۰ نفر
۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵

دو نماینده مجلس شورای اسلامی به شدت به کارلوس کروش حمله کردند.

داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی که برنامه مرخصی کارلوس کروش تا دوم شهریورماه از قبل برنامه ریزی شده بود و قرار بود این مربی بعد از حضور در مالزی به تهران بیاید ، حالا دوباره همه از نبودن او در تهران انتقاد می کنند.

حمید رضا رسایی نماینده مردم تهران با انتقاد شدید از سفرهای کارلوس کروش به روزنامه 90 گفت: «آقایانی که کروش را در پاچه ما کردند، حالا پاسخگو باشند!» رسایی اخیرا هم با حمله به کفاشیان گفته بود، فسادهای فوتبال به خاطر بی عرضگی اوست. کفاشیان هم در واکنش به حرف های رسایی پاسخ داده بود: «این 

افراد نمی‌دانند در فوتبال چه خبر است و فقط مسائل را می‌شنوند و به دروغ مسائلی را می‌گویند، سپس مسائل نیز خیلی بد عنوان می‌شود. مثلاً یک موقع می‌گویند فلان اندازه پول به خارج از کشور انتقال داده شده است. سالی 40میلیارد دلار پول به خارج از کشور انتقال داده می‌شود و هیچ اتفاقی نمی‌افتد اما اینجا همه حساس شده‌اند.» 

اما رسایی تنها عضو مجلس نبود که از کروش انتقاد کرد و  اسماعیل کوثری دیگر نماینده مجلس هم با حمله به این مربی، به همان روزنامه گفت: «چرا باید به یک مربی تا این حد رو بدهند؟ اقدام نکنند، وزیر ورزش را به مجلس احضار می کنیم.»
ماجرای مرخصی کارلوس کروش تبدیل به اهرمی برای فشار به فدراسیون فوتبال شده است. در هفته های اخیر، انتقادها از کفاشیان و همینطور مربی پرتغالی اوج گرفته است. این بار حمله مجلسی ها به کروش بسیار جدی تر به نظر می رسد و ظاهرا هر روز به تعداد مخالف های این مربی افزوده تر می شود.

اما کارلوس کروش که قرار بود مرداد ماه به تهران برگردد ، بعد از فوت همسر سابقش با کفاشیان به توافق رسید تا بازگشت خود به تهران را دو هفته عقب بیاندازد و به جای سفر از پرتاغال به تهران و بعد خروج دوباره به مالزی ، از همان پرتغال به مالزی برود و بعد از اجلاس کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران بیاید.

دستیاران او از هفته دوم لیگ برتر ؛مسابقات را زیر نظر گرفته اند و این درحالی است که بسیاری از مربیان لیگ برتر تاکید دارند به دلیل شکل بدنسازی فشرده پیش فصل هنوز لیگ کیفیتی ندارد.


252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام AU ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    46 8
    این آقایان مجلسی امکانات در حد تیم های عراق و فلسطین برای تیم ملی فراهم کنند به جای غر زدن