موفقیت عکاس گیلانی در جشنواره دوسالانه بین المللی نیکون

سامان پورخوش آموز عکاس گیلانی و عضو انجمن عکاسان رشت رتبه دوم بخش تک عکس جشنواره دوسالانه عکس بین المللی نیکون را از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، الوند رضا زاده ، مسئول انجمن عکاسان رشت ضمن اعلام این خبر افزود: مسابقه عکس نیکون یکی از معتبرترین مسابقات عکس بین المللی جهان است و مسابقه امسال ۲۰۱۵ با محوریت دو موضوع " خانه " و " آزاد " برگزار گردیده است.

وی افزود : این مسابقه (NPC)، که در گذشته به نام مسابقه عکس بین المللی نیکون (NPCI) شناخته می شد توسط نیکون در ۱۹۶۹ اجرا گردید و در واقع یکی از مسابقات عکس بین المللی بود.

رضا زاده گفت : این مسابقه طوری طراحی شده که بتواند فرهنگ عکاسی را با دادن فرصت به عکاسانی از سراسر جهان منتشر کند و این امکان را به عکاسان می دهد تا بتوانند ایده های عکاسی خود را صرف نظر از حرفه ای یا غیر حرفه ای بودن آنها به جهانیان نشان دهند.

مسئول انجمن عکاسان رشت با اشاره به اینکه تعداد عکاسان و آثار شرکت کننده در مسابقه عکس امسال نیکون بی نظیر بوده است گفت : امسال در بخش تک عکس "خانه" سامان پور خوش آموز که از اعضای انجمن عکاسان رشت می باشد موفق به دریافت رتبه دوم و دریافت تندیس و جایزه نقدی این جشنواره شد.

گفتنی است در فراخوان مسابقه در تعریف «خانه» آورده شده بود : «خانه یک مکان است. یک احساس است. نشان‌دهندهٔ جایی است که شما در آن زندگی می‌کنید و در عین حال نشان‌دهندهٔ نحوهٔ زندگی شما. چیزی که برای شما ارزشمند است. ما در مسابقهٔ نیکون معتقدیم «خانه» مرکز همه چیزهاست.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =