجت براي افزايش يا پايين نياوردن قيمت بر مي دارند كه ديوار اين بازار انحصاري شكسته شود و اين هدف ميسر نمي شود مگر اينكه مردم از اين شركتها خريد نكنند مگر ماشين نو نداشتن يا حتي ماشين نداشتن چه اتفاقي براي مردم مي‌افتد. مردم كشورهاي ديگر حتي براي كاهش قيمت مواد غذايي را هم تحريم ميكنند. مگر دكشور خود مان مراجع تقليد گاه گاه استفاده از چيزهايي را تحريم نميكردند.
  • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    109 3
    می دونید چرا با اعتماد به نفس صحبت می کنه؟ چون خیالشون راحته این خودروسازان هیچوقت ورشکست نمی شن.کوچکترین مشکلی پیش بیاد براشون دولت ورود می کنه و بهشون منابع می ده.شما چه بخرین چه نخرین برای اینا فرقی نمی کنه.اگه خصوصی بودن مردم براشون مهم بود.
  • رضا A1 ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    98 2
    یکی از دلایل گرانی همین آقای نعمت بخش هستش .
  • بی نام IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    101 1
    نمی خریم
  • بی نام RO ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    95 2
    این دو شرکت یا باید تعطیل شن یا با تغییر مدیریت راه جدیدی رو در پیش بگیرن
  • بی نام FI ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    96 1
    چطور با قیمت پایین تر به کشورهای همسایه میفروشید ضرر نداره پس سطح کیفیتون پایین تر از جهانه که نمی تونید رقابت کنید ولی با انحصار طلبی هموطتون رو مجبور به خرید میکنید عدالت
  • بی نام A1 ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    108 2
    من نمی فهمم اگه انقدر خودروسازی براتون صرفه اقتصادی نداره عقلتون کمه درش رو تخته نمی کنید؟ والا به تمام کارگرها و مهندس هاشون حقوق بدن ولی خودرو نسازند به نفعمونه درصدهایی که از فروش هر خودرو به این ور اون ور می دهید رو بردارید تا بیاد پایین
  • محمد US ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    69 0
    طرف تو تهران یه ماشین دست ساز ساخته شکل کفش زنونه یک و نیم میلیون تومن هزینه براش داشته. اگه پول پراید رو بهش بدیم، حتما کامیون دست ساز برامون میسازه. تا کی مردم رو ... فرض می کنید؟
  • بی نام A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    65 0
    اگر این کمپین شکل بگیره و مردم هم حمایت کنند عالیه...به هزار دلیل که همه میدونیم. قیمت سوناتا 2015 رو باید بدیم پژو 207 بی کیفیت بخریم................ "نخرید"
  • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    42 6
    دلم به حال خودم سوخت.واقعا چاره ای مگه داریم؟
  • آزاد A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    94 0
    خودروسازان حقوق و پاداشها و حق ماموریتهای چند ده میلیونی مدیراتون رو کم کنین تا ضرر نکنین
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    67 0
    فقط تحريم خريد اتومبيل هاي بي گيفيت داخلي و ادامه بحث در تمام شبكه هاي داخلي و اونقدر تكرار و تكرار بحث و تحريم خريد تا ورشكست شدن كامل كاسبان صنعت خودرو.
  • علی A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    55 0
    مردم دیگه با این حرفا خام نمیشن........ملت نخرین......دارن بازیمون میدن که نمیدونم گرون میشه و اینا......ایران خودرو......سایپا مجبورید قیمتا رو بیارید پایین....وگرنه در شرکتاتون رو باید تخته....کنییییید.
  • حمید A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    106 0
    اردیبهشت خودرو پژو تحویل گرفتم گیروبوکسش صدا می ده. بعد یک هفته به نمایندگی مراجعه کردم می گه خدا رو شکر کن که دنده خودرو جا میره آخه مجانی که نداید 40 میلیون پول گرفتید. نمایندگی میگه اگه گیروبوکس ماشینتو بفرستیم یه دونه دست دوم شسته شده با بنزین ممکنه برامون بفرستند که شاید بدتر از اولی باشه شما ها که تمام قطعات را خودتو با هر کیفیت نازلی تولید می کنید پس چرا قیمت ماشین باید با نرخ ارز تغییر کنه؟
  • بی نام IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    110 0
    آقایان مثل بذرباش چه می فهمید از خودرو که مدیر عامل بود
  • سهیل IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    56 0
    آقای لیلاز،آقای ویسه،آقای قلعه بانی آقای بذرپاش و اغلب سیاسیون دیگر مسول وضعیت کنونی صنعت خودرو هستند چرا خودشان معذرت نمی خواهند ....
  • بی نام A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    55 0
    در حالی که بارها در رسانه‌ها مطرح کردیم که انتظار کاهش قیمت خودرو بی‌فایده و غیرمنطقی است. چرا؟ چطور بالا رفتن سریع و بدون دلیل محصولات شما منطقیاست اما پایین اومدنش منطق نداره.
  • راننده اتول IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    63 0
    قصابی ایران خودرو و سایپا مطمئننننننن
  • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    54 0
    دروغ میگن اگر صرفه نداره دروش ببندند برن . این حرکت سیاسی نیست مطالبات مردم هست که خودرو مناسب با کیفیت میخوان. بسه هر اشغالی به نام تولید ملی به خورد مردم دادید . یه چراغ رو تغیر میدند 21 میلیون میگیرن
  • مجید A1 ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    74 0
    قیمت یه طرف، کاش یه کمپین هم برای ارتقاء کیفیت راه بیافته.
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    104 0
    خوب اگر خریدار وجود داره شما نگران چه هستید ؟ بفروشید و لذتش رو ببرید کاری هم به این صحبت ها نداشته باشید .
  • علي A1 ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    115 2
    زنده باد مردم هوشيار. خودرو نخريد
  • ناشناس55 A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    109 1
    قیمت خودور خیلی بیش از قیمت تمام شده است ،خودروها کیفیت ندارند،خودروسازها هم برای خریداران ارزش و احترامی قائل نیستند. خدمات پس از فروش و برخورد تعمیرگاه های مجاز هم که خوب نیست. قطعات و لوازم موجود در بازارهم عمدتاتقلبی است . پس برای چی باید خودروی داخلیصفربخریم؟؟؟
  • رامین IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    53 0
    این دوستان در بازار انحصاری انقدر فربه شدن که بجای عذرخواهی از مردم بابت سی سال تولید ماشین بی کیفیت و خسارت بسیار زیادی چه از لحاظ مالی و جانی بر مردم تحمیل کردند .شاخ و شونه می کشند ما دوست داریم و حق ما هست ماشین با کیفیت سوار بشویم با قیمت مناسب و پافشاری ما باعث می شود به حقمون برسیم
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    53 0
    اين آقا كي هست كه به خودش اجازه ميده در برابر حرف مردم حرف بزنه؟حالا وقتي كه ما مردم خودرو نخريديم اين آقا متوجه ميشه كه نبايد با مردم در بيفته
  • بی نام RO ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    58 0
    در کارخونه ها رو تخته کنین واردات اتومبیل ازاد شه شما اینکاره نیستین لیاقت کپی کردنم ندارین
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    48 5
    بازار خودرو اشباع شده است. خودرو سازها باید شروع کنند به اتوبوس و واگن و قطار ساختن.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    62 0
    واقعا تاسف آوره پرایدی که به ما میدن 20 میلیون با کلی منت با خواهش و التماس 4 میلیون میدن به عراق
  • زهره A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    52 0
    بذر باش و مدیران گذشته و حال خودروسازان داخلی قاتلان قرن هستند .تاربح چندسال بعد از انها میگوید
  • ایرانی IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    51 0
    خودرو سازان داخلی در حق مردم ایران ظلم و جفای بسیار کردندو حق اینه که مردم تردشون کنند
  • تکنسین خودرو A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    57 1
    وضعیت بازار خودرو خیلی خراب است ،خیلی خراب است. گرانی قیمت خودرو صفر از یک طرف و کیفیت بسیار پایین خودروهای صفر از طرف دیگر باعث شده مردم خودرو صفر نخرند قیمت های خودرو بایستی به سال 90 برگردد.واین است جزای گرانفروشان ...... ضمنا شرایط فروش اقساطی را هم اسان کنند مثلا فروش با اقساط 120ماهه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه ه ه ه ه ه ه ه ه ه چون بازار با عنایت خداوند متعال دست ما مصرف کنندگان است..........
  • مجيد A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    42 0
    اگه مشتري هست پس چرا نگران شديد؟ اتفاقا بايد مردم يكبار نشا ن دهند كه دوران ناز درآوردن خودروسازان داخلي به هر دليلي گذشته و بايد از اين موضع تكبر آميز دست بكشند
  • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    44 0
    فقط یک برخورد نمایندگی ها با مشتری که قطعه برای گارانتی میخواهد رو ببینین دیگه خودرو صفر نمیخرید 90 درصد قطعات رو هم که میگن نداریم آقا بگین گارانتی نداره خیال شما و اعصاب ملت راحت بشه
  • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    41 0
    پراید هشت میلیونی خریدم تا قیمتا پایین نیان ماشینمو نمیتونم عوض کنم
  • reza IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    52 0
    من به خودم دارم فشار میارم و نمیخرم یکسال بی ماشینم شما هم نخرین و باهم باشیم خواهشن یک عمر خودرو بی کیفیت دادین سلاح کشتار جمعی میگن داعش هنوز اندازه این دوشرکت ادم نکشته
  • مسعود A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    53 0
    مردم عزیز هیچ کس به فکر شما نیست الا خود شما پس در یک اقدام عملی ونخریدن خودرو داخلی کار خودروسازان داخلی را یکسره کنید.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    44 0
    اگه علاوه بر خودرو چیزهای دیگه هم که گرون میشه نخریم وضع درست میشه .
  • حسن IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    58 0
    متاسفم آقایانی که بنام صنعت داخلی یا شعار تولید ملی افتخار ملی جیب مردم را خالی کردند و با تحریمها مشخص شد پول مردم را در جاهایی دیگر غیر از ورود تکنولوژی هزینه کرده اند هنوز حاضر نیستند اشتباهات سالهای گذشته خود را در بدقولی در زمان تحویل خودرو ویا تحویل خودروی بی کیفیت بپذیرند و باز هم برای مردم طاقچه بالا می گذارند من الان به خودروی صفر نیاز دارم ولی نمی خرم چه تفاوتی بین مردمی که در داخل کشور زندگی می کنند با عراقیها وسوریها است که آنان خودروی بی کیفیت شما را با قیمت کمتری می خرند
  • احسان EU ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    53 0
    من موندم اینا اینقد رودارن. یغنی واقعا نمیان بازخورد این خبرهارو تو سایتا ببینن که هر خبری از خودرو میشه چقدرکامنت میذارن و چقد رای میدن. آقای ما که تو بحران بیکاری هستیم بذارین در اینا هم تخته بشه به خیل بیکارا هم اضافه بشه نخواستیم این ماشینای قاتلو
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    52 0
    چه جالب منم از تصمیم خرید منصرف شدم و به این کمپین ملحق شدم تا ببینیم اقتصاد دولتی پیروز می شود یا اقتصاد آزاد
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    51 0
    برای یک بار هم شده کنار هم باشیم و خودرو بنجل صفر نخریم
  • رضا IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    63 0
    باور کنید هیچ قدرتی بالاتر از قدرت مردم نیست. اگر اتحاد در عدم خرید داشته باشیم . این لگن سازان به خواسته های به حق مردم تن خواهند داد. خوشحالم که این اتحاد به وجود آمده است. نمیخرم ، نمیخریم ، نخرید تا حساب کار دستشان بیاید.
  • بی نام IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    54 0
    این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیس ، خرید خودرو فقط در صورت لزوم اونهم مدل 90 به پایین
  • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    49 0
    معلومه که اصلا هول نکرده اید .به امید روزی که از پاداشهای انچنانی محروم شوید من هم خودرو بی کیفیت با قطعات چینی نمی خرم تابسوزید
  • کیارش IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    46 0
    چه اتفاق جلبی به وجود امدن این کمپین چه خوبه واسه همه ا ی موارد اینجور ی عمل کنن بخدا همه ای قیمتها میاد پایین تا نداشتن نیاز مبرم خرید نکنیم .درضمن از همین آقایان مسئول دوشرکت خودروساز بپرسن خودشون وفامیلهای درجه یکشون چه ماشینی سوار میشن
  • محمود IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    47 1
    این دو خودرو ساز داخلی با رفتار و عملکرد زشت خود کاری کرده اند که دولت و نظام از حیثیت و آبروی خود برای رو پا نگهداشتن آنها دارند مایع می گذارند و بیم آن میرود که اعتماد مردم به دولت هم کم کم کمرنگ بشه پس از دولت مردان تقاضا می شود به جای حمایت از خودرو سازهای بی رحم و بی انصاف داخلی از مردم مظلوم و ستم دیده حمایت کنند
  • بی نام A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    52 1
    وقتي تو كشور بازار و صنعت دولتي باشه و دولت از اين بي كيفيتي جانبداري كنه همين ميشه ديگه... ايشون هم مياد براي مردم شاخ و شونه ميكشه اين آقا اصلا از اصلي ترين قانون تجارت يعني عرضه و تقاضا در بازار كشور اطلاع نداره
  • بی نام IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    53 1
    ترس دروجود شمانمایان است وگرنه در مورد یک کمپین اظهارنظر نمیکردید همانطور که اگر چیزی را نخواهید بزرگ کنید اصلادررسانه درموردآن حرفی نمیزیند.پس مسئله جدی است که صحبت شده.خودمن تصمیم جدی برای خرید خودرو صفرداشتم اما منصرف شدم.یادم می آید قیمت زیادموادخام به علت تحریم یکی از دلایل گرانی مطرح شد.الان که تحریم رو به پایان است چه دلیلی راامطرح میکنید؟شمادروغگو هستید.محصولات تان بی کیفیت و رگان.باپولی که به محصولات شما میدهیم میتوانیم خودروهای بسیار خوبی رادرخارج ایران سوار شویم.خیلی خودرو باکیفیتی داریم هر ورز هم تولیدشونو بیشتر میکنند
  • بی نام A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    52 1
    خیلی احتیاج دارم به خودرو و پولمم محدوده ولی نمیخرم و حاضرم یک سال دیگه بدون خودرو سر کنم تا این موجودات وقیح به معذرت خواهی از ملت ناچار بشن..
  • مسعود A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    44 2
    انسان عاقل پولی که با هزار مشقت در آورده نمیده به این لگنهای ایران خودرو سایپا
  • مجید IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    42 2
    سلام/ اگر همه مردم متحد باشند و خودرو نخرن مطمئن باشید خودرو سازها به التماس می افتن و مجبور میشن هم کیفیت را بهتر کنن هم قیمت را پایین بیارن/ این نماینده خودرو ساز حرف مفت زیاد میزنه/ خودش حاضر نیست سوار ماشین ایرانی مثل پراید بشه
  • بی نام A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    48 1
    نمی خریم
  • جلال A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    52 1
    من يه دوو سيلو ميخرم دست دو . خيلي هم بهتره هم قيمت هم كيفيت
  • مجید EU ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    68 0
    جالبه.اون موقع که به یکباره پراید از ۷ میلیون شد ۱۸ میلیون و سمند از ۱۳ شد ۲۴ این اقا کجا بود که درباره منطق نظر بده که حالا داره میده؟
  • بی نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    63 1
    چه توافق بشه چه توافق نشه من دیگه از این دو شرکت آدمکش خرید نمیکنم .ماشین دست دوم میخرم حتی شده ماشین چینی میخرم ولی از این دو تا شرکت پررو و بداخلاق و طلبکار مردم با اون محصولات بنجلشون خرید نمیکنم.والسلام. اندکی صبر سحر نزدیک است.
  • بی نام IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    47 1
    اقايان تا كي مي خواهيد با اين انحصار و گرون فروشي جيب يك عده رو پر پول كنيد؟
  • مصطفی A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    53 0
    ما تا کی باید هزینه سوء مدیریت، پاداش های کلان و مأموریت های خارجی حضرات رو از جیبمون بدیم؟ خودرو صفر نمیخریم
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    53 0
    مردم از خودروسازان داخل ناراضی اند اما چرا مسئولین به این نظر مردم احترام نمی گذارد به نظر می رسه که این خودروسازان برای دولت سودآوری قابل توجهی دارند در غیر اینصورت با آنها برخورد جدی می شد یک ایرانی شایسته بهترین خودروهای روز دنیاست نه این آفتابه لگن های داخلی
  • امیر IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    95 0
    من یه تیبا دو ثبت نام کرده بودم..از وقتی دیدم اینا با این وقاحت تو روی مردم نگاه میکنن و حتی میگن خودرو گرونتر هم میشه رفتم پولم رو پس گرفتم یه خودرو ریو کارکرده خریدم فقط برای اینکه بگم نخریدن خودرو صفر حتی یک نفر هم میتونه تاثیرگذار باشه..از خودم شروع کردم لطفا شما هم همین رفتار رو داشته باشید./
    • تئودور RO ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      12 0
      کارت درسته
  • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    55 0
    70 درصد افزایش تولید خودرو از سال 91 داشتین ولی کیفیت خودرو از سال 90 هیچ رشدی نداشته یلکه بدتر هم شده کار مردم شده یا تو نمایندگی یا تئ تعمیرگاه با این قطعات بی کیفیت ایرانی و چینی اگر راست میگید کیفیت قطعه رو ببرید بالا که حداقل مردم بابت پولی که میدن از ماشینی که میخرن راضی باشن خوب خوبش که 206 بوئ این شده وضع حال تولیدش دیگه وای بر بقیه خودروها فقط تولید رو نبرید بالا کیفیت و گارانتی درست رو هم ببرید بالا این ماشینهای تولید داخل فقط دیگه ازشون اسم مونده از لحاظ فنی واقعا شانسی در میاد وگرنه باید به یه تعمیرگاه و نمایندگی قرارداد ببندیم
  • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    54 0
    خداکنه مردمی که نه رسانه ای دارند. ونه انجمنی برای حمایت یک باربا هم متحدشده وبه قلدرهاثابت کنند که ماهم میتوانیم ..درست هست که انجمن حمایت ازمصرف کنندگان نداریم ویا رسانه ای مستقل نداریم ولی ازهمین فضای مجازی استفاده کرده وحق خودرا میگیریم.انشاالله .
  • حسین IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    58 0
    مشکل اینجاست که خودخواهی تولید کنندگان خودرو داخلی و زیاده خواهی آنها پایان ندارد. من بسیار علاقه مندم از خودروهای داخلی خرید کنم، اما چرا باید برای خودروهای فاقد استناندارد و اغلب معیوب هزینه چندبرابر پرداخت کنم. به گفته کارشناسان این صنعت هزینه واقعی خودروهای داخلی بسیار بسیار پایین تر از قیمت فعلی آنها در بازار است چیزی حدود یک چهارم قیمت کنونی آنها. خیانتی که سازندگان این خودروها به مردم می کنند، مغولان نکرده بودند ای کاش مدیری، مسئولی دلش به حال این مردم بسوزد و به وجدان خودش رجوع کند، به این وضعیت رسیدگی کند اما مانند آن قاضی که وقتی برای صدور حکم درباره چاه آبی بین دو نفر قرار گرفت، چون خودش هم چاه آبی داشت و نخواست داشتن آن مانع از قضاوت عادلانه شود، رفت آن چاه را پر سنگ کرد،
  • گلکارفرد A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    85 0
    این دو خودرو ساز خود استکبار هستند.سالها از بازار انحصاری سود بردن و پول یامفت به جیب زدن حالا هم دوباره طمع به جان و مال مردم دارن تا جنس درجه 4 تحویلمون بدن.یه تویو تا دارم 200000 کیلومتر کار کرده ، هنوز اب رادیاتورش نه عوض شده نه کم شده نه رنگش عوض شده نه......بعد این دو خودرو ساز .....
  • بی نام A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    65 0
    تا کی مردم باید هزینه سوء مدیریت و ریخت و پاش و سفرهای تفریحی وبیهوده مدیران صنعت خودرو به خارج از کشور را بپردازند و با پراید و امثالهم به سوی مرگ بروند ؟
  • سیاوش IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    70 0
    ظریف بدادمون برس ایران خودرو و سایپا کشت مارا
  • ع خ A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    64 2
    من۴۰۵ خریدم خود بهخود اتش گرفت
  • سعید IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    83 3
    مردم خودرو صفر نخرید تا این فرغون سازها روشون کم بشه.
    • بی نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
      16 0
      خخخخخخخخخخخ فرغون مت گرم
  • بی نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    46 0
    دوستان بزودی تبلیغات این دو خودرو ساز را در خبر آنلاین خواهید دید
  • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    38 0
    آی پولکی تو رو هم خریدن خبر جان
  • شاملو A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    17 0
    بهترين كار بايكوت كردن و نخريدن از خودرو سازان داخلي است از چيني ها بخريم بهتره تا از اينها بخريم
  • احسان A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    48 0
    از این ظلم و خوردن حق الناس بالاتر.نمیخریم.نخیرد تا ورشکست بشن.چرا همیشه مردم باید حرف زور بشنون
  • مهدی A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    50 0
    آقا مگه نمی گی روزی 4الی 5 هزار خودرو تو ایران تولید میشه و فروش میره پس ناراحتیت از چیه.حکایت قمار بازست
  • احسان IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    31 0
    نخورید نخورید نخرید
  • صدای مردم A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    51 0
    الان دیگه نوبت ملت هست ک نشون بدن چقدر تصمیماتشون و عقایدشون تاثیر داره و تا چقد ب فکر همدیگه و پشت همدیگه رو دارن کاملا واضح هست ک این اراده ما بوده ک صدای مسولین رو در اورده و امیدوارم همین هم دلی ک صورت گرفته اینده روشنی رو برامون رقم بزنه واقعا دم همه ایرانیای سرسخت گرم. ما ملتی هستیم ک سخت ترین شرایطو پشت سر گذاشتیم حالا وقتشه ک پشت همدیگرو داشته باشم برای نشون دادن غیرت و تعصبی ک نسبت ب همدیگه داریم خودرو بی کیفیت و اشغال نخریم واقعا لذت بردم از این همه اتحاد و این همه هم صدایی
  • سوری A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    57 0
    درود برملت فهیم ایران نمیخریم
  • بلسکان IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    46 0
    متاسفانه خودروسازها نه تنها خودروها را گرون میدن بلکه بخاطر کیفیت فوق العاده پایین آنها باعث ایجاد هزینه های اضافی و اعصاب خورد کردن مشتریان شده است. بنده به نوبه خود از خرید ماشین صفر خودداری کرده ام.
  • ناشناس IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    57 0
    آقای مدیر انجمن حالا چرا داری سکته میکنی؟ نونت داره آجر میشه آره؟ راستی خودت از ماشینهای تولیدی داخل سوار میشی؟ ما خودروی صفر نمیخریم....ما خودروی صفر نمیخریم....ما خودروی صفر نمیخریم
  • بی نام A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    16 0
    از یک نفر بعنوان مسول بعید که ابتدای ترین اصول اقتصاد وبازار را ندونه واگه هم میدونه چرا خیال میکنه حدود 76میلیون ایرانی نمیدون عرضه و تقاضا تعیین کننده بازاره
  • ایرانی IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    18 0
    اقای نعمت بخش حالا بیا جواب تک تک نظرات این دوستانو بده لطفا دیگه حرف از گرون شدن خودرو نزن که خنده داره
  • ابوالفضل A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    18 0
    کمی صبر کنیم با پول پراید میتونیم تویوتا بخریم
  • بی نام A1 ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    65 0
    آقا نخرید جون جدتون نخرید... واسه یکبارم که شده متحد باشید جلوی ظالم
  • علی IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    53 0
    حقیقت میخواستم خودروی صفر بخرم اما دیدم حرف دوستان کاملا درسته وخیلی کار خودروسازان ناجوانمردانه است.بنابراین به دعوت کمپین لبیک گفتم وخود روی کارکرده گرفتم.خوشحالم ...
  • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    41 0
    بهتر نیست حالا که همه مردم طعم قیمت های واقعی تمام کالاها و... را می چشند خودروسازان هم با آزاد شدن قیمت چه خودروی داخلی و چه خودروی خارجی طعم کیفیت و مدیریت نوین ووو قیمت واقعی خودروهای ساخت خودشونو در بازار بین المللی ببینند. آزاد کردن قیمت به همراه پایین آوردن مالیات واردات خودروهای روز و دارای بالاترین استاندارد جهانی خودروهای برقی و کم مصرف و ایمن خواست همه مردم است . یک خودروی ایمن میتواند هزینه های بیمه و سلامت را در کوتاه مدت وبلند مدت بسیار کاهش دهد. یک خودروی کم مصرف واستاندارد میتواند در بسیاری از هزینه های خانواده صرفه جویی کند و سرمایه یک خانواده صرف امور زیربنایی تر بشود. دست از آزمون و خطا برداریم و به تجربیات دیگران در عرصه بین امللی احترام بگذاریم .
  • رهپو A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    52 0
    مدت سی واندی سال است که به اصطلاح این دو خودر وساز پدر مردم ایران را دراورده اند هربنجلی راباقیمت گزاف به مردم انداخته اند تعرفه واردات خودرو انچنان بالا بردهاند تامردم مظلوم ایران از خودروهای بنجل این دو شرکت استفاده کنند ولی ما ازمردم کمتر نیستیم باحرکت مدنی دولت راوادارکردند با فساد مبارزه کند واین دیگر نانشب مانیست پس هموطنان عزیز به این کمپین بپیوندید تادرکوتاهترین زمان قیمتها کاهش یابد سزای گرون فروش نخریدن است
  • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    47 0
    بنده واقعا متاسفم حق ملت ایران خیلی بیشتر از این حرف هاست
  • بی نام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    56 0
    امیدوارم یه روز خودرو ارزون بشه ک ما قشر ضعیفه جامعه هم بتونیم حتی بهش فکر بکنیم مگه ما ادم نیستیم خب از کجا بیاریم20ملیون بتونیم ارزون ترین ماشین ایران و بخریم اخه
  • مهرداد A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    17 0
    بنظرم تنها راهه فروش محصولاتشون یکی بخر 2تا ببره
  • بی نام A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    16 0
    نميخرم چشم نميخرم
  • علی محمد A1 ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    57 0
    مردم عربستان مرغ را تحریم می کنند نمی خرند چون گران شد ما نمتوانیم خودروی گران قیمت را تحریم کنیم پس ما هم نمی خریم
  • بی نام US ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    62 0
    مردم اگه از الانم هیچی نخرن این ناکس ها 30 سال اینقدخورده اند و جیب مبارک رو تا هفت نسلشون پر کرده اندکه الان اینجور گردن کلفتی هم میکنن
  • بی نام IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    60 0
    نخرید،نخرید،نخرید،نخرید، لدفن نخرید.
  • بی نام A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    66 0
    نمی خرم تا یکسال دیگه.....
  • ali IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    59 0
    اگه مردم همت کنن خودرو صفر نخرند اینا باید خودرو شون رو بخورن
  • عماد IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    15 0
    همینجوری با این وضعیت مردم نمیخرند چه برسه به اینکه افزایش پیدا کنه.البته برای قشر پولدار فرقی نداره.قشر اسیب پذیر باید همت کنه و نخره.حالا هی گرون کنید.به امید ورشکستگی ایران خودرو
  • مجید IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    15 0
    من 2هفته پیش ماشینمو فروختم که206 صفر بگیرم .بخاطر کمپین فعلا موتور سوار میشم تا 206 نشه 20تومن نمیخرم
  • هانیا IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    72 0
    ما خودرو صفر نمیخریم ما خودرو صفر نمیخریم ما خودرو صفر نمیخریم ما خودرو صفر نمیخریم ما خودرو صفر نمیخریم ما خودرو صفر نمیخریم ما خودرو صفر نمیخریم ما خودرو صفر نمیخریم
  • بی نام A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    82 0
    امیدوارم نظرات مردم رو بخونند و متوجه بشن که مردم چقدر در نخریدن خودرو صفر مصمم هستن و متوجه میشن که باید یعنی باید قیمت هارو کاهش بدن......ما خودرو صفر نمی خریم
  • محمد IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    84 0
    نمیخرم.آقا اگر من بابابم جونش به ماشین صفر هم بند باشه من نمیخرم. یه بار هم که شده نخریم نخر
  • محسن A1 ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    17 0
    رفتم که پارس ال ایکس بگیرم اما وقتی متوجه شدم که اصلا مشتری ندارن تعجب کردم و فهمیدم قضیه نخریدن مردم جدیه و من هم منصرف شدم و میگم که منم تا آخرش هستم ....
  • بی نام A1 ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    16 0
    ماشین.ما.نمیخریم.دیگه.بسمونه.روزی.۱۰۰.نفر.به.خاطر.ماشیناتون.جان.خود.رو.ازدست.میدن.جمع.کنید.بابا
  • حیدری A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    19 0
    قول میدم نخرم
  • میثم A1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    16 0
    من که ماشین صفر ثبت نام کرده بودم ولی رفتم انصراف دادم تا به امید خدا قیمتا بشکنه
  • بی نام IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    16 0
    سلام. من هم ثبت نام کرده بودم انصراف دادم. این همه پول رو با وام و بدبختی جور کردم حالا بیام لگن های اینا رو سوار شم... اصلا بزار گرون بشه من که تا یک سال دیگه هم خودروهای اینا رو نمیخرم.
