خبرگزاری تسنیم نوشت:

رئیس مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از جذب ۱۱۸ دبیر و ۳۱ آموزگار مرد در تهران از طریق آزمون استخدامی خبر داد.
محمد حسین سلیمی جهرمی  درباره اینکه تا روز گذشته مسئولان آموزش و پرورش در خصوص عدم جذب نیرو در شهر تهران از طریق آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر می‌دادند این در حالی است که در بخشنامه آزمون استخدامی سهمیه‌های استخدام برای شهر تهران لحاظ شده است و همین موضوع باعث ایجاد سردرگمی و سوال برای داوطلبان شده که بالاخره تهران در آزمون استخدامی آموزش و پرورش جذب نیرو دارد یا خیر؟ اظهار کرد:‌ جذب نیرو در شهر تهران قطعی است.
وی افزود: جذب نیرو در شهر تهران براساس موارد مورد نیاز در دوره‌ ابتدایی و شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش انجام می‌شود و اگر اظهار نظری از سوی مسئولان صورت گرفته است در خصوص عدم جذب نیرو در برخی از رشته‌های شاخه نظری است.
به گزارش تسنیم، 34 استادکار مرد و یک استادکار زن در رشته طراحی و دوخت در شهر تهران جذب می‌شوند، 25 هنرآموز مرد و 5 هنر آموز زن ( 2 نفر در رشته حسابداری، 2 نفر در رشته طراحی و دوخت و یک نفر در رشته انیمیشن) در شهر تهران جذب می‌شوند. 118 دبیر مرد در شهر تهران در رشته‌های تربیت بدنی، ریاضی، زیست، عربی، فیزیک، ادبیات فارسی، دینی و قرآن، زبان انگلیسی، شیمی و علوم اجتماعی در شهر تهران جذب می‌شوند و دبیر زن جذب نمی‌شود. 31 آموزگار ابتدایی مرد در شهر تهران جذب می‌شوند و آموزگار زن جذب نمی‌شود. 20 مربی پرورشی مرد در شهر تهران جذب می‌شود.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 444487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    1 0
    بعد از این مدت که دولت استخدامی نداشته با این همه فارغ التخصیل که خودت دولت با انواع دانشگاه خروجی داده وبااین همه سهمیه اعلامی در جدول استخدامی اموزش پرورش و فکر مکنم دو.لت ما فارغ التحصیل درکلیه رشته فقط 118 دبیر در کل ایران درکلیه رشته جذب دارندبه مسخره گرفته چون حدئدا150 هزار نفر حداقل شرکت میکنند وفقط دنبال 50 هزار تومان ثبت نام هستندوای برما؟؟//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
  • ناصر IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    سلام پس اولویت مربیان پیش دبستانی چی شده هیچ جا ک خانم نمیخوان مگه اکثریت مربیان پیش دبستانی خانم نیستن مازندران ک فقط 10 نفر اموزگار ابتدایی میخواد نه نفرشون مرد هستن . مازندران هیچ مربی پیش دبستانی مردی نداره ک بخواد از این اولویت برخوردار بشه و این یعنی مسخره کردن مربیان پیش دبستانی
  • بی نام IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
    0 0
    الکی پنجاه تومن ریختیم .....