  • ناشناس A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    5 35
    بنظرم اسم کمپین تان را بذارید کمپین حمایت از اشتغال کارگران و مهندسان خارجی،و بیکاری جوانان و مهندسان ایرانی
  • بی نام A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    18 0
    بالاخره این خودروسازان را به خاک سیاه خواهیم نشاند.دولت با مردم همراهی کند و دست از حمایت از مافیای خودروسازان بردارد وگرنه همین مردم را هم از دست خواهد داد.
  • خودم A1 ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    16 0
    بخدا قسم می خواستم ماشین نو بخرم ولی بخاطر همراهی با مردم منصرف شدم و مدت چند ماهه که عطاش رو به لقاش بخشیدم
  • جواد A1 ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    16 0
    آنها محتاج مردم هستند ، نه مردم محتاج آنها . اندکی صبر سحر نزدیک است . مردم قدرت شبکه های اجتماعی زیاد است .
  • بر باد رفته IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    18 0
    بايد خدمت دوستان عزيز بگم تنها جواب سازنده به گران فروش بي كيفيت نخريدنه حالا مي خواد ماشين باشه يا چيز ديگه اميدوارم اين كمپين درس عبرتي باشه براي ساير گران فروش ها تا يادشان بياد كه دليل بقاشون مشتري و بس اينقدر نمي خريم تا قيمت ها واقعي بشه و كيفيت مناسب اين 35 سال كه خريديم و ضرر كرديم ديگه بسه اگه نمي تونن با خارجي ها رقابت كنن بهره جمع كنن كاسه كوزشون رو
  • حراج IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    47 0
    اون روزی رو میبینم که خودرو سازها میگن: بدووو،بدووو ، حراجش کردم پراید فول آپشن ، سه کیلو هزارش کردم...... نخری رو دستم باد میکنه...... بدوووو ، بدوووو
  • موحدنیا A1 ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    51 0
    من میخواستم بخرم همین کمپین چشم کورم را باز کرد نخریدم و نمیخرم
  • محسن DE ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    45 0
    با سلام غير ممكنه تا قيمّت ماشين به قبل از تحريم برسه مثلاً پرايد ٦ توماني بنده بخرم الانم دنبال ماشينم بميرمم ماشين اين دو برند را نخواهم خريد حالا بزار آقايون حرف بزنن وقتي ما نميخريم بزارين براي خودشون بسازن من همين امروز نزاشتم ٤ تا از دوستانم بخرن واقعيت اينه كه ماشين هاي ضعيف چيني هم از اين آشغالايي كه ميدن دست مردم و بابتش هزينه ريالي ميكنن پول فروش دلاري بگيرن اين يعني مال مردم رو خوردن با سپاس از شما
  • مهران IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
    15 0
    من خودروی صفر نمیخرم. باید برای یکبار هم که شده با اتحادمون یک کار اساسی کنیم. همه باید تو این کمپین شرکت کنیم. باور کنین به زانو خواهند افتاد و قیمت ها حداقل نصف و حتی یک سوم خواهد شد. من خودروی صفر نمیخرم.
  • پیام RO ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    18 0
    اون روزی رو می بینم که تعرفه را بردارن. به جای پرشیای 40 تومنی ، سراتو سوار میشیم. صنعت خودرو سازی یکی از بزرگترین ضعف های کشوره...
  • محسن IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    14 0
    دیگه خسته شدیم از اینقدر سو استفاده.حمایت از صنعت داخلی شم ها رو وقیح تر کرده.نخرید
  • حمید IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    15 0
    خواهش میکنم از مردم که به این کمپین بپیوندن.نخرررررررید لطفا
  • ایرانی 1 IR ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    51 0
    قت کنید قیمت تمام شده یکدستگاه پژو 405 برای خودروساز، بر اساس اطلاعاتی که خودشان در فاکتور فروش درج کرده اند 75،388،147 ریال است که آنها آن را 258،000،000 ریال میفروشند کدام قانون به مالکان ایران خودرو اجازه داده کالایی را که هزینه واقعی تولیدآن 75،388،147 ریال است با سیاه نمایی اقتصادی در کشور به قیمت تمام شده 223،372،297 ریال یعنی با نرخ سود بیش از 196 به مشتری میفروشن
  • دشتی IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    51 0
    تو را بخدا قسم اگه میخواهید این 2 شرکت که خون ملت رامکیده اند جم شوند خودرو داخلی نخرید. اگه با هم باشیم مجبورمیشوند کاهش دهند یا اصلاح کنند کیفیت خودرواهایشان را.
  • امین IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    22 28
    ام وی ام 110 یا پراید 111؟ کدومو بخرم؟
  • بی نام IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    42 0
    سلام اگه به صرفه نیست کارخانه بنز و آمریکای منتظر هستند که خودرو در ایران مونتاژ کنند
  • گودرز A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    48 0
    سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم ۗ خداوند سرنوشت هیچ قوم و ملّتی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند سالانه 20هزار نفر بخاطر تصادفپراید جون خودشونو از دست میدننخرید به امید خدا پیروز می شویم
  • علي IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    47 0
    مردم ندارن كه بخرند من جوون با اين حقوق فقط ميگذرونم ماهي 200 تومن هم پس انداز ميكنم كه سر سال ميدمش به صاحبخونه از كجا بيارم ماشين بگيرم
  • آشنا A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    47 0
    قیمت گذار واقعی مردم هستند نه این شرکتها که دستشون برای همه رو شده
  • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    18 0
    من خودم ماشین ندارم شش ماه هست میخوام ماشین بخرم پولش هم دارم ولی بخاطر حمایت از مردم عزیز کشورم و همچنین حمایت از این کمپین تا دو سال آینده ماشین نمیخرم ما ملت بزرگ ایران در آینده نزدیک جشن ورشکستگی خودرو سازان داخلی انشااله برگزار میکنیم
  • محمد A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    24 0
    من یک سمند خریدم هی جوش می اورد سه بار بردم نمایندگی دوبارازاین سه بارترموسات وکارهای دیگه انجام دادن ولی درست نشدوهی سخنگوی کامپیوتر ماشین میگفت دمای اب بالاست وفشار روغن کم دفعه سوم سر سیلند عوض کردم دوروز خوب کارکردبازخراب شد مثل قبل تازه یه صدای اضافی افتاد توموتور نمایندگی هم همه میدونن زیر بارنمیرن میگن عیب از جای دیگست خلاصه هی خرج میزارن رو دستت.پیش خودم فکر کردم نکنه ترموساتی که نمایندگی میزاره کارنمیکنه وقلابی میباشد که همین طور هم بود من یک تموستات انگلیسی کهنه توزیرزمین خانه داشتم خودم ان رو عوض کردم ماشین درست شد عین ساعت دیگه کار کرد.فاکتورهای نمایندگی هست سه بار ترموسات عوض کردن اخ هم ترمستات ماشین پدرخدا بیامرزم که سالها تو زیرزمین خاک می خورد کره کور راکه مکانیکهای بی تجربه
  • کاربر DE ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    47 0
    سزای گران فروش نخریدن است مخصوصا اگر یه جو غیرت درباره حقوق مشتری نداشته باشد ما هم تولید داخل را به خارج ترجیح میدهیم، مشکلاتشان همیشه در صحنه هستیم این بار نوبت حرکت حماسه ای شما خودروسازان است
  • بی نام DE ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    73 0
    در آلمان شیر نیم فرانک گران شد مردم با کمک شبکه های اجتماعی هیچ شیری نخریدند و میلیونها لیترشیر در یک روز به کاخانه ها برگشت خورد و همان شب صدر اعظم آلمان بزرگترین اقتصاد جهان در تلویزیون حاضر شد و از مردم عذرخواهی کرد. ملت ایران با فداکاری و دادن جان و مال و خون شهید از این نظام حمایت کرده و حالا حقش نیست که بی کیفیت ترین خودروهای دنیا را با گرانترین قیمت جهانی بخرند . حالا که به لطف شبکه های اجتماعی میتوانیم صدای اعتراضمانمان را بلند کنیم یکصدا میگوئیم : نمی خریم ، آشغال نمی خریم ، گران نمی خریم ، قاتل جان نمی خریم ، بی کیفیت نمی خریم ، تا زمانیکه خوروسازان بخاطر بدرفتاری و سوئ مدیریت و گرانفروشی از ملت بزرگ ایران عذرخواهی نکنند و قیمتها را واقعی نکنند نمی خرییییییییییییییییییم.
  • ممد جون IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    41 0
    بابا ما پراید شش تومنی پنج تومن جور کردیم که خدا احمدی نژادو .... اونم خوردیم رفت ارزوی صفر باید با بقیهچیزا به گور ببریم ...
  • عباس IR ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    48 0
    ببین وقاهت را به کجا رسوندن که حالا با وجود ارایه خدمات ضعیف و با توجه به عدم رضایت مردم به جای معذرت خواهی تهدید به گرانی میکنند میگن الان بخرید وگرنه گرانتر میشه والا ما را خوب گیر آوردن
  • محمد A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    17 0
    آقای وزیر صنعت باید از گران شدن خودرو دفاع کنه چون ذی نفع هست،تا زمانی که روی خودروی خارجی تعرفه آنچنانی هست خودرو سازان داخلی هم همچنان به دزدی از کیفیت و مال مردم ادامه میدن ،بهانه هم حمایت از تولید داخله یه قیمت دزدی و نارضایتی ملت
  • وحید A1 ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    47 0
    آشغالساز های بزرگ ایران واقعا اگر صرفه اقتصادی نداره تعطیل کنید بفروشید به خودروساز خارجی ببینید چطور بهترین برند ها رو با قیمت و کیفیت بالا میسازه
  • امیر US ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    16 0
    از نظر اقتصادی تجربه شده وقتی عرضه باشه ولی تقاضا کم بشه محاله کالا ارزان نشه پس بهتره نخرین تا براتون ثابت بشه.
  • دکتر جلبی A1 ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    13 0
    خدا لعنت کناد هر دو شرکت ایران خودرو و سایپا را... نفرین بر سیاست گذاران صنعت خودرو خودرو داخلی نخرید.
  • مهراريا A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    17 0
    وزير اقتصاد و وزير صنعت و معدن بايد استيضاء بشن .قابل توجه نمايندگان ٨٠ مليون إيراني .
  • حقیقت IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    14 0
    من موندم فردای قیامت خودروسازان در جواب به خطر انداختن جان رانندگان و سرنشینان همینطوری جواب میدن
  • محمود IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    16 0
    سلام ما مردم ایران ماشین صفر نمیخریم یا ماشین ارزان وباکیفیت کنین یا ماشین خارجی ازاد کنین.تمام
  • محمدرضا A1 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    59 0
    کاش میشد علیه این دو کارخانه راه پیمایی کرد.
  • مسعود A1 ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    55 0
    از همین الان صدای شکستن استخوانهای این طلبکاران وقلدران اقتصادی که به زور و نامردی در حق ملت خود را خودرو ساز لگن ساز کردند به گوش میرسه
  • رضا IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    58 0
    از این به بعد خودرو ایرانی نمی خریم خون مردم را مکیدند باین قیمتهای فزاینده وبی کیفییتی .مردم مگر چقدر درامد دارند که اینطور یک خودرو بونجول قیممت نجمومی میشه
  • بی نام A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    61 0
    نخیرید این خریدها باعث کشته شدن ادمای بیشتر توی جاده میشه به خودتون رحم کنید
  • بی نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    60 0
    ازوقتی که خودروی ساخت وطن روفروختم علاوه برصرفه جویی ماهیانه دویست هزارتومن اعصابم هم هرروزخوردنمیشه وپیاده روی هم که میکنم احساس سلامتی میکنم قراره خودرورفاه بیاره نه اینکه امنیت جانی ماروبه خطربندازه اگه قیمت خودروباکیفیتش متناسب نباشه تاآخرعمرهم نمیخرم هیچ اتفاقی هم نمی افته خیلی هم نفع میکنم
  • جواد IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    74 0
    آقا من دو ساله که می خوام خودروام رو عوض و صفر بخرم ولی فقط و فقط به خاطر همراهی با دیگر هموطنام حاضر نشدم این کارو بکنم و دیگه خودرو داخلی نخواهم خرید هر چند مجبور بشم خودرو دست چندم خارجی بخرم . به امید ورشکستگی صنعت ظالمانه خودرو داخلی
    • بی نام A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
      14 0
      احسنت دوست عزیز
  • شجاعی IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    68 1
    من هم نمی خرم چون خرید ماشین از ایران خودرو وسایپا خیانت به ملت ایران و اقتصاد ملی است چون اینها یاد گرفته اند لگن بسازند و به هر قیمتی به خورد این ملت بدهند بجای این حرفهای بی اساس که مسوولین خودرو ساز می زنند به حقوق مشتر ی احترام قایل شوند نه به جیب خودشان
  • مهدی A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    65 3
    من یه پراید 89خریدم.خیلی ام راضی ام.از پراید صفر خیلی بهتره
  • امیر A1 ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    71 1
    سلام این انجمن خودرو ساز خیلی سعی کردن توافق ژنو اجرایی نشد اما به کوری چشم دشمن شد
  • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    14 0
    اينهمه مردم اومدن اينجا نظر دادن كه نميخريم باز آقايون خوش خيال خودروساز ميگن اين كمپينها تاثير نداره تو اين سالها توليدتون رو هم اين شكلي با بي خيالي مديريت كرديد كه كار به اينجا كشيده
  • جواد A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    17 0
    یه جوون مجردم و عشق ماشید داشتن. اما نمیخرم همون موتور هوندامو سوار میشم سگش به این ماشینا میارزه
  • babak A1 ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    14 0
    خودرو صفر نمیخرم پس هستم،من خودم تا قیمت نیاد پایین خودرو صفر نمیخرم
  • خشایار IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    13 0
    اولین قدم ما ،مبارزه با گران فروشی و بی کیفیتی دو شرکت تولید کننده خودرو.
  • محمد A1 ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    14 0
    من هم به احترام کمپین خودرو صفر نمی خرم .خودرو کهنه خارجی بهتر از محصولات صفر داخلی است.
  • نادر A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    15 0
    من باچشمهای خودم خوندم ان زمان که پراید قیمتش 7 میلیون بود و قیمت دلار 800 تومان بود این ها پراید را باقیمت 1250 دلار صادر میکردن به سوریه یعنی یک میلیون تومان. نخرید نخرید تا به زانو در بیان. مردم باید با هم یکی بشن و خودشون حقشون را از این شیاد ها بگیرن. نمیخریم نمیخریم نمیخریم.
  • .. RO ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    15 0
    به بهونه تحریم گرون کردین حالا بهونتون چیه . نمیخریم اقا گرون کن ما گرون دوس داریم بخریم پولمون زیاد مشکلیه .
  • سیاوش A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    29 0
    نخر
  • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    33 0
    مرد باشیم و نخریم حق گرفتنیه
  • مسعود A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    15 0
    یعنی چی که تقاضا وجود داره، توهم زدید آقای مدیرعامل،بنده شدیدا به خودرو احتیاج دارم، اما یک لحظه هم به ماشینهای صفر ایران خودرو و سایپا فکر نمیکنم، میخوام یه دست دوم خارجی بخرم تا جونم در امون باشه.
  • بی نام A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    14 0
    نخرید...نخرید...نخرید
  • جمال IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    36 0
    نخرین نخرین نخرین یک سال دندون رو جیگر بزارین نخرین پول مفت دارین میریزین تو جیب یک عده سرمایه داره . فقط یک سال نخرین وضعیت ماشین رو درست میکنن .
  • بی نام A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    35 0
    کاسبان تحریم بسه دیگه هرچی از مردم بیچاره کندید حالا به مفلسی افتادید؟ خدا را شکر
  • علی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    17 0
    سلام چطور وقتی قیمت ارز میره بالا رو قیمت خودرو تاثیر داره ولی وقتی قیمت ارز میاد پایین رو قیمت خودرو تاثیر نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خودرو های شما میدونین عرض یه سال چند خانواده رو بی سرپرست کرده؟ چند نفرو بد بخت کرده؟ بترسین از خدا تا به مصرف کننده ارزش قائل نشدین نمیخریم.
  • مهرداد A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    16 0
    همه با هم خودروی داخلی نخریم تا اول کیفیت افزایش و بعد هم قیمت آن ها را کاهش بدهند.
  • بی نام DE ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    36 0
    نخریدن بد ترین مبارزه علیه گران فروشی ...
  • بی نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    38 0
    من سال نود و دو پرایدم رو فروختم و امسال قصد خرید صفر داشتم ولی میخوام بخاطر این حرکت ملت موتور بگیرم
  • ماشین IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    32 0
    نمیفهمم وقتی کشوری توان تولید و عرضه صنعتی رو نداره چرا باید اصرار به تولیدش کنه ؟ به خدا ما توان و علم تولید خودرو رو نداریم البته نمیدونم توان تولید چی رو داریم ؟ پس نخرید شاید اینا دست از سر ما برداشتن هرچند خرید ماشین های چینی هم پول تو جیب یه مشت دزد دیگه ست اونا هم ماشین های ضایعی هستن :
  • بی نام A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    15 0
    خرید الاغ بهتر از خرید یک بی خودروی داخلی است.
  • بی نام FI ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    13 0
    ما الان حدود دو ماهه که میخوایم ماشین بخریم...واقعا احتیاج داریم...ولی حالا که اینجوره نمیخریم....اگر بشه کارکرده میخریم...بذاریم ببینیم حرف حرف کیه
  • محمود A1 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    12 0
    به اقای نعمت بخش چه ربطی داره اصلا ما نه پول داریم و نه فکر خرید خودرو هستیم با پای پیاده میریم هر جا دلمون خواست
  • مجید IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    13 0
    نمایندگی فروش ایران خودرو توی نوشهر داره ور شکست میشه .بخدا اگه ادامه بدیم حداقل تا اخر تابستون ماشین این 2شرکت فرقون سازی باید محصولاتشون رو باشرایط فوق الادهیکی بخر دو تا ببربفروشن......یا با ضمانت کارت یارانه از دم قسط ماشین بدن..به امید اون روز
  • محمد IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
    33 0
    با وجود نیاز به خودروی صفر هم وطن عزیز نمی خرم و از شما هم خواهش می کنم کمی تحمل کنید و نخرید. این آقای نعمت بخش و دوستانشان خیییییییییییییییییلی چوب در آستینمان کرده اند و مارا هالو می دانند.
  • حمید A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    32 0
    وقتی شرکت خودرو سازی داخلی بازار سیاه راه می اندازند تا با قیمت بالا بفروشند حالا بدتر تر از این باید سرشون بیاد والا کمشون.نخرید
  • کریم IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    33 0
    اقای نعمت بخش شمایی که این همه سخنرانی میکنید و همیشه عادت به حرف و دروغ گفتن زیاد دارید و می بایستی هم چنین باشد چون که بخشی از این شرکتها مربوط به وزارت ضنایع می باشد خجالت بکشید این همه دروغ نگید مردم می فهمند چه خبره ماشینهاتون بیرون از ایران با ربع قیمت داخلی داره فروش میره
  • سجاد A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    12 0
    آقای نعمت بخش و آقای وزیر صنعت این کمپین به امید خدا ادامه پیدا میکند. بسه این
  • علی IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    32 0
    سلام.من میخواستم یک پارس صفر بخرم که به احترام ملت و کمپین مردم عزیزمان این کارو نکردم و نمیکنم تا همه با هم همراه باشیم و مشت محکمی بزنیم بر دهن این دو زورگو
  • قرهاد امینی A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    32 0
    سلام . واقعا که میگه قیمت خودرو بستگی به ارز داره مگه طلاست مردم.تحریم شدیم گفتن گرونی بخاطر تحریم هاست.
  • علیرضا A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    32 0
    آقای دبیر انجمن،چرا کاهش قیمت مقدور نیست؟ در شرایطی که در مقایسه با قبل یعنی زمانیکه قطعات اصلی در خودروها بکار میرفت و امروزه قطعات بی کیفیت داخلی یا چینی بکار برده می شود و قیمتها در مقایسه با آن زمان نیز سه برابر شده و بعبارتی هم هزینه تولید کمتر شده و هم قیمتها بیشتر، چرا نباید خودرو ارزان شود؟بعنوان نمونه، در خودروهای پژو 206،قطعه پایه دینام اصلی در بازار تا 250 هزار تومان هم میرسد، درحالیکه مشابه داخلی یا چینی کار شده در این خودروها حداکثر 50 هزار تومان قیمت دارد و بنابر تجربه شخصی، این قطعات را پس از چند بار تعویض در یک مدت زمانی کوتاه در نهایت باید خارج از گارانتی و با هزینه شخصی تعویض نمود تا به آرامش نسبی رسید،پس با این تفاسیر چرا نباید قیمت کاهش یابد؟
    • بی نام A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
      15 0
      نخرید تا ور شکست بشن حق ما بهترین هاست نه پراید
  • مهدي IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    41 0
    ماشينمو صفر خريدم الان دارم ديازپام ميخورم هرجاييشو تعمير ميكني يجا ديگش خرابه ميخواي از گارانتيش استفاده كني اينقدر با اعصابت بازي مي كنن كه مجبوري بري آزاد تهيه كني؟؟؟؟؟؟؟؟؟ الان توي انزلي كه جزو مناطق آزاده كلي ماشين منطقه مي گرده با قيمتي كمي بيشتر از پرشيا ولي صد برابر بهتر مثلا ريو 2015 پنجاه ميليون تنها چيزي كه واسه سايپا و ايران خودرو مهم فروشه با پر رويي تمام حتي يكبارم نميان عذر خواهي. تعداد كشته هاي مردمي با خودروي ايراني از 8 سال جنگ تحميلي هم بيشتر شده اونوقت بازم دارن توليد مي كنن كاشكي يكي مثل ميرزاي شيرازي كه تنباكو را تحريم كرد خودروي داخلي هم تحريم مي كرد. روغن پالم كه ميخوريم ، برنج آرسنيك دارم كه وارد ميشه، بنزين با سرب بالا هم داريم، پارازيتم كه درمونو داره در مياه
  • پرستو A1 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    39 0
    امیدوارم همه ی مردم متحد باشن . در جواب این آقا باید گفت: چاره ی گران فروش، نخریدنه
  • وام گرفته A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    9 44
    تکلیف اونایی که دوسه ماهه دنبال گرفتن وام خرید خودرو هستن و با هزار تا پارتی و ضامن وام گرفتن چی میشه؟
  • سعید A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    13 0
    جنگ جنگ تا پیروزی
  • محمد IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    43 0
    سلام آقایان فقط دروغ میگویند چه بخواهند چه نخواهند قیمت خودرو به یک سوم فعلی میرسد و نه وزیر صنعت و نه مسول دیگری کاری از دستش بر نمی آید
  • فری IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    16 0
    خدا لعنتتون کنه سالهاست خون مردم رو با این ماشینهای بی کیفیت و غیراستاندارد می ریزید. خدا لعنتتون کنه. مردم تو رو خدا نخرید تا این مجرمین به ضرر بیفتند. انقدر نمیخریم تا ارزون کنید. فقط باید پراید بی کیفیت رو تحریم کرد.
  • بی نام IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    17 0
    نمیخریم
  • ایرانی A1 ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    17 0
    ببینید کمپانیهای کره ای ژاپنی ووووچقدر نوآوری میکنن به خاطر احترام وجذب مشتریاشون این همه طراحی جدید قالبهای جدید تعویض خط مونتاژ تعویض وطراحی موتورهای جدید خلاقیت ونواوری واینها همه با قیمت مناسب در کشورهای دیگر به غیر از ایران به فروش میرسن ولی مادر ایران خ ط مونتاژ پراید وپژو بیست وچندساله که تکون نخورده
  • ایرانی A1 ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    28 0
    ببینید کمپانیهای کره ای ژاپنی ووووچقدر نوآوری میکنن به خاطر احترام وجذب مشتریاشون این همه طراحی جدید قالبهای جدید تعویض خط مونتاژ تعویض وطراحی موتورهای جدید خلاقیت ونواوری واینها همه با قیمت مناسب در کشورهای دیگر به غیر از ایران به فروش میرسن ولی در ایران خ ط مونتاژ پراید وپژو بیست وچندساله که تکون نخورده
  • فهیمه ف ک A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    28 0
    دیروز رفتم ماست بخرم بقیه پولم رو یه دونه پراید داد.... همه چی آرومه ....من چقدر خوشحالم بچه ها تاثیری که شبکه های اجتماعی داره فوقالعاده است،،،،امیدوارم کمپین تحریم گوشی موبایل هم راه بیوفته
  • حمید IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    24 0
    منم میخواستم ثبت نام کنم ولی منصرف شدم.
  • همنورد A1 ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    24 0
    اين اقدام و اين تشكل كه حامي حقوق مصرف كننده س بسيار خوب و ارزشمند است.
  • بی نام A1 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    24 0
    نخريم ، همه با هم اينده را رقم مي زنيم.
  • جواد RO ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    27 0
    سلام مردم بزرگ وشریف ایران ثابت کنید که شما تصمیم گیرنده واقعی هستید وبا نخریدن از این دو شرکت شعور خود را ثابت کنید.
  • arshad IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    28 0
    به به جیگر آدم خنک میشه از دیدن این کامنت های زیبا ... درود بر مردم همیشه در صحنه ایران
  • مهدی US ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    29 0
    برای یکبار هم که شده بیایین متحد بشیم. بهتون قول میدم هیچکدوممون از بی ماشین صفری نمیمیریم...نخرییییم
  • مهدی A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    32 0
    بترسید بترسید ما همه با هم هستیم
  • vvv A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    43 0
    دوستان نزدیک 20 سال ورود خودرو به ایران به بهانه حمایت از تولید ملی ممنوع بود و مردم حمایت کردن و با پیشرفت بسیار صنعت خودرو هر سال از یک مدل چراغ سمند رونمایی میشه .هر سال نزدیک 30000 نفر در تصادفات کشته میشوند و اقایون میان میگن اشتباه فردی و خواب الودگی و... یعنی مردم جاهای دیگه دنیا خوابشون نمیبره و فقط ایراتی ها خمار هستند...هیچ تصادفی بدون اشتباه انسانی بوجود نمیاد.از کجا معلوم اگر 20 سال دیگه هم از این اقایون خرید کردیم باز سوار بر پراید و سمند با چراغ های جدید متهم به خماری نشیم.البته اگر کسی تا اون موقع زنده مونده باشه
  • محمد A1 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    59 0
    من يه خودرو صفر ثبت نام كرده بودم به احترام مردم و كمپين رفتم پولم گرفتم نخرييييييييييييييد
    • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
      25 0
      دمت گرم
  • سعید IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    54 1
    بنده 8 ماهه بی ماشینم در صورتی که پولش حاضره نقدی بخرم اما نمیخرم با مترو و خطی میرم سر کار اما ماشین 300 گرون شده ای مثل پراید که کیفیت سال 90 هم نداره نمیخرم امیدوارم تا یکم قیمت اومد پایین مردم هجوم نیارن واسه خرید تحمل کنید نتیجه های بهتری حاصل میشه آلمان، ژاپن صاحب تکنولوژی هستن هر سال مدل ماشین عوض میکنن این 2 فرغون ساز هر سال اسم ماشین عوض میکنن :|
  • رضا رفیعی نیا A1 ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
    21 0
    سلام احتراماً خودروی رانا مدل 1392 تاکنون مشکل یک دست کشیدن خودرو در حین رانندگی با توجه به مراجعه به چندین نمایندگی حل نشده است و تاکنون چندین مرتبه نزدیک بوده دچار حادثه شوم ولی دو ساله که پیگیری میکنم ولی ......... عمراً دیگه خودروی داخلی بخرم
  • حسین A1 ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    17 0
    اگه ایرانی هستید و دیگه از قیمتای نجومی و کیفیت های نزولی خسته شده ای نخرید به امید ازاد کردن تعرفه گمرکی مگه ما چیمون از عراق کمتره که اونا ماشین 2015 سوار میشن ماهم باهمون قیمت ماشینای. اشغال چینی رو یه اسم ایرانی
  • محسن A1 ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    16 0
    واقعا از این همه پر رویی خجالت نمی کشد. آقایان به فکر جیب خودتان هستید کدوم یکی از شما روسا و مدیران عامل شرکتهای ایرانی تا حالا خودروهای ساخت شرکت خودتون رو سوار شدید. رئیس شرکت سایپا اگه مرده و جیگر داره بیاد سوار پراید بشه بره تا کرج. خونتون از مردم رنگین تره. به جای اینکه به فکر مشتری مداری باشید و آپشن بالا ببرید و هزینه پایین بیارید به فکر افزایش قیمت خودروهای بی کیفیت هستند. واقعا من بودم از خجالت آب شده بودم. بسه دیگه ظلم و اجحاف در حق این ملت بدبخت. سی ساله دارید زجرشون می دید
  • reza A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    22 0
    به احترام کسانی که در این چندین سال کشته / معلول /و دچار ... شده اند خودروی صفر داخلی نخرید.
  • علی EE ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    23 0
    این اتحاد مردم واقها بی سابقست .اگر میخاهید خودمون و نسلهای بعدمون به اینکارمون افتخار کنن فقط چن ماه دیگه نخرین .چیزی به کاهش قیمت یا ورشکستگی ایران خودرو و سایپا نمونده. یا قیمت میارن پایین یا ورشکست میشن اتومبیل چینی میخریم اما تولیدات این آقایون رو ن مگه همین نعمت زاده نبود به خبرنگارا گفت "توقع دارین منم مثه شما پراید سوار شم؟" خودشونم میدونن خارجی بهتر از تولید خودشونه که سوار نمیشن.
  • سامان مهندس ارشد مکانیک IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    29 0
    عاشقتونم مردم . . . دارید ثابت میکنید که صداتون چقدر میتونه بلند بشه،درود به همتون. دوستان اونایی که میان غلط اضافه میکنن و میگن حمایت از تولید داخل بشه این حمایت در صورتی درسته که به تبع تولید کیفیت و تخصصی شدن خطوط تولید بیشتر بشه و به تبع همین امور نیاز به ساخت قطعات با کیفت در هر زمینه ای افزاریش پیدا بکنه که به مراتب اشتغال زایی دراز مدتش بیشتر از چیزیه که در این دو صنعت داغون وجود داره،بحث که بر سر اشتغال رو وقتی با این دو صنعت دره پیت گره میزنن کافیه به واردات قطعه از چین فکر کنید،که بخش عظیمی از اشتغال زایی برای جوانان رو گرفته و فقط بحث سود برای آقا زاده ها مطرحه.این بحث رو با همین پیش زمینه که عرض کردم بیش از اینها میشه گسترش داد و واقعیات تحمیلی به مردم ایران رو فهمید.
  • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    20 4
    سلام منم با این کمپین موافقم، فقط می خوام بگم یه مورد دیگه ای که خیلی جای اعتراض داره، سفر به ترکیه است. با این حماقت های ترکیه در حمایت از گروه های تروریستی و گستاخی اون برای مسافران ایرانی، چرا کمپین "ترکیه نرویم" راه نندازیم. یا علی ع
  • مصطفى IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    22 0
    من خودم ىه ماشىن فولكس گل دارم مدل ٨٤ كه با وجود ده سال كه از كاركردش مىگزه حاضر نىستم با ماشىناى صفر اىران خودرو وساىپا عوضش كنم عوض ماشىن صفر ىه مدل پاىىن خارجى سوار شىد خودتون رو راحت كنىد
  • اریو برزن A1 ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    30 1
    درود برکمپین خودروصفرممنوع من درکلار که ازشهرستانهای سلیمانیه عراق هست فامیل دارم پراید رابه قیمت هفت میلیون خریدن /تورا به خدا بخاطرحفظ جان عزیزانتان وحرمت عزیزانی که جانشان رابه خاطر ارابه های مرگ خودروسازان داخلی ازدست دادند وخانواده هایی که بی سرپرست شدند تافرزندان وخانواده های کارخانه داران خودروسازی درعیش وعشرت وسفرهای اروپایی درنازونعمت زندگی کنند تحریم خریدراادامه دهیم اگرکسی نیازمبرم به خودرودارددرسایتهای خرید خودرودست دوم میتواند ازهموطنان خودرو موردنیاز خودرا تامیین کند بخدا قسم که حق ما این همه محرومیت وظلم نیست اگراین کمپین بااتحاد به کارش ادامه دهد پیروزی نزدیک است
  • شهرام RO ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    23 0
    تعداد کل شهدای ما 213هزار شهید در جنگ با کل دنیا بود.ولی سالانه 30هزار کشته در جاده ها داریم که 40درصد بخاطر نقص فنی خودروهاست.از دست این قاتلان وطنی فقط به دادگاه خداوند میشه شکایت کرد.بخاطر عزیزانی که در جاده ها غریبانه کشته شدند ماااااااااا انتقام میگیریم حتی اگر قرار باشه علیه دو خودروساز تظاهرات کنیم..
  • مهدی انسان حق شناس A1 ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    19 0
    دوستان چرا دولت دست از حمایت این دو شرکت اشغال ساز برنمیداره چون که مال کله کنده های این کشوره و اون باید پول خوبی بخورن از مردم بیچاره ما . اون وقت چند برابر قیمت تمام شده ماشین ب مردم میفروشن . خدا خوابشون رو بده ما که دیگه کاری از دستمون بر نمیاد جز نخریدن این اشغال ها
  • علیرضا DE ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    26 0
    باورتون میشه، تماس گرفتم با یه نمایندگی خودرو،قیمت 405 میگه 18 میلیون تحویل چهار ماهه، بازم گرونه باید یه کم دیگه صبر کنیم تا بیاد زیر 12میلیون
  • ابی A1 ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    22 1
    ایول مردم دمتون گرم به چه کنم افتادن فرغون سازاهمیشه متحد باشین. ادامه میدیم نمیخریم تا به قیمت قبل برگرده.آقای نعمت بخش برنمیگرده؟باشه نمیخریم. نه تنها داخلی حتی خارجی هم به قیمت قبل برمیگرده شایدم پایین تر مطمئن باشین درود بر شما مردم
  • افشين A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    32 0
    روزي ٤ تا ٥ هزار دستگاه دروغگويي هم حدي داره آقاي نعمت زاده و مديران دزد ايران خودرو و سايپا مردم همه متحد شدن جلوي شما كه عمري با توليد خودروهاي آشغال و نا امن و گرون جونشون رو به خطر مي اندازيد وايسن ملت ايران خودرو نخريد بذاريد يك بار هم كه شده جلوي اينا وايسيم تا بفهمن هر كه با مردم در افتاد ور افتاد شما محكوميد به كاهش قيمت و توليد خودروي با كيفيت وقتي قيمت خودروي ٤٠٥ كه مال ٣٠ سال پيش هست ٧٥٠٠٠٠٠ براي ايران خودرو تمام ميشه چطور دلتون مياد ٢٩ ميليون بفروشيد كلاشي هم حدي داره اندكي صبر سحر نزديك است مردم به ماهيت شما پي بردن كه چطور داريد سرشون رو كلاه ميذاريد من خودم قصد خريد خودروي صفر داشتم ولي صبر ميكنم و نميخرم تا به جمع همه مردم كمپينگ خودروي صفر نخريد بپيوندم
  • امير IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    25 0
    باتوجه به مسائل اقتصادي روز دنيا تجربه نشون داده كه تنها راه مبارزه با انحصار در خصوص يك سري از كالاها كه نزد مردم خواهان داره و جز كالاهاي اولويت دار بحساب مياد نخريدن اون كالاست و اين باعث ميشه توليد كننده مجبور به پائيين آوردن قيمت تا جائي كه واقعي باشه و مطلوبيت داشته باشه بشه ضمنا به محض اينكه قيمت كمي پائيين اومد نخريد تا قيمت واقعي كالا و از كيفيت هم غافل نشيد مردم بزرگوار ايران...
  • بهرام A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    26 0
    قیمت واقعی تمام شده خودرو دقیقا چه مبلغی است؟ قیمت بازار خارجی و صادرات آن چه مبلغی است؟ چه توجیهی برای تفاوت فاحش بازار خارج از کشور با بازار داخلی وجود دارد؟ درست است بازار قیمت نهایی را تعیین می کند اما بازار ما ملت هستیم نه خودرو سازان بی انصاف،زورگو و ... خودرو نخریم تا قیمت واقعی بشود اگر گرانتر شد که این احتمال وجود دارد ، دهن کجی و بی حرمتی به ملت و بازار است خودرو ساز باید تنبیه بشود به هر شکلی که ملت تشخیص بدهند نخریدن یا هر عکس العمل دیگری.
  • ahad IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    28 0
    سلام به همه دوستان لطفا به مقاومت ادامه بديد.پيروزي نزديك است.بزاريد بفهمن اين حلبيا ديگه خريدار نداره و اينقدر به شعور مردم توهين نكنن
  • بابک IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    26 0
    آقا اگه راست میگین بیایین توشبکه های اجتماعی هزینه کلیه قطعات خودرو رو برای مردم شرح بدین ببینیم مثلا پراید قیمت تموم شدش چقدر میشه واقعا بیشتر از 8 تومن میشه
  • رضا IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    17 0
    گردن کلفتی هم حدی داره.حالا نوبت مرمه که شما شرکت های بیخود گرون فروش رو سر جاش بنشونه
  • حسنعلی منصور IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    28 0
    فکر کنم این دونا رای منفی به نظر مردم خود آقای نعمت بخش داره میده
  • بی نام RO ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    29 0
    این اقای نعمت بخشی فقط داره به مردم توهین میکه این اقا از سر کار بردارین درست میشه
  • بی نام A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    17 0
    من یکی دوماهه پیش قصد خرید خودرو پراید یا تیبا را داشتم ، از کمپین خبری نداشتم ولی جوی که توی شهرستان ما و شهرستانهای اطراف راه افتاده اینه که مردم دیگه حالشون از خودروهای بنجل و تقلبی و بی کیفیت دره پیتی ایرانی بهم میخوره ، لیاقت مردم سرزمین من بیش از ایناست ، مگه قراره چند با به دنیار بیائیم خواهشاً توی گوش کرتون بره خطاب به مسئولین خودرو ساز.... نه تنها من خوردوی ایرانی نمی خرم شده یه الاغ سوار بشم بهتر از پراید شماست تا شما به فکر بیفتید و اینقدر با جان و مال مردم بازی نکنید لعنت بر دروغ و لعنت بر دروغگویان انحصاری .... خودروی ایرانی صفر نمیخرم و به دیگران هم پیشنهاد بدهیم تا ....
  • مجید A1 ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    23 0
    سزای گرانفروشی وبد فروشی فقط نخریدن است به نخریدن ادامه دهید.
  • رضا A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
    25 0
    هم وطنان عزیز تا پیروزی راهی نمانده کم کم تو اخبار هم رکود بازار ماشین صفر رو می گن پیروزی نزدیک است
  • مهدی A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    27 0
    سزای گرانی نخریدنه
  • سامان A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    28 0
    اقا دم همتون گرم تنها راه نخريدنه يه خبر خوندم گفته بود اگه مردم نخرن صنعت گاري سازي برشكست ميشه بعد پرسيده بود ايا مردم راضين به اين اتفاق .اقا چرا بايد همش مردم فدا بشن چرا يه عده كلاه بردار كه ازبس دزديدن پرو شدن نبايد كوتاه بيان همش مردم بايد قرباني بشن بس كنيد ديگه
  • علی A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    21 0
    سلام خدمت هموطنان عزیزم اولا بابت این ایده از باعث و بانی ان تشکر میکنم در رابطه با خودرو فکر نکنید بستر خودرو سازی در ایران قابلیت تولید خودرو باکیفیت نداره اتفاقا برعکس مشکل از اونجاس که اولا این صنعت انحصاریه و دوما چون بیشتر سهامداران بزرگ و منفعت بران این صنعت در بدنه نظام هستند ودر تصویب قوانین دست دارن اجازه نمیدن چنین ناندانی مفت و پرسودی در معرض تهدید قرار بگیره به هر قیمتی و تصویب انواع قوانین جانبی حمایت میکنند از یک طرف تعرفه نود درصدی خودرو وارداتی از یک طرف افزایش قیمت خودرو اشغال داخلی و از یک طرف هم انحصار واردات در دست دو خانواده است اجازه بدین کمی در رابطه با تاثیر این حرکت مردمی صحبت کنیم با افزایش اگاهی مردم در این رابطه از چند جهت بر بازار خودرو تاثیر وارد میشه
  • علی IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    25 0
    بخدا اگه مردم همت کنند قیمتها اصلاح میشود. قیمتها دقیقا 3 برابر قیمت واقعی هستند امید است مردم همت بخرج داده تا این امر تحقق یابد. انشاا...
    • بی نام A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
      11 0
      حرفت منطقيه منم موافقم و نمي خرم....ولي همه که تو شبکه هاي اجتماعي نيستن يا از اين کمپين خبر ندارن بايد يک جيگر دار تو سطح هر شهر به مردم بگه کمپين بايد به سطح شهر کشيده بشه تا اون افرادي که به دنياي مجازي هم دسترسي ندارن متوجه بشن
  • اشتباه تایپی در پارگراف دو IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    19 0
    یک اشتباه تایپی در پارگراف دو دیده می شود بجای خودروساز خارجی ،خودرو ساز داخلی صحیح هست : " این گروه قصد دارد با ایجاد کمپینی، مردم را به نخریدن خودرو صفر کیلومتر از خودروسازان خارجی دعوت کند و استنباط می کند تا زمانی که ایران خودرو و سایپا قیمت محصولات خود را کاهش ندهند، نباید محصولی از این دو شرکت خریداری کرد."
  • بهنام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    29 0
    خداروشكراين دوشركت كلاهبردار درحال ورشكسته شدنن، دم مردم گرم.
  • امیر A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    28 0
    مردم نخرییید تو رو به هرکسی میپرستید ماشین صفر نخرید نزارید به قول یکی از مسئولان گذشته و حال که میگه ایرانی جماعت عادت میکنه قیمت رو کم کم ببرید بالا به کرسی بشینه . بیایین باهم باشیم
  • بی نام IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    30 0
    آین آقای نعمت بخش بیشعور همون کسی بود که بارها تو رسانه ها گفت تولید ملینمیدونم شاید ما نمیدونیم تولید ملی چیه مگه نه اینکه تولید داخل کشور انجام میشه؟ پس چرا الان گیرداده دلار گران هست؟ اینها چرا شعور مردم رو به بازی گرفتن..
  • بی نام IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
    28 0
    از یک طرف مصرف بالای سوخت این آشغالا هوا رو آلوده میکنه از طرف دیگه زور به مردم میارن و میگن مصرف بنزینتون بالاست بنزین گرون بشه. خدا لعنتتون کنه دنیا داره با خودروهاب با ایمنی بالا و مصرف پایین پر میشه الا ایران روت میشه بگی خودرو گرون میشه به چیه این شرکت دزد خودتونمینازید این ریئس دولت چرا ساکته؟ چرا این رهبران به فکر جیب دولت هستن به فکر جون مردم نیست بازم خدا لعنتشون کنه با این محصولات اشغال
  • امیر A1 ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    34 0
    با سلام.جالبه دولت و مجلسی که خوده مردم انتخاب کردن هم میدونن مثلا پراید برای خودرساز حدودپنج میلیون تموم میشه پس چرا باید 20میلیون پولشو بدیم؟مگه مردم به شما قدرت ندادن پس از قدرتتون تا کی برای منافع خودتون میخوایین استفاده کنین.سیاست اکثر کشورها در خرید خودرو اینکه همه با نازلترین قیمت بهترین ماشین رو بخرن و این یعنی حمایت از مصرف کننده اما ایران برعکسه چون ایرانی باید در عذاب باشه
  • رضا A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    37 0
    تا می تونین خرید نکنید. انشاءالله با ورشکستی شرکت های خودروسازی داخلی، جان مردم بی گناه و محیط زیست ایران به زودی از شر خودروهای نا امن، بی کیفیت، آلوده کننده، پر مصرف و گران قیمت داخلی خلاص خواهد شد. اندکی صبر سحر نزدیک است.
  • فری IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    27 0
    این اقدام مردم و همچنین اقدامات مشابهی که در آینده رخ خواهد داد ، قطعا تأثیرگذار خواهد بود ، خیلی هم زیاد تأثیر خواهد گذاشت. پس جنابان مسئولین محترم هرچه زودتر به خودتون بیاید بهتره ، چون کمتر زجر میکشید
  • علی A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    28 0
    پدر ها مادر ها به فکر بچه هایتان باشید جان خود را به خاطر این گاری ها به خطر نیاندازید که یه وقت خدایی نکرده بچتون یتیم نشه پراید و پژو نخرید تا می تونید پول جمع کنید خودرو های ارزان خارجی با کیفیت بخرید اگر یکسال بی ماشین باشید بهتر از ان است که فرزندتان تا ابد یتیم شود
  • مریم A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    25 0
    من و همسرم میخواستیم ماشین بخریم اما با هم تصمیم گرفتیم که تا یکسال آینده از ایران خودرو و سایپا ماشین نخریم خواهشا شمام مصمم باشید و خودرو نخرید تا گران فروشا آدم بشن و ما ضرر نکنیم.
  • صفر کیلومتر RO ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    22 0
    سلام بر همگی اگر این مسئولین گرانفروش مسئله ای نداشتند مجبور به واکنش نبودند...... بله اینجاست که همیت مردمی کمک به اقتصاد مردم میکند نه به بابک زنجانیهائی که در ایران خودرو با روابط استخدام شدند..... بطور کل... اگر مردم فقط و فقط بجای صفر کیلومتر اتومبیل دست دوم بالای یک سال بخرند مسئله حل است...
  • ساطان غیرت IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    28 0
    اقا نخرید نه موتور نه ماشین اینا ما رو برده فرض کردن . بی احترامی کردن به ما حدی داره .همین رفتار اینها یعنی ما نفهمیم هر کاری دلشون می خواد میکنن چون صدای اعتراض خفه شده .
  • بی نام A1 ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    33 0
    مردم نمیدونید که چه بلایی دارید سر سایپا میارید .. دمتون گرم همین طوری ادامه بدهید
  • shahab A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    31 0
    اين خودرو سازان فكر كردن با يك مشت بيسواد طرف هستند بريد كاسه كوزه تون رو جمع كنيد ديگه گذشت زماني كه بيايد حرفهاي هندسي و عددي ارزي و رقمي بزنيد فكر كنيد ملتم ميگن واي واي بيچاره ها راست ميگن ديگه دستتون رو شده شما كاري جز خسارت زدن مالي وجاني به مردم اين مملكت نداشتيد و صرفا تمام توليداتتان براي كسب سود اونم حداكثري بوده و نه چيزديگري
  • ولی الله A1 ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    33 0
    یا لطیف ارحم عبدک الضعیف درود بر این کمپین تاریخی
  • محمد IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    22 0
    من هم میخواستم ماشین بخرم خیلی زور داره واقا 30 میلیون که با چه زحمتی در آوردم بدم پای این آشغال ها تولید 20 سال پیش به امید پیروزی ملت ایران جلوی این ................
  • احمد A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    26 0
    اگر مردم متحد شوند و در مورد تمام گرانیها خرید نکنند گران فروش و اشغال فروش بساطش جمع میشود فقط صبور باشید
  • داود A1 ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    21 0
    سلام به ملت فهیم من سال90 ال90 صفر را فروختم 16 میلیون و پراید 131sx را خریدم 8400 بدلیل گرانفروشی و حرام خوری خودرو سازها نتونستم ماشین دیگه ای بخرم مگه یک کارمند چقدر حقوق میگیره که تومن تومن ذخیره کنه بریزه تو جیب اینها آقایون اگه از جنس ملت بودن 35 سال مردم را با توهم تولید ملی استثمار نمیکردن بعدا تو تشرایط تحریم حتی نتونن سمند بی کیفیت رو تولید کنن منم نمی تونم و نمی خوام بخرم
  • علی IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    37 0
    من به احترام این ملت که می خواستم 10 تا پرشیا بخرم با دیدن این کامنت ها دیگه نمی خرم.
  • رضا A1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    21 0
    توجه.. زن و بچه ی مردم ایران باپراید میرن مسافرت چون مجبورن و بیست و دو میلیون دادن همینا بهشون دادن ب جای ماشین و توی جاده باکوچیکترین تصادف میمیرن.در حالی که افغانی ها با تویوتای کمری مسافرکشی میکنن.که قیمته حضرته پرایده اگه بحث بیکار نشدنه چند هزار کارگر خودرو سازی باعث شده که دولت حمایت کنه از خودرو داخلی ما مردم ایران حقوق این کارگران را حاطریم بدیم از جیبمون که کار نکنند و برای ما پراید و این جور اآشغالا را نسازن و ماهم مثل تمام مردم دنیا ماشین ب روز باقیمت واقعی سوارشیم
  • رضا IR ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
    30 0
    اگر تولید داخلیه و برای حمایتش گمرگ 110درصد قیمت پایه ماشین وارداتی اضافه میکنه چرا باید با نوسانات قیمت ارز قیمت خودرو بالا و پایین بشه مگه تولید داخل نیست خودرو ساز ها هم منت به مردم بزارن که میخوان یه ماشینی به مردم تحویل بدن که از سال 1990 تولیدش داخل کشورهای دیگه متوقف شده یعنی حدود سال 1370. ما باید از تولید داخلی حمایت کنیم ولی تولید کننده از جان و عزیزان مصرف کننده حمایت نمیکنند که یه ترمز ای بی اس چینی و ایربگ قلابی استفاده میکنه که سرجمع 400 هزار تومن نمیشه ولی از مصرف کننده 2 میلیون میگیرن.
  • اکبر RO ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
    37 0
    خدارو شکر کم کم داریم متمدن تر میشیم
  • ahad IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    18 0
    با سلام دوستان افرين به اتحاد مردم.دوستان براي اينكه بهتر و زودتر نتيجه بگيريم بايد بصورت شبكه اي كار كنيم يعني هركس از خودش شروع كنه و ماشين صفر نخره وبعد دونفر را متقاعد كنه كه ماشين صفر نخرن و بعد اون دونفر را متقاعد كنه كه هركدوم دونفر را متقاعد كنن كه ماشين صفر نخرن.اينجوري هم قويتر كمپين به نتيجه ميرسه هم زودتر.موفق باشيد
  • بی نام A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    19 0
    من تو ایران خودرو کار می کنم نمی دونید اینجا چه بریز و بپاشی هست حقوقهای چند ده میلیونی مدیران و سفرهای خارجی آنها نیروی مازادی که به واسطه پارتی بازی آنهم با حقوق بالا و کارایی بسیار کم در حال کار هستند . با یک سوم همین نیرو می توان این کار خانه را با مدیریت درست بالا تر از ظرفیتش چرخاند و پولهای میلیاردی که اینجا داره حیف و میل و خرج سمینار و کنفرانس و گشت و گزار و امور تفریحی و........... می شه .
    • ناشناس2 A1 ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
      9 0
      می تونن بریز و بپاش کنن . چرا نکنن دروازه های کشور بر روی سایر تولیدات بسته شده و اینها مردم را محکوم به خرید این آشغالهای خودشون کردن . با قیمت های بسیار بالا و کیفیت بسیار پایین . شانس آورده ایم هنگام تحویل خودرو چهار مشت تو صورتمون هم نمی زنن .چرا خارج نرن مگه مدیری انگیزه داره برای کاهش قیمت . چرا قیمت رو کاهش بده مگه رقیبی داره که نگرانش کنه.؟ مگه مصرف کننده حامی داره؟
  • مصطفی A1 ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    17 0
    درود بر شما.منم میخواستم ماشینم را عوض کنم اما تا آمدن خودروهای بنز و فلکس واگن صبر میکنم ببینم این دو شرکت کلاهبردار چیکار میخوان بکنند...
  • مصطفی A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    25 0
    منم نمیخرم...جنگ جنگ تا پیروزی
  • روح الله A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    17 0
    متاًهلم و از موتور که وسیله ای خطرناکه استفاده میکنم،قصدم این بود با پولهایی که از قرض و وام و پس انداز و.... بدست آورم ماشین بخرم .دیگه نمیخرم یا حداقل یکسال دیگه هم دست نگه میدارم.
  • شوري IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    18 0
    سلام، واقعا كه اين شركتهاي سايپا وايران خودرو خيلي پر روح شدند كه يادشون رفته مردم اونها رو به اينجا رسوندند، هموطنان عزيز به خدا اگر خودمان بخواهيم و صبور باشيم هر آنچه كه بهترين باشد نصيبمون ميشه، چون ما لايق بهترين ها هستيم
  • محسن A1 ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    24 0
    سلام . مردم نباید از خودرو سازهای داخلی خرید داشته باشند . گرانی به کنار . کیفیت خودرو ها در حد آشغال هست . من پژو پارس خریداری کردم در سال 1394 این خودرو از وقتی که از کمپانی خارج شده داعما خراب شده و در نمایندگی خلبیده . یک بار آب وار اتاق میشد . یک بار روغن ریزی از موتور داشت . اکسل معیوب است . و .... این مدیران خودرو ساز دلار را بحانه کردند . شما با یک جستوجوی چند ثانیه ای متوجه می شوید که گرانی دلار هیچ ربتی به افزایش قیمت خودرو در بازار داخل ندارد چون شما با همین گرانی دلار می توانید بهترین خودروی شاسی بلند تویتا را خریداری کنید و یا محصولات مشابه . که زمین تا آسمان با خودروهی وارداتی چینی و داخلی گران شده فرق دارند . اینان دروغ گویانی بیش نیساتند که به دزدی از مردم می پردازند .
  • محمد شیرازی A1 ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    28 0
    نمایندگی ها هم سر مردم کلاه می گذارند شخصی می گفت در سرویس اولیه روی فیلتر روغن علامت گذاشتم تا ببینم آیا آنرا عوض می کنند . بعد دیده بود که آنرا عوض نکردند و پیگیر شده بود گفته بودند نداریم در نمایندگی طوری با آدم برخورد می کنند انگار دارند صدقه سری برای آدم کار انجام می دهند و انگار نه انگار که ما طلبکار هستیم که ماشین اشغال را با قیمت گزاف و هزار جور عیب کوچک و بزرگ خریدیم.
  • مجی A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    35 0
    همین نعمت زاده تو شبکه خبر ازش پرسیدن خودت چی سوار میشی گفت مگان مجری پرسید پ چرا خودرو داخلی سوار نمیشی گفتش انتظار داری من مثه ماشین شما سوار شم
  • بازنشسته بدون خودرو IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    25 0
    ایرانیان با غیرت شک نکنید تنها راه مبارزه با این دوغول انحصاری خودرو فقط وفقط نخریدن است و نخریدن.نان شب که نیست مطمئن باشید بعد از چند ماه مقاومت شما پیروز این میدان خواهید بود.به امید ان روز.
  • مهران A1 ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    21 0
    جان مادرتون نخريدفقط يه مدت صبر كنيد تا نتيجه رو ببينيد.
  • سحر A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    22 0
    نه تنها خودرو سازان داخلی توسط مردم باید تحریم بشوند بلکه املاک. طلا . و لبنیات نیز باید تحریم بشوند تا مردم بتوانند استفاده کنند
  • عزيز A1 ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    25 0
    آقا نمي خريم اصلا خودرو ها گرون كنند حتي صد برابر قيمت موجود، موقعي كه كسي نخريد مجبورند قيمت رو كاهش بدن
  • علی A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    24 0
    باشه .نمیخریم.با این همه وحدت و همدلی که دیدم از ثبت نام منصرف شدم.ومکروا و مکرالله والله خیرالماکرین
  • محمد حسن حبیبی A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    18 0
    با افتخار میخوام وقتی گواهینامه گرفتم سوار بنزی بشم که تو کشورم تولید میشه. آخه ارزش عمر و جونمون خیلی بیشتر از این حرفهاست. به امید اینکه هیچ کس خودرو صفر نخره تا سال 96. پدرم که از تصمیم گیرندگان موثر این امر هست میگه: تا سال 95 مردم صبر کنند نتیجه انقلابشون را خواهند دید و دیگه جونشونو بخاطر خودرو های از رده خارج و غیر استاندارد به خطر نمینندازند. ممنون
  • کامران A1 ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    17 0
    متحد بمونیم و پشت هم رو خالی نکنیم ایشالا بعد چند مدت نتیجه میده و به حقمون میرسیم. فقط رو خواستمون پافشاری کنیم و کوتاه نیایم.
  • حسین A1 ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    25 0
    سونامی انصراف از پیش خرید بزودی خودروسازان را غرق میکند ، مردم فهمیده اند پیش خریدی که انجام داده اند نه تنها به ضرر است بلکه غیر عاقلانه است ... حیف پول
  • ارمان A1 ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
    25 0
    خودرونونمیخرم
  • احمد IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    21 0
    با سلام و ادب. به نظر بنده ایشان باید بخاطر این صحبت ها رسما از مردم عذرخواهی کنه.
  • هستی A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    27 0
    منم نمیخرم تا نتیجه حاصل بشه
  • مخمد A1 ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    14 0
    جون مادرتون نخرین تا پایین بیاد.من حدود 3ماهه که 405موتور 206گرفتم 3200000مفت نمی ارزه .من حاظرم 20میلیون ضرر کنم تا ماشین بیاد پایین .در عوضش اون ماشینه جدیدی که میخوام بخرم ارزون میشه
  • پیمان A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    16 0
    فرغون ساز داخلی تعطیل باید گردد
  • همه با هم A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    13 0
    سلام ما همه با هم باید شاخ این دو غول لگن ساز رو بشکنیم و بهشون بفهمونیم با شعور مردم ایران بازی نکنن و فکر نکنن ما چیزی نمیدونیم و خبر نداریم که قیمت تمام شده پراید کمتر از 5 میلیون هست و ما داریم 4 برابر این لگن های زوری رو میخریم چون واقعا به ما اجازه نمیدن بهترین خودرو های دنیا رو سوار بشیم مجبوریم این لگن ها رو بخریم و خوشحال باشیم که لگن های داخلی میخریم و به اصطلاح از این تولیدات اشغال داخلی حمایت میکنیم اخه تا کی باید مردم بشینن و نگاه کنن که این خودرو ساز ها روز به روز پولدارتر میشن و همش میشینن نق میزنن که ما نداریم داریم ضرر میدیم خداییش دولت باید بیاد و وارد عمل بشه و نسل این دو تا غول لگن ساز رو از این کشور پاک کنه
  • طاها A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    16 0
    خرید خودروی صفر ممنوع
  • علی IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    16 0
    بااین قیمتها هرگز ماشین بخرم
  • ايراني A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    21 0
    سلامنظرمن چه ايرادي داشت كه حذف كردين ؟درهرصورت فعلا خودروي ساخت داخل راتازمان كاهش قيمت و افزايش كيفيت مناسب و عادلانه نخريد
  • بی نام US ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    15 0
    ما دست دوومشو نمیتونینم بخریم چه برسه به صفر
  • dr.mousavian A1 ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    14 0
    همه ی این حرف ها بی اساس بوده و از ترس کاهش ارزش سهامشون گفتن همه اینو میدونند که مردم ایران کاری رو اراده کنند موفق میشند حالا بنشینید و پراید به ارزش ۴ ملیونو به ما ٢٠ ملیون بفروشید وقتی کشور های عربی این خودرو ها رو ازما به قیمت ۴ ملیون میخرند و استفاده میکنند ما چرا باید ٢٠ ملیون بدیم به خودروی بی ارزش با کیفیت بسیار کم
  • فرزاد اکملی A1 ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۰
    15 0
    درود بر همه مردم ایران، مردم صبور واقعاً لذت بخشه وقتی همه با هم این کمپین رو به سرانجام برسونیم من الان چند ماهه میخواستم ماشینمو عوض کنم و صفر بگیرم کامل منصرف شدم امیدوارم در مورد همه صنایع بتونیم همین کار رو بکنیم نتیجه اولیه کمپین وحشت و هراسشون هست قطعاً نتایج بعدی شیرین تر خواهد بود برا ما مردم و تلخ تر برای خودروسازهایی که دستشون از بیگانگان بیشتر به خون برادر و خواهرامون آلوده است
  • کریم تکلو A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    17 0
    بنام خدا. سلام دوستان خوبم. اگر کمی صبر داشته باشیم به شب عید نرسیده قیمتها کاهش پیدا میکنه. همین الانشم تو شهر ما همدان پراید 92 نمایشگاه ماشین دیشب زده بود 13600000 یعنی قیمت صفرش حتما پایین داره معامله میشه هر چند شرکتشون زیر بار نمیرن ولی دلالهایی که قبل خریدن زیر قیمت میدن تا بیشتر ضرر نکنند. حدس من اینه تا پایان سال تحریم ادامه پیدا کنه نتیجه فوق العاده ای خواهیم گرفت. اندکی صبر سحر نزدیک است
  • عباس RO ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    13 0
    قبلا اتومبيل ساخت داخل داشتم سال گذشته هيونداى اكسنت خريدم اما امسال اسپورتيج جديد گرفتم مقايسه اتومبيل داخلى با ماشين كره اى مانند فرغون وپژو پارس است هر كسى از دست ماشين داخلى راحت بشه تازه معنى حرفم را بهتر درك ميكنه در اين دو سال يكبا تعمير گاه نرفتم به اميد روزى كه همه هم وطنان و خانواده اشان از امكانات بهترى بهره مند بشن
  • نمیخریم A1 ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    16 0
    مردم عزیز خودرو صفر نخرید
  • tvcchn RS ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    10 0
    با سلام دوستان چندتا نکته عرض گنم: 1 آقای قلعه بانی یکی از مدیران بسیار با کفایت قبلی ایرانخودرو به قول آقای دکتر منوچهر منطقی که ایشان هم از مدیران بسیار با کفایت ایرانخودرو بودند می گوید:اقای منطقی گفت نزدیک به 7000 نفر را فقط با توصیه هایی که نمیشد کاریش کرد و نپذیرفت استخدام کردمیعنی نور چشمی و با اجبار برای اینکه مهندسشون بره دستشویی باید کارمند بگیرن تا ایشون را ببره دستشویی.هزینه سفرهای خارجی به بهانه ارتقا کیفیت خودروها سر بفلک کشیده.پاداشهای میلیونی سه ماهه هم که فقط پول 6 ماه یک کارمند در ادارات دولتیه.خوب بابا ریزش نیرو بزنید. از این طریق کاهش هزینه کرده و قیمت تمام شده را کاهش بدید.کدام عقل سلیمی گفته منافع 10000 نفر را به 75000000 ترجیح بدید؟؟؟کدام عقل سلیم گفته؟؟؟
  • حمید A1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
    13 0
    من هم می خواستم ماشین بخرم ولی بیخیال شدم.
  • کریم ازنقی A1 ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    13 0
    به خدا نمی خریم شده 10 سال، حالا که با این مصاحبه ها تهدید میکنید، این خودرو ساز ها وحدت ملی را به خطر می اندازند، بدهید مدیران دست پاک ژاپنی 5 سال این صنعت را بچرخانند فرق از زمین تا آسمان خواهد شد.
  • شاهد A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    14 0
    تو قسمت......ایران خودرو کار میکنم و شاهد دزدی ها و کثافت کاری برخی از مسئولین...... هستم. قیمت 206 تیپ5 تقریبا 8الی9 میلیون برامون در میاد. تازه انقد قطعات چینی روش میزارن تا همین مبلغ هم براشون نیوفته تا پول بیشتری ب جیب بزنند و برن خ فرشته خونه های چند میلیاری بخرن... نخرید هر چند خودم ممکن در معرض بیکاری قرار بگیریم ولی بهتر از اینه که خون مردم تو شیشه بکنند. فقط نخرید تا ببینید چطور به زانو در میاند.
  • حامد A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    17 0
    دروغ میگن میخوان اینجوری القا کنن. که قیمت نمیاد پایین تا ثابت بمونه د صورتی که باید 15درصد بیایی. پایین اگه تاثیر نداره پس چه جوری میآین هی مصاحبه میکینید
  • علی A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    15 0
    ما یه سمند نود خریدیم دوسال اندازه قیمت خودش هی ازش قطعه عوض کردیم.بیچارمون کرد
  • منصور IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    14 0
    آفرین مردم اگر تا آخرش همینطوری همبستگی و همدلی رو ادامه بدید خودرو سازها هستن که باید تو دست و پای مردم بیفتن برای فروش محصولاتشون نه اینکه با جسارت و پررویی حرف بزنن پس خرییییییییییییییسد خودروی صفر ممنووووووووووووع
  • محمد A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    24 0
    دستتون درد نکنه همت کنید تموم ایرانیا نخرید همه ی وسایل باید اینجوری بشه حتی مواد غذایی
  • سید میلاد کریمی A1 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    12 1
    ایرانی لایق بهترین هاست. تعجب می کنم که ملت و امت برگزیده امام زمان و برحق اسلام شیعی باید در قربان گاه خودروهای بی کیفیت تلف شوند و نیز خودروهای وارداتی هم 4برابر قیمت باشند. به جرات می گویم سالانه طبق آمار رسمی کشور 22 هزار کشته و 250 هزار زخمی تصادفات داشته این یعنی چیزی حدود کشتار 6 ماهه داعش در عراق درست است که مقصر راننده هایند ولی آیا منطقی است که به قیمت جانشان باشد؟؟ آن جان مسلمان شیعی..؟؟؟؟ در کشورهایی چون هلند و آلمان با دو برابر سرعت آزاد همچنین آمار تلفات وجود ندارد چون خودروهای خوبی دارند و حافظ جانشان است. سالانه هزاران میلیارد تومان مردم در تصادفات ضرر مالی می بینند و خانواده ها بی پدر می شوند... پدر ها داغدار می شوند.. کودکان بی سرپرست می شوند.
  • جمهورية النازية الإسلامية/جنرال ام اس بی RO ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    23 1
    ایران بوسیله صنعت ماشین ملی داره مردم رو به هلاک میبره
  • سالار IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    15 0
    سلام سزای گران فروشی نخریدن است. این حرفای الکی رو میزنند تا دوباره مشتری جمع کنند. نمی خریم نمی خریم مشاینای بی کیفیت و گرونتونو. زنده باد یکپارچگی و وحدت مردم
  • علی IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    14 0
    ای ول ملت ایران قول می دم داغون شدن دلال ها جیب اشون خالی شده ای ول به غیرت همه عهد نشکن ها یکی از آشنا های ما تو ایران خودرو گفت دارن بیشتر کارگراشون رو اخراج می کنند در حالی که انبارشون پر شده ببینید باز حاضر به افزایش کیفیت و کاهش قیمیت نیستند مگه یادتون نیست رکود اقتصاد جهانی چند سال پیش خودر و خارجی یکی بخر دو تا ببر ...... این ها دیگه کی هستند فکر می کنند انبار کنند یهو ملت هجوم می برند نه نه نه دیگه تموم شد .....
  • مهدی IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    10 0
    میشه سهام چند شرکت خودرو ساز رو شفاف اعلام کنند..... چقدر خوب میشد اونوقت ملت می فهمید که کی چکاره است و .....
  • مهین.ح A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    12 0
    یکسال دیگه ماشین نداشته باشیم یا همان ماشینهای قبلی را سوار بشیم طوری نمیشه. در عوض دیگه فرغون سوار نمیشیم که انقدر جونمون را به خطر بندازیم. میدونید آمار تصادفات چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انقد هست که بیشتر از داعش شیعه علی را کشته.......
  • میثم IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    13 0
    وقتی دولت توان مقابله با خودرو سازها رو نداره مردم باید خودشون دست به کار بشن 6ماه که 6 ماه هست یک سال . 6 ماه هم باشه ماشین نباید خرید. خودرو سازها هنوز نمی دونن که مردم ولی نعمتشونن. به نظر من دولت اگه واسه این مشکلی که ‍‍پیش اومده طرف خودرو ساز رو بگیره داره به ملت خیانت میکنه. 30 سال این خودرو سازها وقت داشتن محصول قابل رقابت تولید کنن الان اینطوری هستن اگه 50 سال دیگه هم با این شرایط کارکنن بازم هیچ بهبودی نخواهند داشت . کشورهای زیادی بودن که شرایط ما رو داشتن اما بعد از 10 سال تونستن خودرو هایی قا بل رقابت تو اید کننن.
  • حميدرضا IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    16 0
    نميخريم. بزار بهشون ثابت بشه كه ديگه نميشه سر ملت رو كلاه گذاشت
  • علی دکتر A1 ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    15 0
    نخرین مردم فقط نخریدن این فرغونا راه علاجه قیمت ماشینه تا پوزشون بخاک مالیدن بشه این اتحادمردم ستودنیه کاش سایر جاها هم اینجوری بود اونوقت هیشگی بهمون زور نمیگفت
  • ایوب IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    16 0
    اقا هرکی ماشین احتیاج داره ماشین دست دوم بخره مگه ماشین دست دوم مشکل داره ماشین اهای دست دوم از این ماشین های صفر بهترن از کل مردم ایران میخوام اگه ماشین یه کم ارزون شد نخرن بزارن قیمت ها واقی شه
  • بی نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    18 1
    وقتی قیمت پراید شد 8 تومن پژو 15 تومن شاید اونم شاید بخریمممم ملت عزیز تنها راه همینه خرید خودرو صفر داخلی ممنوع چیز دیگه نمونده تا پایان ظلم ابن دو حلبی ساز ملت نخرید
  • علی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    16 0
    دم همتون گرم چند وقت دیگه هم از همین ماشین هاتون استفاده کنید مگه چند درصد ماشین اولی میخوان صفر بخرن اغلب ماشین دارن میخوان صفرش کنن یه مدت دیگه هم صبر کنید جواب میده مگه اینا با جون مردم سالها بازی نکردند پس بیایید بفکر خود و اقوام و هم وطنانمان باشیم
  • بنیامین IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    18 0
    از تقسیم امتیازات مثبت کامنتای طرفدارن تحرین بر امتیازات منفی تقریبا عدد یک ده هزارم بدست میاد.یعنی از هر ده هزار نفر یک نفر هست که با سیاست این صنعت موافقه...که البته اوناهم دست اندر کاران همین صنعت هستند... تحریم تا پیروزی...
  • محمد A1 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    15 0
    سالی بیشتر از سی هزار نفر کشته همش مربوط به بی احتیاطی راننده ها نیست آنها که مرده اند هم انسان بودند خانواده داشتند و آرزو داشتند بیشترش مربوط به خودروهای غیر استاندارده، هرکس این دوساله ماشین صفر خریده بیشتر از ماشین اوراقی تو تعمیرگاه بوده. بیایید تا با نخردین خودروی صفر این قاتلین مردم را ورشکست کنیم . من هم دیگر خودروی صفر نمی خرم
  • ,لی IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    17 2
    آقا چرا باید مثلا خودرو مزدا یا هیوندای از اون طرف دنیا تولید بشه با کشتی بیاد امارات بعد با چند دست دلال بیاد بندر ماهشهر به دست ما برسه با قیمت 50 الی 60 میلیون با اون کیفیت بالا که همه میدونن بعد توی همین کشور خودمون پژو پارس بی کیفیت که اگه با اون ماشینها مقایسه بشه در حد فرقونه باید با همین قیمت بخریم ؟ به نظر شما این خیانت نیست ؟ تولید به چه قیمتی؟اینم شد اشتغال زایی ؟ یکی دیگه دوست داره یود ببره به نام خودرو سازی مردم باید تاوان اون رو بدن ؟
    • مجید A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
      7 69
      چی می گی داداش؟ما باید ازتولید داخل حمایت کنیم.برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی که رهبر عزیزدستور دادن چرا بریم پول بریزیم تو جیب یهودی های سگ صفت.جانم فدای رهبری.پول که اصلا قابلی نداره
  • علی A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
    16 0
    امیدوارم اگر دولتی ها در این مسیر در کنار مردم نباشند که نیستند چوب لای چرخ آن نگذارند قدر مسلم نتیجه گیری در چنین حرکت هایی برای مردم آموزنده است و شاید خیلی از سیاسیون به آن راضی نباشند.
  • رضا A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    23 0
    طی خبر منتشر شده در خصوص لو رفتن قیمت های تمام شده خودروهای ساخت ایران خودرو و سایپا، شواری عالی رقابت در این خصوص هیچگونه عکس العمل و اقدامی الارقم اعلام حمایت از خریدار از خود نشان نداد . قیمتها بر اساس نوع امکانات و رنگ خودرو به صورت میانگین و به تومان می باشد: پراید : 3/700/000 پژو 405 : 6/800/000 پژو 206 5: 8/250/000 سمندمعمولی : 6/000/000 سمندال ایکس: 6/600/000 ال 90 : 7/400/000 تیبا : 4/100/000 رانا : 8/000/000 لیفان: 6/900/000 چرا باید خودرویی همانند پراید شش برابر قیمت تمام شده بفروش برسد؟ و در کشوری همانند سوریه به قیمت 4/300/000 به فروش رسانده شود؟ منبع : لو رفتن قیمت های تمام شده خودروها | انجمن دهه هفتادی ها
  • بی نام A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    20 0
    حتی اگه قیمتارو پایین آوردن باز هم نباید خودرو بخریم تا زمانی که کیفیت هم خوب بشه چه کسی حاضره غذای فاسدی رو که رایگان عرضه میشه، به خورد خانوادش بده و اونارو راهی بیمارستان‌ کنه کدوم منطقی این رو قبول میکنه؟ خودروهای داخلی ما حکم همون غذای فاسد رو دارن که با جون خانوادهامون بازی میکنن اونایی که ماشین بی کیفیت داخلی میخرن و میگن عمر دست خداست مثل این می مونه که خودشونو از بلندی پرت کنن پایین و همین جمله رو بگن مگه خدا به ما عقل نداده سوار شدن به این خودروها مثل خودکشی محضه پس این خودروها مفتشون هم برامون گرون تموم میشن ایرانی عزیز اگه واسه جون خودت و خانوادت ارزش قائلی تا زمانی که کیفیت خودروی داخلی خوب و قیمت ها واقعی نشده این صنعت خائن رو تحریم کن.
  • علی A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    23 0
    متاسفانه در تمام دنیا مردم در اینگونه موارد با هم متحد هستند و من شاهد بودم وقتی در یک کشور صنعتی رانندگان ترانزیت اعتصاب میکردن، دوستان یا هموطنان آنها نیز در سایر کشورها از این حرکت پیروی میکردن و دست به اعتصاب میزدند، اما ما همه چی رو با هم قاطی میکنیم در عین حال که باید در مقابل عواملی خارجی متحد باشیم باید نسبت به سو استفاده برخی افراد و شرکتهای داخلی نیز متحد و هماهنگ باشیم هر چیزی گران شد نخریم، چرا ما باید خودروهای بی کیفیت داخلی رو بسیار گرانتر از قیمتی که این خودروها به سایر کشورها صادر میشود بخریم؟؟؟؟؟؟
  • سعید.م A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    30 0
    تحرم خودرو کار خودش را داره میکنه....دیشب بنگاه ماشین 206 صندوق دار بی رنگ مدل 7/93 فول زده بود 25500000. تحریم ادامه پیدا کنه 206 به قمیت پراید میتونیم بخریم. تازه اگر کیفیت بالا ببرند شاید بخریم.....خخخخخخخ
  • پدر A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    25 0
    دیگه حاضر نیستم جون خودم و زن و بچه ام را با این خودروهای غیر استاندارد و بی کیفیت به خطر بندازم. افسوس میخورم چرا دیر متوجه شدم. اگر همان سال 91 این اتفاق افتاده بود العان دیگه نگران کیفیت و استاندارد و قیمت نبودیم. جان هر کی دوست دارید نخرید
  • بهرام A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    20 0
    عوضیا میان توی تلویزیون به مردم توهین میکنن انتظار دارن مردم باهاشون همراه بشن خودتون توهم دارین مردم توهم ندارن قیمت خودروهای آشغالتون رو پایین آوردین میفهمید کی توهم داره یه موقعی میشه التماس میکنید یکی بخر دوتا ببر
  • hasan A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    20 0
    تا کیفیت بالا نره و قیمت پایین ... خرید خودروی صفر ممنوع
  • بهروز A1 ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    19 0
    یک سال مردم تحمل کنن ماشین صفر نخرن کل ای کارخونه های درپیت درشون تخته میشه بعد مجبورن ارزونش کنن.
  • آفرین A1 ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    21 0
    سلام من واقعاً تا امروز هیچ اطلاعاتی از کمپین خودروی صفر نخرید نداشتم واقعاً خوشم اومد مردم درست میگن این شرکت ها سال هاست حمایت شدن و سود خودشونو بردن ولی بیشتر از اینکه به فکر خدمات باشن بفکر سود بودن چند سال همین ایران خودرو سمندو پیکانو تمام ماشینای بی کیفیت خودشو وارد بازار کرد همین سایپا فکر کرده چی تولید میکنه؟ این شرکت ها با لابی هاشون و جلوگیری از ورود ماشین های خارجی تا الان به بهونه کمک خواستن سود کلونی به جیب زدن من چندتا از مدیران دلسوز قطعه سازی های این شرکت هارو میشناسم که میگن این شرکت ها وضعشون داره خراب میشه و ازشون خواستن قطعات رو ارزون تر بهشون بدن. بهتره بجای محکوم کردن خواسته های مردم به این خواسته ها احترام گذاشته بشه دولت چندسال دیگه میخواد واسه اونا سینه سپر کنه؟
  • رضا RO ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۴
    48 0
    آقايون و خانمها تورو خدا به حرفم گوش بدين بعد خواستين تصميم بگيريد. من يه دانشجو بودم پدرم كارگر يه بلوك زني بود و نان آور خونمون بود. صاحب كارش يه پژو پارس داشت. يه روز وقتي عصر از كارگاه به سمت شهر ميومدن ماشين سر پيچ تعادلش به هم ميخوره و از جاده خارج شده و اتش ميگيره... متاسفانه اون شب ديگه پدرمو براي هميشه از دست دادم... كاملا سوخته بودند.. وقتي رسيدم سر صحنه تصادف كه ماشين پشت سرش همكارش بود به ما اطلاع داد رسيدم گفتن جنازه هارو بردن ولي ماشين داشت دود ازش بلند ميشد.. علت تصادف رو از پليس راه پرسيدم گفتن ماشين ايراني همينه برادر و حالا بنده در يه جاي غربت كارگري ميكنم تا خرج خونوادمو بدم. اين زندگي ما بود پدرم ٤٧ سالش بود فوت كرد. حالا قسمتون ميدم حق خانواده منو از اينا بگيريد...
  • بهزاد IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    29 0
    گهی زین به پشت و گهی پشت به زین این همه خودرو ساز به مردم ظلم کرد و هر روز از کیفیت تولیداتش کم کرد حالا نوبت مردمه که گوشه ای از این کار ها رو جبران کنند مگه ما چقدر درامد داریم که چند سال با بدبختی پول جم کنیم و آخر بدیم دست اینها... و بعدش مثل جاسویچی آویزون این نمایندگی اون نمایندگی بشیم
  • mostafa RO ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    26 0
    زنده باد هرچی ایرانی ایرانیه این اولین باره بطورجدی نخردین کالا گرون ممنوع همینطور هم ادامه میدیم ایران خودرو سایپا آماده باشین اگرمیخواین بر شکست نشین قیمت خودروهای بی کیفیتتون تا 70درصدحداقل کم کنین
  • کریمی IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    26 0
    نمیخرم نمیخری نمیخرند نعمت بخش بشین سر جات. یعنی هرچی زودتر بشینی کمتر ضرر میکنی و سنگین تری نعمت بخش نمیخریم نمیخریم افتاد الان
  • م A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    27 0
    خودرو سازا از مردم طلبکارم هستن. مگه امام خمینی نگفتن ما باید خدمتگزار مردم باشیم.
  • زهرا میرانی فرد A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    23 0
    تحریم نخریدن خودرو صفر حداقل باید تا بهار 95 ادامه پیدا بکنه وگرنه به هدفتان نخواهید رسید.
  • همایون A1 ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    13 3
    مردم غیور ایران چطور دولت کودک کش صهیونیستی را سرجایش نشانده اند این سری ایران خودرو و سایپای آدمکش را سرجاشون می نشانند تا این سه آدمکش از روی زمین حذف گردند ۰ نمیخریم نمیخریم نمیخریم
  • علی A1 ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    12 0
    تاکیفیت وخدمات پس ازفروش به حداستاندارد نرسه هرچه قدرم که طول بکشد نمی خریم حق گرفتنیست
  • محمدرضا IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
    13 0
    سلام حقیقتا تا خوذمون نخایم کسی به فکرمون نیست پس نمیخریم تا بفهمند که باید چطوری کارکنند
  • رضا A1 ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    15 0
    من جوون 35ساله هستم ک باهزاربدبدبختی وسگ دوزدن تو گرماوسرما تونستم پول ماشین صفرروجمع کنم ولی الان ک به واقعیت نگاه میکنم میبینم چرامن ایرانی باید 20میلیون و اون عرب 4میلیون بابت همون خودروپرداخت کنه به مولاعلی نمیخرم به کشورم بی اعتمادشدم خودروصفرتعطیل
  • علی A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    15 0
    اقا نخرید بذار قیمت ها واقعی بشه یمدت صبر کنید بذارین بازار رقابت بوجود بیاد کیفیت خودروها چه از لحاظ فنی و طراحی افزایش پیدا کنه و پول ماشین خوب و با کیفت که در شان یک ایرانی باشه بدیم. واقعا هم قیمت خودرو 50 این قیمت های حبابی هس مثلا پژو 405 پونزده تومن سمند شونزده 206 بیست پراید دوازده تندر بیست و سه بازم بنفعشون گفتم. یا علی
  • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    19 0
    دکتر نیلی سر کلاس اقتصاد گفتن که بر اساس قانون باید از سال 1369 صنعت خودرو سازی با ورود خودروسازهای خارجی وارد رقابت میشد ولی با قدرت گرفتن این دو شرکت و انحصار آنان حتی دولت هم از پسشون برنمیاد... تنها مردمن که با تحریم خرید از اونا میتونن این انحصار رو بشکنن...
  • سعید A1 ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    20 0
    منم حدودا 15 تومن تونستم جمع کنم واسه خودرو ولی با این قیمت میتونم یه پراید داغون بخرم به همین دلیل پولمو پس انداز میکنم تا هر وقت که ماشین ارزان شد.بتونم یه ماشین خوبو بخرم کافیه یه نگاه به کشورای اطراف بندازید ببینید چی سوار میشن.واقعا هر چی سر این ملت میاد تقصیر خودشونه ولی خوشحالم الان همه به این کمپین پیوستن یکم صبر کنیم همه چی حل میشه
  • مهدی A1 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۶
    20 0
    درست میگن همچنان تقاضا وجود داره ولی امروز یکی از همکاران من یک سمند خرید که نصفش قسطی بود ولب بنده خدا چاره نداشت ولی اگر خودروی خارجی با قیمت و کیفیت مناسب خارجی جزء انتخاب هاشون باشه ،اونوقت میخوام ببینم بازم میگن تقاضا وجود داره تا وقتی نیاز مردم انحصاری باشه گرانی وجود داره ولی وقتی رقابت با خودروی خارجی نه فقط از کیفیت بلکه با قیمت هم وجود داشته باشی کسی سراغ این خودروهای بی کیفیت نمی رود فقط بگم کمپین داره زلزله ایجاد میکنه ااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییوووووووووووووووووووووووووووووولللللللللللللللللللللل
  • عباس A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    26 1
    اقا نخرید اینا دارن هارتو پورت میکنن از من بود یه بمب اتم میزدم ایران خودرو و سایپاکلا نابود میشد این مدیر عاملاشونم میزاشتم تو پراید میفرستادم ته دره این اسباب بازیاشونم از ایران جمع میکردم ...حرامه خریدن حرام
  • شعیب A1 ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    33 0
    آفرین به مردم فهمیده و با شعوری که میدونن ارزششون بیشتر از این حرفاست و تن به ذلت نمیدناشغالای بی کیفیت که خدمات پس از فروشش بخوره تو سر مدیران کارخونه هاش رو نمیخرن
  • حسن IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    26 1
    ما نمی خوایم که خودرو داخلی ارزون بشه ما میخوایم سایپا و ایران خودرو تعطیل بشه بجاش خودروسازهاي معروف و خوب تو ایران نمایندگی بزنم
  • amir IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    25 0
    بخدا دارن ظلم میکنن مگه مردم چه گناهی کردن آدم خندش میگیره نمایندگان مجلس چند وقت پیش داشتن برای کیروش مربی تیم ملی رای گیری میکردن و بح میکردن ولی هیچ حمایتی از مردم نمیکنند فقط اسم اسلام رو دارن به دوش میکشن واقعا متاسفم برای یه مشت احمق که تو مجلس نشستن و حق 75میلیون ایرانی رو پای مال میکنند
  • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    24 1
    آقایان محترم چراشرکت پارس خودروسایپا به خودش اجازه میدهد پول افرادی که ازخریدخودروانصراف میدهندرابیش از3ماهبصورت غیرقانونی نگه دارد
  • رامتین A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    6 11
    بیایید یه کم واقع بین باشیم کمپین یه رویا بیش نیست حالا چرا اول اگه قراره کسی خودرو صفر نخره باید کارکرده بخره آ یا بازار خودرو کارکرده داغه؟کلا راکده پس ربطی به این کمپین نداره این کمپین وقتی موفقه که بازار خودرو کارکرده سکه باشه دوما دلیل نخردین یه عده نداشتن پول و عدم تطابق قیمت با درآ مد با قیمت خودرو است یک عده هم که پول دارن ماشین هم دارن یعنی معطل ماشین نیستن منتظرن ماشینای با کیفیت وارد شن و اصلا به داخلی اعتثقادی ندارن سوما این ابران خودرو ظرف چند ساعت خودروهای اقساطیشو فروخت پس گفتار شما تطابق با واقعیت نداره همه دنبال اینیم که راحت ماشین بخریم نه با کیفیت در آ خر وقتی ایران خودرو وسایپا هیچ رقیبی ندارن و نخواهند داشت چرا باید از همچین کمپینی بترسن؟فوقش وام میگیرن و اقساطی میفروشن
  • amir.h IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
    14 0
    بخدا همش دروغه قیمت ها میاد پایین.....اینا همشون فکر جیب مردمن اخه پراید واسه چی باید 20 ملیون باشه.هیچ امنیت جانی نداره اقای مسئول لطف کن امار تصادف ها و کشته شدگانی که با خودرو های داخلی نردن اعلام کنید.ب خدا نامردیه..همش بلدید چرت و پرت ب مردم بگید...